Mitä tarkoittaa: " but even among the stand at all "
Ihan selkosuomenkielellä
6
243
Vastaukset
- Eli-mitä-turhia
Parempi jättää kesken kuin yrittää ollenkaan.
- Tumpelomikätumpelo
Ihan vaan tiedoksi. Syötin Google-kääntäjään suomenkielisen lauseen:
"sisään vaan vaikka ei seisoiskaan" ja vastaus oli tuo kysymyksessä esiintyvä englanninkielinen lause. - yrittänyttäeilaiteta
Tumpelomikätumpelo kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi. Syötin Google-kääntäjään suomenkielisen lauseen:
"sisään vaan vaikka ei seisoiskaan" ja vastaus oli tuo kysymyksessä esiintyvä englanninkielinen lause.Yritätkö kirjoittaa kirjaa enkuksi?
- he-hee
Tumpelomikätumpelo kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi. Syötin Google-kääntäjään suomenkielisen lauseen:
"sisään vaan vaikka ei seisoiskaan" ja vastaus oli tuo kysymyksessä esiintyvä englanninkielinen lause.Mielenkiintoinen juttu. Minun google-kääntäjäni antoi lauseelle "sisään vaan vaikka ei seisoiskaan" "but even if not in seisoiskaan".
Mitäs jänniä muunnelmia muilla?
- ateema
Kopioi tänne koko kappale, että näkis mistä puhutaan ja miten tämä liittyy siihen. Vasta sitten tästä voi sanoa jotain.
Yritin poistetulla kommentillani kertoa miten google kääntäjää pitää käyttää.
Aloittajahan yritti vajaavaista lausetta, google kääntäjä ei sitä ymmärtänyt.
Käännös toimii vain selkeällä ilmaisulla.
Tässä aloittajan lauseesta puuttui se sisään tungettava eli subjekti.
Nyt joku koki esimerkkin loukkaavana. Käännös olisi toiminut ohjeitteni mukaan oikein
No sievistellään.
Tässä olikin kysymys siitä, että juopunut makaa ravintolan oven edessä ja portieeri vinkkaa..sisään vaan vaikka ei seisoiskaan 😆.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533