Tsessus kuin makkarankuori se mauton puku. Läskit tursuavat mahasta. Kädet todella pulleat
Sara sieppi lihonut paljon
74
11575
Vastaukset
- hjsfhka
höpö höpö. kaunis puku ja kaunis nainen. tarvi mikään luuviulu ollakaan. terveen ja onnellisen näköinen
- onnellista.odotusta
Onko se paksuna? Omenainen olo, punaiset posket ja siemenet sisällä.
- kotiäippänen
Saralla on kaunis kroppa, kurvit kohillaan. Myös illan puku oli upea.
- Upeaaa
Suomen kaunein. Jos olisi osattu, olisi ollut kärjessä universumeissa yms. Shirly aivan eri maata!!!!
- Sara-fani
Kannattaako ihmisten lihomiseen yleensä kiinnittää huomiota? Mitä väliä jonkun vyötärön koolla on?
- Anonyymi
Eikös hän ollu siellä kansainvälisissä loppupään porukassa ,että se siitä kansainvälisestä kaunottaresta.
- Anonyymi
No nyt on kovaa tekstiä! Huh huh - katsokaapa mitkä pölkyt ovat jalat, vai että universumeihin?
Hoh hoh hoh!
- vbnbvnvn
Roopekaan osaa tehdä ruokaa ja sitten kaksin käsin kiskotaan hampurilaisia kun on laihaläski ja Saara kihertelee mukana menossa.
- apobase
Siepillä on aina sama ilme naamallaan, hymyilee toki, mutta jotenkin tyhjä katse. Epävarma, ihan kuin aina miettis vain ja ainoastaan, oonko varmasti kaunis.
- Anonyymi
Ei tee enää Roope Saralle purilaisia...
- Ujominä
Voihan ihminen olla ujo, eikä siksi voi rentoutua kuvissa. Itse olen kärsinyt sypuhteellisen paljon haukkumista ja arvostelua ujouteni vuoksi. Pidetään ylpeänä tai muuten outona, vaikka todellisuudessa olen hyvin ihmisläheinen ja huumorintajuinen. Mutta vain läheiset ihmiset sen tietävät. Ujoudesta ei ikinä pääse eroon. En minä ainakaan ole päässyt.
Minusta Sara Sieppi on suloinen ja kaunistunut entisestään rakastumisen myötä. Onnea heille, Saralle ja Roopelle.- oikeasulotar
Sara on upea nainen, hänen rinnallaan kalpenevat kaikki Suomen ns. missit ja tyrkyt. Kaunis on ainakin ulkoisesti, muusta en tiedä, eikä tarvitsekaan.
- SaraOnHuippu
Olen samaa mieltä kanssasi, on todella kaunis ihminen...ei ole hommannut silareita, joten onhan hän fiksukin ja omaa hyvän itsetunnon, on sinut itsensä kanssa.
- pelkkääkateutta
SaraOnHuippu kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, on todella kaunis ihminen...ei ole hommannut silareita, joten onhan hän fiksukin ja omaa hyvän itsetunnon, on sinut itsensä kanssa.
Todella keskivertonaista kauniimpi. Siksihän hänestä kirjoitetaan. Seinäruusut tuntevat olonsa aina huonommiksi häntä katsoessaan.
- Anonyymi
oikeasulotar kirjoitti:
Sara on upea nainen, hänen rinnallaan kalpenevat kaikki Suomen ns. missit ja tyrkyt. Kaunis on ainakin ulkoisesti, muusta en tiedä, eikä tarvitsekaan.
No ei nyt ihan niinkään .tavallisen näköinen ilman pakkelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ihan niinkään .tavallisen näköinen ilman pakkelia.
Just näin!
Tavallinen maalaistyttö kun pakkelit pestään pois.
- äläsaaranaura
Kaikilla naisilla paino hieman nousee ja kroppa muuttuu iän mukana, jos elää normaalia elämää. Eriasia on, jos on jatkuvasti nälkäkuurilla ja salilla, rääkkäämässä itseään. Sellaisten naisten elämään kuuluu ainoastaan:
minä, minä, minä, minä...... Sara on ihan nätti, mutta vähän yksinkertainen!- Anonyymi
Olipas yksinkertaista tekstiä
- kuumakissaon
On erittäin kaunis nainen varsinkin, kun on tullut vähän pyöreyttä. Kyllä naisesta pitää tietää, mihin selkä loppuu ja perse alkaa.
- Anonyymi
En näe edes pyöreyttä . Mutta se että ei ole aliravittu
- Yeye
Lisää on lihonut parin vuoden aikana. Ulkomuoto on myös tätimäinen.
- Anonyymi
Suomen missit onkin muodottomia ja liian laihoja . Luisevia
Ei ihme etteivät pärjää isoissa kisoissa
Sara on aivan ihana ja kivan oloinen muutenkin. Pahaa tekee ihmisten jumalaton kateus ja viha.
- todentotta
Tuolla meikkimäärällä saa kauniin kenestä hyvänsä! Varmasti ihan kiva, mutta pikkusen liian itserakas ja yksinkertainen. Se vaan on taas se oikea totuus.
- PelkkääIlkeyttä
Sinusta ei saisi kaunista mitenkään, sillä sisäinen kauneutesi on nolla. Olet vain vitun ilkeä ihminen, joka kirjoittaa sontaa nimettömästi. Sarassa ei ole mitään vikaa, minkä jokainen ihminen näkee. Kiusaajat on erikseen.
- Arman65
Olen sitä mieltä, että kaikista turhimpia ihmisiä ovat ne, jotka jaksavat arvostella toisten ihmisten ulkonäköä-tai muotoa yms.. Tekisivät jotain sen sijaan esim.vaikkapa menisivät metsään puita karsimaan ja a siellä kun aikansa olisivat alkaisi,elämä taas maistua ,eikä tarttis somessa arvostella. Kenenkään ei tarviis teidän kommentteja lukea...
- Pollupiliisi
No miksi sitten luet? Ja vielä vaivauduit kommentoimaankin...
- Whitetrashpeople
Mitä se miestissi peräkamaripoika taas länkyttää. Käske äitin keittää velliä
- Anonyymi
Taitaa olla kylläkin kades nainen
- Anonyymi
Manboobsit on muotia, ja sitä paitsi ihanan sexyt. Eilen tuli baaritiskillä yksi uros mittailemaan tarjontaa sellaisessa ohuessa poolopaidassa, josta boobsit tulivat hyvin esiin. Erittäin sexyä!
Harmi vaan, etten ollut kohteena, olisin lähtenyt hänen kämpillee kyllä liukkaasti!
Kyllä se niin on, että miehen hyvin treenatut boobsit ovat ihanat!
- Anonyymi
No ei tuo Sieppo kyllä mikään kaunis ole! Pikkunätti korkeintaan...
- Anonyymi
Saralla pienet silmät syvällä päässä. Korkea hiusraja ja omat hiukset onnettoman ohuet ilman massiivisia hiustenpidennyksiä. Kaiken tuon feikin ja rakennetun ulkokuoren lisäksi nykyisin läski ja ihan helvetin tyhmä. Tuollainen ei kelpaa kuin patjaksi miehille. Tuollaista naista ei kukaan itseään kunnioittava mies vie alttarille.
- Anonyymi
Vanha keskustelu, mutta aloin juuri kommentoimaan samaa Saran nykytilasta. Todella pullea ja löysä!! Eikö mallina toimivan somevaikuttajan tulisi olla terveen ja urheilullisen näköinen? Saran kroppa kielii elämänhallinnan ongelmista, roskaruuasta ja sohvan pohjalla makoilusta. Rehevöityy viikko toisensa perään- voi sanoa jo tukevaksi. Kääk.
- Anonyymi
Se pitää laittaa korkki kiinni ja valita mitä suuhunsa panee, niin alkaa kilot tippumaan.
- Anonyymi
Tarvitaan XXXL-malleja, kun suurin osa meistä on pyöreitä. Sara voi olla suomalaisille naisille esimerkillinen, normaali pyöreä nainen ei mikään mannekiini enää.
- Anonyymi
Kantsis tehdä pakaralihasten voimaharjoittelua kuntosalilla.
Pikkasen lytty.- Anonyymi
Mun on verkkokalvoihin iäksi piirtynyt sen löllö pylly muutaman vuoden takaisesta seikkailijat ohjelmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun on verkkokalvoihin iäksi piirtynyt sen löllö pylly muutaman vuoden takaisesta seikkailijat ohjelmassa
Sen muokkaus vaatii paljon treeniä.
Pyöreyttä nähnykkään tuo takamus.
Salilla ensin aerobinen hikiharjoittelu jonka jälkeen painoharjoittelu, niin alkaa pyllykin pyöristymään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.....miten pärjäät tuon asian kanssa? Ei ole nimittäin helppo tilanne, kun olisi mukava laittaa lapaseen muistista, mutta sitten "iäksi verkkokalvoihin piirtynyt" kuva ottaa ohjat...
Tilanne on vaikea, ymmärrän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.....miten pärjäät tuon asian kanssa? Ei ole nimittäin helppo tilanne, kun olisi mukava laittaa lapaseen muistista, mutta sitten "iäksi verkkokalvoihin piirtynyt" kuva ottaa ohjat...
Tilanne on vaikea, ymmärrän.Alushousumainonta on vaikea laji sillä pyllyllä, joka nähtiinkin selviytyjissä.
Tilaisitko alkkarit näkemällä niistä 10 cm kaistaleen sivusta?
Mimmoset ne alkkarit on muualta?
Uskomatonta. Semmosta se on kun pitää peittää kriittiset kohdat.
Näen siis ig kuvasta mainostamistaan alkkareista murto-osan. Ja kun nyt ei pysty löllöjä pikkareissa esittää, niin panee ne alkkarit siihen kuvaan kokonaan jollekin vaikka pöydälle esille, jos tarkoitus on edistää myyntiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alushousumainonta on vaikea laji sillä pyllyllä, joka nähtiinkin selviytyjissä.
Tilaisitko alkkarit näkemällä niistä 10 cm kaistaleen sivusta?
Mimmoset ne alkkarit on muualta?
Uskomatonta. Semmosta se on kun pitää peittää kriittiset kohdat.
Näen siis ig kuvasta mainostamistaan alkkareista murto-osan. Ja kun nyt ei pysty löllöjä pikkareissa esittää, niin panee ne alkkarit siihen kuvaan kokonaan jollekin vaikka pöydälle esille, jos tarkoitus on edistää myyntiäEi Saara pikkareita myy niillä kuvilla, itseänsä se kaupittelee!
Ja siihen myyntiin riittää kaistale alkkareita , sekainen tukka , raukea katse ja öljytty likaisen ruskea iho! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Saara pikkareita myy niillä kuvilla, itseänsä se kaupittelee!
Ja siihen myyntiin riittää kaistale alkkareita , sekainen tukka , raukea katse ja öljytty likaisen ruskea iho!Ai niin tosiaan olihan se valmiina sängyssä vihjailevasti.
Jospa joku vanha runk. u tilais näkemättä, miltä alkkarit näyttää.
Kalkkikset saattaa luulla, että ne on ne samat byxat, jotka oli saaralla kuvassa päällä. 😝
- Anonyymi
Ihana nainen
- Anonyymi
Näyttää entistä enemmän lihavammalta kun on monen litran silarit mitä tyrkyttää,minäkuva vääristynyt
- Anonyymi
XXL-malliksi sopiva vartalo, isojen tyttöjen vaatemainoksiin soiva.
- Anonyymi
Eikös Roope Salminen ostanut Saran "kaksoset"? Eri reilua Roopelta maksaa silikonirinnat, sai palkaksi Saran haukkumiset. Kiittämättömyys on maailman palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Roope Salminen ostanut Saran "kaksoset"? Eri reilua Roopelta maksaa silikonirinnat, sai palkaksi Saran haukkumiset. Kiittämättömyys on maailman palkka.
Ne on LUOMUA, eikä mitkään silarit. Näkeehän sen nyt vanha erkkikin..
- Anonyymi
Miksi nainen ei huolehdi omasta terveydestään, vaan antaa painon nousta liikaa ?
- Anonyymi
Se on uusi normaali, kaikki työ tehdään suulla ja siinä kaikki ja sossu syöttää, jos ruoka kesken loppuu, siis syödään ja ruoka ei kesken lopu ja sitten vielä munaa päälle, niin jo on kumma, että ei lihota.
- Anonyymi
Siideri, sipsit, suklaa ja muu makea lihottaa. Sarahan on jo aika vanha, silloin kiloja alkaa kertymään.
- Anonyymi
Ja se näkyy. Rummoutunut jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Taitaa olla jo levennein juoppopiireissä.
- Anonyymi
Lolan opettama kehopositiivisyys kantaa hedelmää! Tuhtia nuoria tyttöjä näkee kadulla päivittäin. Syökää, juokaa ja löhötkää! Vai mitä Lola?
- Anonyymi
Kaunis on.
- Anonyymi
Maailmassa pärjää näköjään vilauttelemallakin, kuinkahan kauan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa pärjää näköjään vilauttelemallakin, kuinkahan kauan??
En oikein ymmärrä näitä itserakkaita tyrkkyjulkkiksia. Valittavat ja itkevät, jos heitä arvostellaan julkisuudessa, eli odottavat ainoastaan kehumisia ja ylistyksiä, kuin pienet lapset.
Jos arvostelu noin koskee, pitäköön ne vilautus- ym.kuvat pöytälaatikossaan! Luulisi olevan itsestäänkin fiksumpaa elää ilman jatkuvaa kuvaamista ja arvostelujen lukemista, ja julkisuudessa roikkumista.
- Anonyymi
Paljonko hän painaa nykyään?
- Anonyymi
Ihan hyvännäköinen kroppa on, painoa en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvännäköinen kroppa on, painoa en tiedä.
Kaunis on! Paljonko kysyjä painaa ja saammeko kuvan, niin vertaamme teitä kahta.😘
- Anonyymi
No on. Alkaa jo näyttää Martinalta.
- Anonyymi
Ihan oikea kroppa ja kuvissa oleva kroppa,
ovat kaksi aivan eri asiaa.
- Anonyymi
Normaalissa mitoissa oleva nainen jos et kylähullu sitä tiedä
- Anonyymi
Laiha nainen kuin vinttikoira se vasta ruma on. Luuviulu ei ole yhtään naisellinen.
- Anonyymi
Siepin paino taitaa tehdä sitä kuuluisaa hissiliikettä.
- Anonyymi
Liian tyrkky. Mutta muodoiltaan kiva, kun ei ole liian laiha. Se vasta rumaa on.
- Anonyymi
Kyllä sitä pienessä kaljassa voisi takaa päin lykkiä.
- Anonyymi
Sinuun pätee sanonta ”siitä puhe mistä puute”.
- Anonyymi
Eihän sulla ole mitään millä lykkiä? 😂😂😂
- Anonyymi
On makkarat mistä saa hyvin kiinni 😝😝😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On makkarat mistä saa hyvin kiinni 😝😝😝
Säännöllisin väliajoin julkaisee muokatun kuvan itsestään, missä ei mitään jää salaisuudeksi.
Hyvä keino säilyttää pappojen tykkäykset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöllisin väliajoin julkaisee muokatun kuvan itsestään, missä ei mitään jää salaisuudeksi.
Hyvä keino säilyttää pappojen tykkäykset.Miksi seuraat, oletko pappa?
- Anonyymi
Sara painaa nykyään n. 78 kiloa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913