" Pe.ku
4.2.2017 21:46
Juu kyllä.
Pohtamo on sen vihaliikkeen aktiivi"
Eikös tuollainen ole vihapuihetta ja valhetta Anne Pohtamosta ja poliisi asia?
Pe.ku väittää Pohtamoa vihaliikkeen aktiiviksi
23
343
Vastaukset
- tiedossa
hyvä esiemerkki rangaistavasta vihapuheesta. tästähän tehtiinkin ilmoitus eilen.
- törkeäää
Törkeää!!!
- aivan.oikein
Pe.ku on aivan oikeassa. Pohtamo on vihapuhuja ja on vihaliikkeensä aktiivi
lettas kirjoitti:
Peku ja sinä voitte olla sitä mieltä mutta Suomen laki on eri mieltä.
Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.
torre12 kirjoitti:
Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.
Älä sinä taas homota :D
Valehtelu ja henkilön solvaaminen on laissa kielletty.- faktaa.asisata
torre12 kirjoitti:
Laki ei kai kiellä olemasta ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa jollakin lailla mukana. Mutta jos Pohtamo sen jäsenenä sortaa ihmisiä ja asettaa heidät eriarvoiseen asemaan, niin se voi olla jo poliisiasia.
Kunnianloukkaus:
Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.
Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa. faktaa.asisata kirjoitti:
Kunnianloukkaus:
Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.
Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.Miten on se mummomuorista tehty "fake" poliisi-ilmoitus edennyt? :)
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Miten on se mummomuorista tehty "fake" poliisi-ilmoitus edennyt? :)
Ei tietysti mitenkään koska mitään aihetta tehdä mitään ilmoitusta ei ole ollut eikä mitään ilmoitusta ole siis tehty.
- lettakselle
lettas kirjoitti:
Älä sinä taas homota :D
Valehtelu ja henkilön solvaaminen on laissa kielletty.Voi hellan-lettas sentään! Onko sinua taas solvattu täällä? Sinähän olet viidesläis-helluntailais-niuvanniemeläis-lehtisläis-räyhis. Ilmoitas nyt kiiruusti poliisille:):):)
- MitäsRäyhäät
lettakselle kirjoitti:
Voi hellan-lettas sentään! Onko sinua taas solvattu täällä? Sinähän olet viidesläis-helluntailais-niuvanniemeläis-lehtisläis-räyhis. Ilmoitas nyt kiiruusti poliisille:):):)
Lukisit aloituksen niin et paljastaisi tyhmyyttäsi niin selvästi, Räyhis!
- oletko.A.P
<Onneksi asia on jo poliisilla joten sinun ei tarvitse jankuttaa.>
Tiedät kai, että vain asianosainen voi tehdä kunnianloukkauksesta ilmoituksen poliisille? Onko Anne Pohtamo tehnyt ilmoituksen? Mistä tiedät, että asia on jo poliisilla? Millä valtuudella poliisiasiaa tällä palstalla kirjoitat?Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.
Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.- huhhuli.täällä
torre12 kirjoitti:
Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.
Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.missäs hihhuliyhdistyksessä tämä rouva läski-Pohtamo puuhailee nykyisin?
- Irjako.siellä
huhhuli.täällä kirjoitti:
missäs hihhuliyhdistyksessä tämä rouva läski-Pohtamo puuhailee nykyisin?
Sitäkö kyselee ihannevartaloinen neiti Askola?
- kaada.itelles.vaan
torre12 kirjoitti:
Itse luulin Pohtamon olleen tekijänä, koska kuuluu ihmisiä sortavan yhdistyksen toiminnassa mukana. Hänestä ei siis ole tehty ilmoitusta? Anne P. ei siis ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen.
Toisaalta itse koen Pohtamon edustaman järjestön halventavan minua, joten kyseessä voisi olla kunnianloukkauskin.Kyllä sinä Jouko ihan itse itsesi halvennat!
- voihuudot
kaada.itelles.vaan kirjoitti:
Kyllä sinä Jouko ihan itse itsesi halvennat!
Kuten muutkin homottajat!
- naurettava.sakki
On se vaan hieno nainen. Ensin vuosikausia keikisteli puolialasti pitkin maailmaa ja nyt ollaan niin pyhää.
- oletko.nudisti
Mitä pahaa on uimapuvuissa?
- ihmetteleväinen-
Pekua vituttaa ja purkaa vihansa uskoviin ja Aa:han.
Valahtelee törkeästi koska ei muuhun pysty. Onkohan jotenkin sairas mieleltään?- ei.muuta
Pakko olla sairas!
- Herran.tertut
Nämä evankelistamissithän: Pohtamon Anne, Carmen Mäkinen (nyk. Heikkilä) ja kumppanit kannattivat hyvin näkyvästi, ja kuuluvasti, Esko Ahoa presidentiksi vuoden 2000 presidentinvaaleissa. Menivät jopa julkisesti ilmoittamaan saaneensa jumalallisen ilmoituksen, jonka mukaan tuleva pressa on Aho. Jumala kaiketi sitten kannatti Ahoa!
Eipähän vaan jumalallisesta ilmoituksesta huolimatta Aho tullut valituksi! Uskoisin, että Niinistön tukiryhmässä olikin myöhemmin kylmä rinki tietyssä paikassa, kun pelkäsivät saavansa evankelistamissit Saulin kannatusjoukkoihin, jumalallisten ilmoitustensa kanssa! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522