Koko homma alkoi kolikonheitosta. Juteltiin siinä ja varmaan molempia poltti vaan jano ja pyöri mielessä Uunon kolikonheitto ja sitten alettiin juomaan, sivistyneesti kaljaa ja ei tietenkään ennen kuin autot on parkissa noin. Aika sellainen rauhallinen paikka tuo x.n kylä- enemmän taajama kai kuin kylä. Molemmilla on omat syyt jonka takia paikkaan on siteitä mutta ainakin minusta paikkaa on leimannut epätoivo. Mikä vaan, kylätapahtuma, villava ruis tai vehnä on jotenkin alakuloista ja kaikki jotka tulee muualta, vaikka olisii pitkät siteet niin vähän kuulopuheiden varassa mitä paikassa tapahtuu, saaret ovat rajamaita.
Teitä. saaret ovat teitä. Ei me tietty, ei me tiedetty. Me käytiin Upinniemessä- meidän kollegat on töissä muualla. Kukaan ei kertonut meille ja sitten kolikko.
Me uskottiin kolikkoon- yksi lapsi kerran pelastui ja kai se oli mun elämän syy ja tarkoitus. Kaveri narkkaa ladossa, tiedän että hän on ladossa
T. TommiMI¤
Laitatko kippari Aholle
Kolikko,Beibe
Kuinkakaunisniittyonkaan
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249