Olen saannut kaksi viestiä sähkö postiini joissa lukee: Kiitos maksustasi!
Tilisi on nyt valmis ja rahoitetaan.
Tapahtumaviitteesi:
Maksupäivä: 8.1.2017
Kuitin numero: BR4597OO3211I5KS10
Maksun summa: €1.358,22
Maksun tila: Maksettu
Linkki alhaalla vei suomalaiseen metodiin, mutta en tajua ku en ole sinne mitään laittanutkaan.
Auttakaa mua.
Auttakaa mua
Entajua
3
426
Vastaukset 3
Scammi, anna vaan olla.
- Kakjdpsdn
Mulle tuli sama summa oli jotain 2000€ luokkaa,mutta laitoin ton kuitin numeron googleen niin tulee vaa , että on huijausviesti !
- jalaa1
Nuo ovat yleisiä huijausviestejä, ja ne voi poistaa samantien. Monesti noissa on vielä joku linkki mukana, että viestin lukija saataisiin klikkaamaan sitä. Linkkiä ei pidä klikata, todennäköisesti sieltä koneelle lataantuu haittaohjelma/keylogger, mikä aiheuttaa varmuudella ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103637
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?63494- 35472
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha70419- 152414
Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!21409Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38389Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät30384Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust5381- 20371