....ois 13.5. tallinkin romantikalla! ..jos kiinnostaa ni paa postii osotteesee [email protected] ja saat infoa...*toisti rekatulla*....Sarkku* l sarpatti
siis...perinteinen 30+ kevätristeily....
10
7688
Vastaukset
- petteri76
ensimmäinen ilmottautunu halukkuutensa reissuun :)
- mutta ei kiitos :)
Kerran olen käynyt teidän sättiristeilyllänne pari vuotta sitten ja toiste en halaja kiitos vaan :) Itse sättäilen edelleen ja kyllä noilla risteilyillä on semmonen meininki, että et joukkoon kuulu jos et persettä nuole sekä sätissä että risteilyllä. Mukavampaa kun lähtee 7-8 kaverin kanssa pitämään laivalle hauskaa :D Mutta hauskaa risteilyä teille jokatapauksessa. Ehkä törmätään samalla laivalla oman kaveri porukan kanssa :P
- Dipidadaaa
Oma ittensä ei voi olla kuulumatta porukkaan vaan on nuoltava persettä? Täytyyki ottaa mukaan jotain huuhdekuppia jottei kaikkien paskat sekotu!
JOS satutaan törmäämään niin kerro sit ihmeessä kenen persiitä siellä pitää nuolla vai onksne kaikki samanarvoisia. - hellanlettas
ai sitäkö se on,voi hyvä ihminen sääliäkö siält haet,ku ei kuulu joukkooon itsestä kiiinni taitaa olla,en oo vakkari sättäiliä!
- boat
ennemmi hukutan itteni ämpäriin
- sprederik
selma..asia on sitte vilpitön
- oujeah
Hukuta ihan oikeesti sinne kuulutkin :D ahahahahahahaaha...sinne mitään valopäitä kaivatakkaan.PISTE.
- vaakkuM
....niiku mä oon kyl nii ujo ja viaton =)
Harmillista harmillista kun Toukokuussa tää on ton motorsportin riennoissa jo niin ei pääse taaskaan kevätristeilylle! Olisipas ollu vaikka Maalis / huhtikuussa ... noo kai pitäää keksii risteily ja antaa palaa niinku ennenki =) Kaikille hyvää risteylyreissuu ja kyllähä sinne mahtuu kaikki mukaan haluavat jos sinne ehtii ilmottautuun! Z
paljo maksaa risteily??
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873796
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m881732Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281462- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921047- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell164837