Voiko vapaa-ajallaan elää kuin ellun kana, jos työskentelee sosiaalialalla?
oksettavaa
7
761
Vastaukset
- No_Voi_Voi
Voi. Voi Voi.
- teekiikkuitelles
Vittuako se sulle kuuluu vaikka kyntää paskat housuissa pussikaljalle ihme kyyliä ja kukkahattu sakkia hanki elämä juntti
- hnmmm
Emmää viitti kun ei mull oo edes kersoi, mut sää oot vähän ärhäkkä, selkee Pökköpuron elämän koululainen
- poisduunista
Yleensä perhepäivähoitajat ja lastenhoitajat päiväkodeissa ovat sivistynyttä väkeä, jos olet nyt törmännyt johonkin kouluttamattomaan, joka on vain väliaikaisessa duunissa,
häneltä puuttuu käytöstavat ja sielunsivistys, jos noin törkeästi juopottelee ja kakkaa housuihinsa, nopeasti lapset pois sellaiselta hoitajalta?- kyttäänsua
Pasko juoruämmä alles ja vedä lopuksi persettä maassa pitkin kylänraittia tiedetään missä käyt juoruamassa
- mhmhm
No juu, aivan ulkopuolisena kommentoin.
En itse henkilökohtaisesti haluaisi että esim.opettaja hilluisi tuhannen kännissä vapaa-ajallaan julkisilla paikoilla tai päiväkodin tätisetä eläisi löyhän moraalin kanssa juopottelun ja lukuisten seksisuhteitten sekamelskassa tai että hänen omat lapsensa olisivat huonosti käyttäytyviä, tai että kokki olisi epäsiistin oloinen tai linkkikuski ajelisi kännissä, saatikka ertä lääkäri ois sekaisin ku mikäkin.- mikähönö
Taidatkin olla näitä yhteiskunnan hylkiöitä kun noin vituttaa vedä lisää kokkelia kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45937