Kannattaako hankkia? Onko kallis?
Luvan kanssa saisi vetää hekolla silmukkaa ja muita siistejä temppuja.
Onko kellään kokemuksia ?
HEKO - Erikoislentolupakirja
18
450
Vastaukset
- Sanginlennut
No, ei oo kokemuksia. Hölmö.
- UnohdakokoJuttu
Ei ole kallis. Oma kopteri saman tien,alkaen 3000.000e
ei paha;) - RamboPilot
Mie lensin kerran erikoishelikopterilla selällään koko matkan Juuasta Kajjaaniin. Eikä tullu ees hiki. Osta ihmeessä semmonen kopteri.
- hekoman
huhhuh..kuulostaa hurjalta. Mikä kopteri mahtoi olla kyseessä ? Saako laitteeseen ilmatankkaus optiota ? Löytyykö tehdasmalleista liekkikuviointia?
- RamboPilot
Kovaa hommaa se oli. Raktoreita väistellen koko matka 600kmh, ropellli pensasaitoja silputen, taisi pari lehmänkantturaakin tulla teilattua.
Ilmatankkausoptiota ei ole, mutta ohjukset ja konekiväärit saa pyrstösiipeen kiinni. Kopterin nimi on KELAn sotasalaisuus, joten en voi sitä paljastaa.. - caaron
Maailmassa on kai kolme pilottia, joilla on taitolentokelpuutus helikopterilla. Olisit silloin neljäs, töitä varmaa löytyisi, koska Chuck Aaron vetäytyi eläkkeelle. Taitolentoon tarvitaan niveletön roottori, kuten Bo 105.
- RamboPilot
Mulla on taitolentokelpuutus leikkuupuimurille, helikopterille, ja Skoda Octavialle. Kelläs muulla on kaikki nämä?
- 6htrfgd
Siis eikö Tunturipyörä Oy:n Tunturi 60:een?
Amatööri... - RamboPilot
En minä mikään supermies sentään ole, että Tunturilla osaisi. Riitti kun väisteli maajussien luoteja Juuka-Kaijjaani retkellä. Ne ei tykänneet kun Mansikista tulikin pihvikamaa, toivottavasti oli ees mureeta. Se oli niinku Viatnamissa ois ollu.
Tällä idealla tekee rahaa: niittää turpeenpuskijan pellot sillä isolla rupelilla kun lentää katollaan. Siinä ei pitkään Urmaksen peltoa niitä ku vetää viittäsataa katollaan aidanseipäit väistellen. Taidampa ruveta maataloushommiin. - hekoman
Voitko selittää meille kaikille miten leikkuupuimuri ja Skoda liittyy tähän asiaan mitenkään ?
- mrbicky
hekoman kirjoitti:
Voitko selittää meille kaikille miten leikkuupuimuri ja Skoda liittyy tähän asiaan mitenkään ?
aisurit ajavat lippis päässä Skodalla
- RamboPilot
Onko hekoman homoseksuaali? Ei kiinnosta siis nähdäkään sinua, olen hetero.
- RamboPilot
Paittes, mun serkku on avaruussukkulapilottina Ruottissa. Ei ihan SpeisShutle, mut Arlandan pussikuskina. Revi siitä impojurpo.
- KainuunKarvalakki
Ooks sie Rampo harkinnu ostaa Mi-kasin Vennäilt? Niit saa nyt halaval.
- RamboPilot
Kävin Mi8-kurssin Tsetsheniassa, ja siellä opetettiin vetämään katollaan matalalla, ni vihulaississit on päätään lyhympii. Tai naapurin lehemätkin.
- KainuunKarvalakki
kuule Rampo, otaks sie miut apupilotiks? Miulla on sininen Vortsonni tossa pihalla, ja ossoon kävellä puujaloil, samaan aikaan piereskellen Porilaisten marssii. Palakka vois olla ruokaa tarvittaas, ja votkoo iltapäivisin.
- RamboPilot
Nyt oon Ilmavoimis NH-90 erikoistaitolentokouluttajana. Katollaan metrin korkeudes, ja siitä kaatuu vihulaista isoon rupelliin. Loput niitetään konekivääril tai ohjuksil, kylä ny ryssä kalpenee.
Tuu kurssille tänne Sangille, ni veretään "Erkin kurssi", ilman lupakirjoi mitä vaan. Pääset sitte Peräohjustajaks mun Mi-Kasiin, ku näytetään miten oikeesti kopterii voi lentää. Laita passi ja rokotukset kuntoon. Jätä moottorisaha kotiis. - RamboPilot
Laitoin tähän tehdasuuteen Mi-Kasiin ohjustelakat, konekiväärit (joka 3. valojuovaluoti), ja sitte käänsin keinohorisontin 180 astetta nurinperin, nii saan kaikki vihulaiset teilattuu ylösalaslennolla. Iso ropeli niittää iivanaa. Odotan Mannerheim-ristiä tästä keksinnöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067