Olen saannut kaksi viestiä sähkö postiini joissa lukee: Kiitos maksustasi!
Tilisi on nyt valmis ja rahoitetaan.
Tapahtumaviitteesi:
Maksupäivä: 8.1.2017
Kuitin numero: BR4597OO3211I5KS10
Maksun summa: €1.358,22
Maksun tila: Maksettu
Linkki alhaalla vei suomalaiseen metodiin, mutta en tajua ku en ole sinne mitään laittanutkaan.
Auttakaa mua.
Auttakaa mua
Entajua
3
410
Vastaukset
Scammi, anna vaan olla.
- Kakjdpsdn
Mulle tuli sama summa oli jotain 2000€ luokkaa,mutta laitoin ton kuitin numeron googleen niin tulee vaa , että on huijausviesti !
- jalaa1
Nuo ovat yleisiä huijausviestejä, ja ne voi poistaa samantien. Monesti noissa on vielä joku linkki mukana, että viestin lukija saataisiin klikkaamaan sitä. Linkkiä ei pidä klikata, todennäköisesti sieltä koneelle lataantuu haittaohjelma/keylogger, mikä aiheuttaa varmuudella ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03560- 423119
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562877Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342755- 162668
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452550- 442190
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 441730