Honor 7 lite

Helppiime

Hommasin kyseisen puhelimen ja nyt tarvisin apua sellaseen ongelmaan että miten saan siirrettyä sovelluksia muistikortin muistiin. Tiedän että kaikkia sovelluksia ei voi siirtää, mutta edellisessä puhelimessani (sony xperia z3) pystyin siirtämään näitä samoja sovelluksia joita olen nytkin asentanut honoriini. Mistä löydän sellasen kohdan jossa voin siirtää muistikortille edes joitakin sovelluksia.

6

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l520l520

      Sellasta kohtaa ei valitettavasti löydy tästä puhelimesta joten ei voi siirtää. Muistikortista ei voi tehdä edes sisäisen muistin jatketta. On siis tyydyttävä siihen puhelimen muistin tilaan mitä siinä on vapaana.. tais olla uutena joku 10.7gt jos muistan oikein.
      Onneksi tässä Marshmellowissa saa edes kaikki lataukset suoraan sd kortille joten puh muistia ei rasita kuin sovellukset.

      • Helppiime

        Okei. Kiitoksia sinulle tiedoista. Pitää pärjätä tällä muistilla mitä tässä puhelimessa nyt sitten on.


    • entiiamut

      Eikö tosiaan tuossa mallissa ole? Ainakin vanhassa 4C:ssä menee näin:
      - Asetukset
      - Sovellukset
      - Valitse listasta haluttu sovellus
      - Sovelluksen tiedoista klikkaa kohtaa "Tallennustila"
      - Tallennustila-näkymässä on nappi "Vaihda", jolla siirtyy sisäisestä kortille tai takaisin.

      Vaihda-nappia ei näy systeemiohjelmille yms. joita ei voi siirtää.

    • l520l520

      Eikö tosiaan tuossa mallissa ole? Ainakin vanhassa 4C:ssä menee .....

      No eipä vaan ole. Ilmeisesti koska 7 Litessä on marshmallow paketista.. noissa 4c kit kat ja monissa vanhemmissa saatta tuo ominaisuus olla vielä android 6 päivityksen jälkeenkin.. ei kylläkään kaikissa taida olla enää, esim J5 2015 mallin 6 päivityksen jälkeen edes siirto mahdollisuutta.

      • Aaaaaapuuuuuuuuaaaaaa

        Osaako kukaan sanoa miksi veljelläni esim. Pokémon gossa ylttää GPS paljon pidemmälle kuin minulla vaikka on samat puhelimet???


      • Anonyymi
        Aaaaaapuuuuuuuuaaaaaa kirjoitti:

        Osaako kukaan sanoa miksi veljelläni esim. Pokémon gossa ylttää GPS paljon pidemmälle kuin minulla vaikka on samat puhelimet???

        PASKAPELI KYS NIGA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe