Moro. Haluisin Kysyä mitä mieltä olette MacBook Air i7 512Gt:ista? Koneen vaihto on harkinnassa, katoin Mac Miniä ja Sit vähä Macbookia.
Olisin iloinen, jos joku kertoisi minulle mitä mieltä on Airista.
MacBook Air Kokemuksia?
6
2454
Vastaukset
- Äläosta
Osta mielummin joku saman hintainen pc läppäri/pöytäkone jossa on erillinen näytönohjain esim gtx 1060 ja 4 ytiminen prosessori. Maceissa ei ole erillistä näytönohjainta ja niissä on lähes aina 2 ytiminen prosessori.
- KoneVaihtaja
Kiitoksia, Mulla oli semmonen i7 prosessorilla
- Nubbins
Varmaan aika hyvä kone, mutta onhan tuo vähän pieni tuo Air? Toki jos riittää pieni ruutu, niin mikäs siinä.
Speksit ovat sinäänsä ihan hyvät. Prossu saisi kenties olla 4 ytiminen, mutta jos tulee kevyeen käyttöön niin jo vain tuokin riittää.
Youtubissa hyvä kanava koskien Applen koneita:
https://www.youtube.com/user/rossmanngroup
Sieltä saa korjaajan vinkkiä siihen, mitkä niistä on lujia ja hyvin tehtyjä, ja missä taas on tyyppivikoja.
Uusissa Appleissa se kelju juttu, että liitäntöjä ei ole paljon mitään ja johttoja varten pitää ostaa Applelta "Dongle" @ $50 kpl.- KoneVaihtaja
Kiitos paljon, päätin ostaa vertailuun MacBook Pro:n ja Macbook Airin, tietenkin vanhempien rahoituksella.
Pieni näyttö ei haitannut, koska näytön resoluutio oli tarpeeksi suuri.
- asdasfsafds
Ottaisin itse ennemmin viime sukupolven Macbook Pro:n.
- Omeååååååååååå
Mä jättäisin ostamatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828