television hdmi

japezu

läppäri ei toimi hdmin kautta enään televisiossa, aluks luulin et piuha rikki mutta ei... kokeiltiin uutta, eiii toiminu. sitte luultii et läppäri rikki, no vaihettiin televisio.... TOIMI. tv taitaa olla caput??? vai mahtaako olla mitään tehtävissä?

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubyg

Se on siis toiminut aikaisemmin. Onko telkassa useampia HDMI-reikiä, joita kokeilla?

• japezu

kyllä aikasemmin toimi ongelmitta, vaihtanu toiseen hdmi liittimeen myös eikä toiminut, niitä siis 2 kpl telkassa ja ennen toiminut molemmat :( kannattaako noita korjauttaa, eli tulisko kalliiks vai luovuttaakko suoraan jonkun toisen riesaksi/ kaatikselle?

• Tunnistus_ei_toimi

Et sitten jaksa ilmoittaa tv:n merkkiä ja mallia? Onko tv Full HD vai HD Ready, ja millaista PC-kuvan tarkkuutta se pystyy HDMI:stä näyttämään. Pystytkö muuttamaan läppärin kuvan tarkkuutta tai onko läppärin näytön jakamisessa ongelmaa?

• japezu

tai mistä voisi udella missä vika ja hintaa mahd.korjaukseen? onko jtn yksityisiä? on nimittäin aika iso töllö jota ei mielellään kantele eestaas huvikseen.

• ubyg

Onko sinulla tai naapurilla erillistä digiboxia, jota kokeilla noihin HDMI-portteihin? On minulle niin harvinainen vika, että eka kertaa kuulen molempien porttien olevan pimeinä.
      Sonyssani on sellainen HDMI-vika, että vaihtaessa telkan antenniliitännästä HDMI:hin ( joita 4 ), niin pitää vaihtaa ensin 2-liitäntään ja sitten 1-liitäntään, jossa piuha. Muuten ei worki.

Korjauksen hinta-arviosta en osaa sanoa mitään. Joku muu ehkä kertoo.
      Korjauspaikkakin on vähän huono sanoa, kun et kerro missä päin maailmaa telkka asustaa. Helsinkiläisenä soittelisin tuonne
      http://www.tvjakone.fi/

• japezu

jostain syystä toimiikin nyt ongelmitta kun oli pari päivää virrat pois!
      olen hämilläni....

• ubyg

Ole hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe