Pe.ku väittää Pohtamoa vihaliikkeen aktiiviksi

vihapuhetta

" Pe.ku
4.2.2017 21:46
Juu kyllä.
Pohtamo on sen vihaliikkeen aktiivi"

Eikös tuollainen ole vihapuihetta ja valhetta Anne Pohtamosta ja poliisi asia?

23

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedossa

      hyvä esiemerkki rangaistavasta vihapuheesta. tästähän tehtiinkin ilmoitus eilen.

      • törkeäää

        Törkeää!!!


    • aivan.oikein

      Pe.ku on aivan oikeassa. Pohtamo on vihapuhuja ja on vihaliikkeensä aktiivi

      • Peku ja sinä voitte olla sitä mieltä mutta Suomen laki on eri mieltä.


      • lettas kirjoitti:

        Peku ja sinä voitte olla sitä mieltä mutta Suomen laki on eri mieltä.

        Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.


      • torre12 kirjoitti:

        Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.

        Älä sinä taas homota :D
        Valehtelu ja henkilön solvaaminen on laissa kielletty.


      • faktaa.asisata
        torre12 kirjoitti:

        Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.

        Kunnianloukkaus:
        Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.

        Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.


      • faktaa.asisata kirjoitti:

        Kunnianloukkaus:
        Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.

        Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.

        Miten on se mummomuorista tehty "fake" poliisi-ilmoitus edennyt? :)


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Miten on se mummomuorista tehty "fake" poliisi-ilmoitus edennyt? :)

        Ei tietysti mitenkään koska mitään aihetta tehdä mitään ilmoitusta ei ole ollut eikä mitään ilmoitusta ole siis tehty.


      • lettakselle
        lettas kirjoitti:

        Älä sinä taas homota :D
        Valehtelu ja henkilön solvaaminen on laissa kielletty.

        Voi hellan-lettas sentään! Onko sinua taas solvattu täällä? Sinähän olet viidesläis-helluntailais-niuvanniemeläis-lehtisläis-räyhis. Ilmoitas nyt kiiruusti poliisille:):):)


      • MitäsRäyhäät
        lettakselle kirjoitti:

        Voi hellan-lettas sentään! Onko sinua taas solvattu täällä? Sinähän olet viidesläis-helluntailais-niuvanniemeläis-lehtisläis-räyhis. Ilmoitas nyt kiiruusti poliisille:):):)

        Lukisit aloituksen niin et paljastaisi tyhmyyttäsi niin selvästi, Räyhis!


    • oletko.A.P

      <Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.>
      Tiedät kai, että vain asianosainen voi tehdä kunnianloukkauksesta ilmoituksen poliisille? Onko Anne Pohtamo tehnyt ilmoituksen? Mistä tiedät, että asia on jo poliisilla? Millä valtuudella poliisiasiaa tällä palstalla kirjoitat?

      • Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.

        Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.


      • huhhuli.täällä
        torre12 kirjoitti:

        Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.

        Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.

        missäs hihhuliyhdistyksessä tämä rouva läski-Pohtamo puuhailee nykyisin?


      • Irjako.siellä
        huhhuli.täällä kirjoitti:

        missäs hihhuliyhdistyksessä tämä rouva läski-Pohtamo puuhailee nykyisin?

        Sitäkö kyselee ihannevartaloinen neiti Askola?


      • kaada.itelles.vaan
        torre12 kirjoitti:

        Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.

        Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.

        Kyllä sinä Jouko ihan itse itsesi halvennat!


      • voihuudot
        kaada.itelles.vaan kirjoitti:

        Kyllä sinä Jouko ihan itse itsesi halvennat!

        Kuten muutkin homottajat!


    • naurettava.sakki

      On se vaan hieno nainen. Ensin vuosikausia keikisteli puolialasti pitkin maailmaa ja nyt ollaan niin pyhää.

      • oletko.nudisti

        Mitä pahaa on uimapuvuissa?


    • ihmetteleväinen-

      Pekua vituttaa ja purkaa vihansa uskoviin ja Aa:han.
      Valahtelee törkeästi koska ei muuhun pysty. Onkohan jotenkin sairas mieleltään?

      • ei.muuta

        Pakko olla sairas!


    • Herran.tertut

      Nämä evankelistamissithän: Pohtamon Anne, Carmen Mäkinen (nyk. Heikkilä) ja kumppanit kannattivat hyvin näkyvästi, ja kuuluvasti, Esko Ahoa presidentiksi vuoden 2000 presidentinvaaleissa. Menivät jopa julkisesti ilmoittamaan saaneensa jumalallisen ilmoituksen, jonka mukaan tuleva pressa on Aho. Jumala kaiketi sitten kannatti Ahoa!

      Eipähän vaan jumalallisesta ilmoituksesta huolimatta Aho tullut valituksi! Uskoisin, että Niinistön tukiryhmässä olikin myöhemmin kylmä rinki tietyssä paikassa, kun pelkäsivät saavansa evankelistamissit Saulin kannatusjoukkoihin, jumalallisten ilmoitustensa kanssa! :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe