Intohimoista painimista toisen pojan kanssa!

Painijapoika

Tässä yksi kokemus viime viikolta. PS: Olen 13v. poika.
Kommentoikaa jos on jotain saman laisia kokemuksia!

Olimme menneet kaverin kanssa (kaveri oli myös poika) koulusta meille ja jostain oudosta syystä päädyimme harmittomaan painitappeluun. Painimme hyvän aikaa kunnes minä potkaisin vahingossa kaveriani munille ja hetken päästä kaveri potkaisi mnua kostoksi. Mulla alkoi seisomaan ja jatkoin painia.
Päädyin lopulta jo nyrkillä lyömään kaveria munille(ei ollut mikään kova lyönti).
Kaverin kanssa jatkui painit silloin tällöin potkien ja lyöden munille, välillä varman housujakin toisilta revittiin.

Lopetimme painin, koska kaverin piti lähteä kotiin. Lupasimme että jatkamme toisten painia, mutta haluaisin jatkaa heti. Toivon että se seuraava kerta on pian.
Tämän saman kaverin kanssa runkkaamisesta haaveilen usein, ja ehkä kun jatkamme painia yritän päästä lähemmäs hänen kyrpäänsä. ;D

32

4463

    Vastaukset

    • aidsaidsaidsaidsaidsaids

      Paini on pojan unelma

    • Munille potkimisella ja lyömisellä SAATTAA olla terveysvaikutuksia, jotka ilmemevät vasta vanhempana aikuisiällä. Nyt kikseihin ehkä riittää vielä pikku näpsyt, mutta toleranssit tuppaa kasvamaan ajan mittaan.

      Jos kuitenkin harrastatte homoerotiikkaa (ja olette iän ja kehityksen puolesta samalla tasolla) molempien vapaasta tahdosta, niin mitäpä siihen on muilla paljon sanomista. Tilanne kuitenkin muuttuu, jos vahingoitatte toisianne. Vaikka toinen tai molemmat sitä pyytäisi, niin ei teidän ikäinen voi vielä antaa pätevää suostumustaan mihinkään SM-touhuihin, enkä nyt puhu mistään suomenmestaruuskisoista.

      • Luulenpa kuule, että tiedän aika paljon enemmän, kuin sinä. Ainakin tiedän sen, miten kakaramaisilta tuollaiset avautumiset sivustakatsojista näyttää. Älähtikö se koira kenties, johon kalikka kalahti? Ottaako päähän, kun (mukamas) alaikäisen aloittamaan fetissiketjuun sanotaan, miten asiat oikeasti on?

        Enkä kävele ja aivan varmasti tulen.


    • Tässä nyt alkaa miettimään onko toi enemmän tappelemista vai rakastelemista.

    • Painiminen on poikien juttuja ollut iät ja ajat. Toiset kokee ne homoeroottisina, toiset lähinnä vain voimien mittelönä. Murrosiässä voi tuntea jonkinlaista kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan mutta ei se automaattisesti merkitse sitä että olet homo tai bi.
      Huonompi juttu on kuitenkin se jos sukuelinten alueelle tulee iskuja tai vammoja. Ne voivat olla nyt lieviä tai vähäpätöisiä mutta voivat myöhemmin olla isojakin ongelmia. Varsinkin kivesten vammat voivat myöhemmin (joskus jopa vuosien päästä) oireilla vakavasti. Kannattaa joka tapauksessa varoa kiveksiä niin painiessa kuin muutoinkin

    • Werkkup

      Painiminen on kyllä kivaa. Joskus kans painitaan kaverin kanssa ja kaverini usein saa mut selätetyksi ja istuu mahani tai rintani päällä. On myös pari kertaa istunut naamani päällä hetken aikaa, koska halusi nöyryyttää mua :D oma suosikkiliike on sellanen et kiedon jalkani kaverin mahan tai vyötärön ympärille ja rutistan.

    • skaterdude

      Ollaan joskus talvella kaverin kans (joka on siis kans poika) painittu lumessa. Molempia kiihottaa laskettelu housut ja se on oikeestaan ollu tärkein syy lumessa painimiseen. Helposti tulee kiimatippoja.

    • seeivoimitään

      tiukkaote...mmm niin on moni poika luullu etten pärjää sit ku on kokeiltu niin kaikki oon selättäny tai saannu otteen ettei ne pääse irti ennen ku päästän irti et silleen

    • boi13

      Painiminen on kyllä kivaa, oon ihan hyväki siinä. Voitan muut pojat melkein aina, mut tytöille oon kyl aina hävinny.

    • hävisin

      Eilen kaveri tuli meille käymään mulla oli päällä untuvatakki mentiin mun huoneeseen ja kysyin otetaanko pieni paini? Kaveri sai selätettyä mut ja istui mun rinnan päällä. Äiti tuli sinne huoneeseen arvatkaa nolottiko :D. Äiti sanoi vaan että älkää satuttako toisianne jos painitte ja ota se untsikka pois päältä. Nolottaa se eilinen paini häviö niin palkon että en oo uskaltanut äidille sanoa mitään.

    • seeivoimitään

      mä oon huomannu kans että poikii yleesä nolottaa ku ne hävii mulle painissa musta on kyl ihan kiva voittaa ja jos huomaan et pojalla alkaa seisoo niinku aikausein alkaa niin ne menee vielä nolommax kun seisoo eikä pääse irti mun otteesta

    • 14vuotiaspoika

      Painin aika usein toisten poikien kanssa ja voitan yleensä. Tyttöjen kanssa en tykkää painia ku niille häviää aina. Viimekesänä painin pikkusiskon 12v kavereiden kans trampoliinilla ja hävisin heille kaikille..

    • 4960

      Minäkin sain joskus epilepsiakohtauksen.

    • noloa

      Oon 14v tyttö ja tappelin samanikäisen siskon kanssa tänään. Jäin pahasti alakynteen kaaduin ja hän selätti mut maahan ja pääsi päälleni. Onneks äiti ehti tulla väliin ois voinut käydä mulle huonosti muuten

    • seeivoimitään

      mä käyn salilla treenaa ratsastan voimistelen käyn lenkil sen takii mul on kova kunto ja paljo habaa ja nopeutta monesti pojat väsyy painiessa ku joutuu punnaa niin kovaa sit ne on helppo voittaa ku väsyttää ne ensten isokin poika ku väsyy niin sitä voi sit hallita ihan mite haluu ja selättää

    • Niks-.-

      Mäkin oon 13 ja eniten tulee painittuu kaverin kaa joka on 9. Oon vaan 140cm et se on mua aika paljon isompi vaik onki nuorempi, jotain 148cm kai ja painaa kans enemmän. Et sil on aika paljon etuu mut siks se varmaa tykkääki painii mun kaa :D aika usei se painiminen menee kyl siihe et se saa kädet mun ympärille ja nostaa mut vaan ilmaan enkä voi ku sätkii siinä. Sillon kyl aina alkaa itel seisoo ja luulen et se on huomannu sen ja siks se aina nostaaki mua.

      • Werkkup

        Mulle kans kaveri tekee usein niin, että kietoo kädet mun ympäri ja nostaa ilmaan sekä rutistaa. Jonkun aikaa koetan pyristellä irti mut sit pitää antautua, koska en vaan pääse otteesta irti. Vaikka oonkin kaverin armoilla, niin tykkään jostain syystä olla rutistuksessa


      • Jippo4

        Mulla vähän sama juttu. Mun paras kaveri (saman ikänen) on melkeen pari päätä pitempi ja mikä hauskinta sen 5v nuorempi pikkuvelikin on varmaan 10cm pitempi. Ollaan melkein aina kolmisteen ja kaikenlaista painimista tulee tehtyä. Se pikkuveli on vähän niinku ottanut mut sen pikkuveljeks ja se etenki tykkää aina nostella ja kantaa ympäriinsä tai muuten vaan pidellä kiinni.


    • seeivoimitään

      mä yleesä kun pääsen pojan päälle ja poika on mahallaan niin työnnän kädet kainaloiden alle ja puristan jaloilla kyljestä siitä kääntyy helposti selälleen vaikka jää itse alle niin laittaa jalat pojan jalkojen väliin ja levittää niin ei pääse irti tai sit mä käännyn seläs ja otan jalat nippuun siitä kääntyy kans helposti selälleen

    • Anonyymi

      Mä painin lätkä treeneis tänää. Mutsi katto vaa katsomost ku mut selätettii jäähä se alko vaa nauraa :D

    • Anonyymi

      Ite painin pari vuotta sitten kaksi vuotta nuoremman pikkusiskon kanssa kun tuli riitaa jostain. Olin siis ite sillon 15 ja hän 13. Yhtäkkiä siinä painiessamme hän tarttui kiinni kiveksiini ja puristi kaikin voimin saaden minusta ulvomaan kivusta ja anomaan armoa. Sen jälkeen en ole uskaltanut tyttöjen kanssa painia.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe