Gator grip hylsy kokemuksia?

Onko kellään kokemusta noista gator grip hylsyistä sopii tekstien perusteella käytettäväksi useampaan kantaan onko nuo ihan toimivia vai onko liian monikäyttöinen ollakseen toimiva? :D

Kattelin tuolta noita: https://toolfin.com/monitoimihylsy-3-8-7-19mm.html

2

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näennäistyökalu

Yleispuukko, yleisliima, "jokapaikan höylä Rane"... Gator Grip, jne. kaikki nämä ovat toimivia "johonkin" pisteeseen, mitään "kunnon hommia" ei noilla tee.

• jokapaikanhöyläRane

Kuka väittää, että en saa kunnon hommia tehtyä muka?? ihan törkeetä tällänen yleistäminen mun mielestä. Paljon kouluja esimerkiksi oon ollut rakentamassa 70-80 luvulla ja osa niistä seisoo vieläkin.

T: jokapaikan höylä Rane

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      60
      9511
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      159
      2065
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      67
      1327
    4. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1266
    5. Ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1252
    6. Sä oot niin mukava

Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1186
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      463
      1134
    8. Taidan rakastaa sua

kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      44
      1003
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      81
      968
    10. Kulta älä unohda minua

Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      33
      874
    Aihe