Aina kun siirrät valokuvan kuvapankkiin myyntiin, on se sinun tai jonkun muun valokuvaajan lapsen ruokapöydästä pois.
Kuvapankin kirot
3
153
Vastaukset
- ainajoltain
Taas kun kerroit vitsin, oli se jonkun stand-up koomikon lapsen ruokapöydästä pois.
- Pohdinnanpaikka
Hyvä keskustelun avaus. Aiheesta on käyty hyvin vähän keskustelua valokuvaajien keskuudessa. Asian takan tosiaan piilee ongelmia jotka on osin aiheuttaneet valokuva hinnan romahtamisen. Kuva joka asetetaan kaupan kuvapankiin joka hinnoittelee kuva valokuvaajan pystymättä siihen vaikuttamaan ja jakosuhde on suorastaan naurettava.
Jokainen pankiin ladattu kuva on pois tilatusta kuvasta, jolla olisi huomattava työllistävä vaikutus valokuvaajille. - kajkfjag
Kuvapankin kirouksen määrä riippuu kuvapankista. On kuvapankkeja, joista vielä ennen digitaalisuuden yleistymistä yhdestä kuvasta saattoi saada tuhansia.
Nykyään kuvapankit tuppaa olemaan yhden dollarin pankkeja, joissa kuva kuin kuva maksaa yhden dollarin tai euron. Sellaisia ei tulisi olla olemassa, ne on niitä jotkä vie kuvaajien ansiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540