Ei ensitalvenakaan valmismatkoja.

Hurghadaan1

Oletteko kuinka laittaneet kyselyjä matkatoimistoille egyptin matkoja ajatellen????

Kaikki matkatoimistot käyty läpi kukaan ei tule edes talvena2018 avaamaan suoria lentoja egyptiin, suurinosa toimistoista kertoi syynä olevan liian pieni kysyntä, aurinkomatkat tyypillisesti vetoaa epävakauteen mikä ei todellakaan pidä paikkaasa. Laittakaa nyt painetta träreborgille finnmatkoille aurinkomatkoille, että saatais edes joskus suorat lennot hurghadaan. Tui kyllä lentää ruotsista kokojan hurghadaan , mutta ruotsalaisia ei jaksa kuunnella kauaa joten se ei ole ainakaan minua varten

22

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurghadaan

      Minä olen kysynyt kaikilta. Vastauksena juurikin pieni kysyntä tai yksinkertaisesti sanovat ettei tule ainakaan tänä vuonna. Epävakauteen vetoaminen ei voi pitää paikkansa. Vrt. esim Turkin levottomuuksiin. Sinne matkoja on koko ajan. Viime keväänä Finnmatkat ( korjatkaa jos olen väärässä ) piti Hurghadaa noin 2kk myynnissä. Hävisi yhtäkkiä ilman mitään ilmoitusta. Kysyin että miksi poistettiin, vastauksena oli että ei ollut kysyntää! Ja että muita matkoja olisi ennakkomyyty samassa ajassa paljon enempi. Ensimmäinen lähtöpäivä olisi ollut lokakuussa. Missään en ollut nähnyt mainontaa Hurghadasta, sattumalta huomasimme sen. Asiasta toiseen...onko joku matkannut Turksh Airlinesin matkassa Istanbulin kautta? Käytetäänkö reittilentoa Irakilaisten pakkopalautuksiin?

      • hurghadaan1

        Mitä ilmeisimmin käytetään juurikin tuo Hki-Istanbul väli, siinä saa hivenen jännittää kun "sotalapsia" palautetaan tiedä mitä keksivät vielä koneessa kun ei ole mitäää menetettävää.


      • Hurghada

        Ei pidä paikkaansa tuo pakkopalautukset hel-ist välillä, ei ainakaan pitänyt lokakuussa, kun kyseistä lentoyhtiötä käytin ja lensin Hurghadaan. Luotettava, turvallinen ja kattava lento! On kyllä rahansa väärti ja vielä suht. edullinen.


      • hurghadaan1

        Miksei pitäisi ? Etkai kuvittele että päivittäin olisi pakkopalautuksia ??


      • Tosi mahtava kokemua lentää turkkilaisella koneella!Kaikki pelasi 100% henkilökunta ja tarjoilu parjon parempaa kuin fiskillä!


    • Rdrff

      Mikä hinku näillä suominaisilla on aina tunkea epävakaisiin matkakohteisiin. Tiedän tosin syyn, kunhan esitin retorisen kysymyksen.

      • hurghadaan1

        Kylläpä sinne miehiäkin on menossa, tosin ihan nauttimaan aurinkosta, ja halvoista hinnoista


    • Alam

      Olen mennyt egyptiin (marsa alamiin) turkish airlinesillä. Ei moitittavaa...ihan oli turvallista ja palvelu hyvää. Kone oli jopa parempi kuin TUI:lla. Ruotsin TUI kyllä tekee matkoja hurghadaan ja marsa alamiin ja silloin olisi suora lento, reilu 5h.
      Suomen matkatoimistoille olen laittanut viestiä mutta vastaus on kaikilla sama: ei kysyntää ja epävakaa tilanne. Kysyinkin että miksi Turkkiin myydään matkoja vaikka siellä on paljon levottomampaa kuin egyptissä, eivät vastanneet kysymykseen. Marraskuussa -16 olin egyptissä ja ei siellä mitään tarvinnu pelätä (ainakaan tusristi kohteissa)

    • hurghadaan1

      Enemmän painetta matkatoimistoille, joo pääseehän tuonne välilaskulla mutta mitä itse hurghadaan katsellut lentoja niin 350-400hlö turhan kallista , eikä se hintakaan mutta monen tunnin odottelu varsinkin jos menee muualta kuin istanbulin kautta, alle 400eurolla ei turkish airlinella löydy syksylle lentoa ei millään

      • hurghadaan

        Ruotsin Tjäreborgia vastaava Ving on tehnyt koko ajan valmismatkoja. Ihmetellä pitää mikä estää Hesasta lentämisen. Detur tekee ainakin yhden sukellusmatkan Sharm El Sheikhiin Turkish Airlinesin reittilennoilla. Pistetään kyselyä heille :)


      • reijo353

        sharm hivenen eri juttu kuin hurghada tekemäll tehty turistikylä, toisekseen ei deturia enää ikinä kerran turkissa käytiin deturilla joo ei mikään ei toimi ylihinnoiteltu, vkon matkat 6 päivää, oksettaa ja säälittää koko detur.


      • hurghadaan

        Tarkoitatko että Sharm on tekemällä tehty?


      • reijo353

        Yritätkö sä tissiposki olla hauska, eikö sulla ole muuta tekemistä kun kytätä kirjoitusvirheitä???

        menihän siinä hetki ennen kuin äitin pikku reppana tissiposki, peräkammarin markku löysi tännekkin palstalle, yhteiskunnan elätti loinen ??

        Egypti palsta ollu ihan asiallinen ja nyt tosiaan tänne eksyi näitä "viisastelijoita" just näitä kavereita että tartutaan kaikkeen epäolennaiseen ja huudellaan netissä, naamatusten jos pitäisi jotain sanoa niin silloin ollaan suu supussa paskat housussa nurkassa, suksi sinne äitin tissille hinaaja


      • hurghadaan1
        hurghadaan kirjoitti:

        Tarkoitatko että Sharm on tekemällä tehty?

        Ilmeisen vaikea vissiin tajuta että kaveri tarkoitti sharm turistikylä tekemällä tehty, hurghada aitoa Egyptiä, toisekseen voit lopettaa saman nimimerkin käytön !


      • Hrgkutsuu

        Säälittää ihan pelkkä ajatuskin tällä viestipalstalla siitä, kuinka negatiivisia osa ihmisistä on (en tarkoita todellakaan kaikkia). On kummallista, miten kaikki ihmiset eivät pysty käyttäytymään täälä Egypti-palstoilla sekä myös muualla. Joku kysyy asiaa nätisti, niin sitten hyökätään kimppuun ja haukutaan kuinka joku on edes menossa egyptiin ja käytetään hirveän rivoa kieltä eikä pysytä asialinjalla yms. Päällimäisenä esimerkkinä juuri harmittavasta käytöksetä reijo353 viesti... Ei siinä, jokanen hoitaa asiat omalla tavalla, mutta olisi erittäin mukavaa, jos jokainen pystyisi kysymään ja jakamaan vinkkejä meidän rakastamaamme lomakohteeseen Egyptiin, ilman että joltain tulee haukkumiset päälle. Itselläni loman alkuun onneksi 55 päivää ja aina yhtä ihana Hurghada pääsee jälleen kerran valloittamaan sydämeni! Rauhaa ja rakkautta ja mukavaa loppuviikkoa kaikille!


      • hurghadaan

        Niin on erilaisia ihmiset :) Mukavaa lomaa sinulle! Ja mitä nimimerkkiin tulee niin en käytä samaa kenenkään kanssa. Olen käyttänyt tätä jo pitkän aikaa. Tuo nimimerkkiasiahan on niin et voit kirjoittaa vaiks kenen "varaamalla" ihan mitä tahansa. Sit se menee ko. nimimerkin piikkiin. Rekisteröimällä nimimerkin se on mahdotonta. Mutta koitetaan tulla toimeen. Mukavaa matkaa sinulle ^^


    • Egyptiläine

      Mistä lennot vko vai2 ?? Hinta??? Koska siis meet ei jaksa laskea

      • Hrgkutsuu

        Turkish airlinesilta lennot, edestakaisin maksoi 440e ja 2 viikkoa, lähtö 5.4. Turkish airlines lentää päivittäin hurghadaan joten saa ihan itse päättää matkustusajat.


      • hurghadaan1

        Onko kenttä ja terminaali tuossa sama istanbulin kautta mentäessä ???

        Kellään kokemusta kun mennään prahan kautta ?? meno tai tulo 14tuntia, aika ärsyttävää odotella Prahan kentällä 7 tuntia :(


      • hurghadaan1
        Hrgkutsuu kirjoitti:

        Turkish airlinesilta lennot, edestakaisin maksoi 440e ja 2 viikkoa, lähtö 5.4. Turkish airlines lentää päivittäin hurghadaan joten saa ihan itse päättää matkustusajat.

        Voitko vielä kertoa mitä hakukonetta käytit lentojen etsimiseen vai suoraa turkish airlinesin sivuilta ? Sisältyykö muuten matkalaukut turkish airlinesin hintoihin ?? Finnairhan tyyppillisesti repii noista hintaa


    • Hrgkutsuu

      Moi! Joo Istanbulissa on se koneen vaihto, meno kesti koko matka yht. 9h eli n. Reilu 2h kentällä odottamista ja paluu oli sitten 13h yht. muistaakseni. Kentällä helppo liikkua ja selkeät ohjeet.
      Olen käyttänyt momondoa, kun ollaan haettu lentoja mutta itse lennot olen ostanut ihan turkish airlinesin virallisilta sivuilta. 30kg matkalaukku kuuluu aina jo siiheen valmiiseen hintaan, sekä ruoat ja juomat lentokoneessa. Suosittelen!

    • hähähähähääääää

      Kaikki Egyptiin matkaavat ovat mulkkuja.
      Islamilaiseen valtioon ei pidä matkustaa koska he vihaavat ja halveksivat meitä kaiffareita.
      Uskontonsa jopa määrää tappamaan meitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe