Kuinka noita YouTube videoita "peukutetaan"?
Pitää luultavasti kirjautua johonkin, mihin?
Näkeekö videon lataaja/tekijä kuka on peukuttanut?
Youtube videot?
6
2415
Vastaukset
- se-Google-tili
Pitää olla YouTube-tili, ja koska Google omistaa nykyään YouTuben, niin tarkoittaa että pitää olla Google-tili, ja pitää olla kirjautuneena sille, että voi kirjoittaa kommentteja ja plussata tai miinustaa.
Käyttäjätilin sivulla on jossain informaatiota tästä, että jos käyttäjä on kommentoinut tai plussaillut jotain. Asetuksissa voi muuttaa sitä että miten ne omat plussailut ja muut näkyy toisille käyttäjille ja ulospäin. Videon tekijä näkee ylä- ja alapeukkujen lukumäärän mutta ei peukuttajaa. Paitsi mutkan kautta - jos sattuu peukuttajan kanavalle ja tällä on "tykätyt videot" julkisena, tykkäys näkyy. Kommenteista jää kirjoihin myös kommentoija.
- erkki62v
Kiitoksia asiallisista vastauksista!
- Alapeukuttaja
Miksi youtube kommenteissa ei näy alapeukkujen lukumäärä?
- Anonyymi
Ettei vaan missään nimessä joku pahoittaisi mieltään. Sehän on tänäpänä katastrofista seuraava (ylöspäin).
- Anonyymi
Unohda, Häiriköiden ei pidä peukutella mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848