Moro,
Olen nuori miehen alku Tampereelta ja lähdössä Vilnaan kahdeksi kuukaudeksi töihin kesällä.
En todellakaan tiedä Vilnasta mitään, joten olisi hienoa jos joku vaivautuisi kertomaan jotain käytännön asioita, jotta oppisin hieman maan tavoille ja olisi helpompi asettua kodiksi.
Onko maa oikeasti halvempi elää? Kuuluuko tinkiminen kulttuuriin siellä päin? Mitä pitää varoa? Mitä nähtävyyksiä/viikonloppu aktiviteettia alaikäiselle kaupungista löytyy? Jnejnejne...
Töihin Vilnaan
KyöstiPMahtisonni
6
1362
Vastaukset
- v2013v
Ei tarvi kuin 2 nimeä tietää, Boom burgers ja drama burger niissä hoituu syömiset, perus liettualainen ruoka on ihan paskaa. Mitä kuukauden olin vaihdossa, niin ikinä en enää liettuaan matkusta, ainakin töistä pitäisi saada palkka jotain 8000€ D
- Anonyymi
Asia on juuri näin.
- Koplin.ketku
Muista varoa asemanseudun valkovenäläisiä rikollisia. Niitä riittää.
- pizzahutti
2013 v, ei ilmeisesti ole tajunnut liettualaisesta ruokakultuurista mitään vaan etsinyt lähinnä vain hamburger pizzapaikkoja...kyllä liettusta löytyy jos vaivautuu vain etsimään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014