Kuinka monessa uusperheessä

jkuio

Eron jälkeen hyvin pian ollaan perustamassa uusperhettä, tuskin tuntien toistaan edes kunnon nimeä tietäen, ollaan perustamassa yhteistä kotia.
No se alku voi olla juuri sitä "rakastumista", jossa ei nähdä minkäänlaista hälyttävääkin asiaa tästä todellista yhteensopivuudesta tai jopa paljon puhutusta narsismista.

Liian usein törmää uusperheeseen, jossa toinen alistaa toista narsistin tapaisesti, enää ei saa pitää yhteyttää omaan sukuun, kaikessa täytyy totella tätä uutta kumppania, hän aivopesee koko ajan. Niin että ulkopuolinenkin huomaa, miten ihminen muutetaan täysin ja ei todella hyvään suuntaan.

No varmasti tälle näin toimijalle on tehty elämässä asioita, jotka ovat hänestä tehneet tällaisen tyrannin.
Jotenkin tällaiset liitot pitäisi saada loppumaan ja pian, sillä siinä tämä alistettu lynkataan niin todellisesti, että ei pysty enää omia puoliaan pitämään , ei näe tätä mitä hänelle tehdään.
Sitten on mukana tämän alistetun lapset, heidäthän on eristetty kaikista ja suut suljettu uhkauksin.

Olen joskus kuullut, että tällaisesta suhteesta on vaikea irrottautua, sillä niin vakavasti sairas tuo narsistinen on. Osaa kaikessa nähdä oman etunsa, luultavasti kaikki on kostoa jostakin hänen entisen elämänsä kohdasta, nyt vain ei ole merkitystä kenelle kostaa.

Toivon, että jokainen tarkistelisi sitä omaa elämäänsä uusperheessä, onko kaikki kohdallaan vai onko elämä vain toisen sanojen mukaan, Saako enää pitää yhteyttä itsenäisesti keneenkään, onko kaikesta tilivelvollinen, entä mitä lapset saavat tehdä. Esim. pitää yhteyttä sukulaisiin. Mistä suutut ja miksi. Onko sinut aivopesty.

Tässä on yksi hirvittävä puoli, entä jos sinulle todella tapahtuu jotain tai lapsillesi, tällainen kumppani tuskin viis veisaa siitä, miten saat yhteyttä niihin sukulaisiin, ystäviin, jotka varmasti auttaisivat.
Oletko koskaan ajatellut, missä paineessa myös omat läheiseni elävät, sillä hehän eivät tuon vallan alla elä ja näkevät asiat selkeästi.
Jo omien lapsiesi vuoksi avaa silmäsi.

Nämä ihmiset voivat olla suuri vaara. He eivät itse tiedosta tilannettaan, he kostavat ja vaativat arvostusta joka taholta, muutoin mikään ei suju, se on alistamista. He tarvitsivat apua pikimmiten, tässä näkyy hyvin, miten paljon ero ihmisiin vaikuttaa, silloin tarvittaisiin aina terapiaa, jotta näitä ihmishirviöitä ei tulisi. Mutta kun erossa ihminen myös on niin "tunnemyrskyssä", että ei kuuntele ketään ja siksi syöksyy niin helposti näihin hankaliin ihmissuhteisiin, joissa on vieläkin pahemmat seuraukset.

0

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Minua odottaa

        Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
        Sinkut
        219
        4167
      2. Miten toivoisit

        Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
        Ikävä
        121
        4016
      3. Keksitkö keinon

        Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
        Ikävä
        48
        3632
      4. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        65
        2983
      5. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2741
      6. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2518
      7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2518
      8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2406
      9. T- miehelle....

        Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
        Suhteet
        41
        2289
      10. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2245
      Aihe