Mitä mieltä ootte musta? Seurustelisitko? Oon 14 vuotias tyttö 160cm/51kg. Mulla on pitkät ruskeat hiukset ja siniset silmät. Kasvoiltani olen aika nätti. Harrastan viulun soittoa ja ratsastusta. Osaan piirtää hyvin ja pärjään hyvin koulussa (en kuitenkaan lue kokeisiin hirveästi) Olen sosiaallinen ja huumorintajuinen. Mulla ei oikein ole mielipidettä päihteistä, mutta en käytä niitä.
Mp musta??
14
420
Vastaukset
Laita imguriin joku piirros ja linkkaa se tänne, tahtoisin nähdä!
Vittu kun iskee ripuli kesken pelin... Housuun siis...
Minä haluaisin seurustella😊😊
- STORAMANNEN
Nettissä ei löydy poikaystäviä,
- Poikaa1å
Kuulostat tosi kivalle, aika moni varmaan seurustelisi sun kanssa
- Mielipide_
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, jos itse kelpuutat itsesi...
- dfgsg
sulleioo huole häivää
- jarmo123456789
joo =)
- Kokeilijaksi
Muuten joo mut viulu ja ratsastus pilas kaike
- 1hastunut
Mä seurustelisin :) Mun oma ihastus on muuten samanlainen, mutta harrastukset ei ole nuo.
- 1hastunut
Btw, ootko muuten lestadiolainen? Niinkuin seuroissa kävijä, you know. :) Mulla ei ole mitään niitä vastaan, mutta vaikutat sellaiselta. Kiinnostaisi tietää... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334