Kari sytytti tulipalon

25

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtori.kerkko.koni

      Vitsi vitsi, ei täällä ole ketään Karia, yks täyskahjo Linuxhihhuli kyllä löytyy.

      • Jallu_vauhdissa

        Jalluko se siellä taas jokeltelee.


      • Anonyymi

        On huomattu. Windows 10 on paha mielenterveydelle, kun se nostaa hermot pintaan toimimattomuudellaan.


        joo.


      • Anonyymi

        Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...


      • Anonyymi
        Jallu_vauhdissa kirjoitti:

        Jalluko se siellä taas jokeltelee.

        vai oliko -Ap Seppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai oliko -Ap Seppo

        Pyrömaani-kari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu. Windows 10 on paha mielenterveydelle, kun se nostaa hermot pintaan toimimattomuudellaan.


        joo.

        Tuoksataa vaapun parru. w10 kernel panikoili eli BSOD niin yleistä. Niimpä. On se kamala, tuo W1O
        t. Windows1O_Reikämiehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...

        Pyllymajan touhuja! "Kauha"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu. Windows 10 on paha mielenterveydelle, kun se nostaa hermot pintaan toimimattomuudellaan.


        joo.

        Pyromaanikolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrömaani-kari!

        Pyllymajan touhuja! "Kauha-Kolli"


      • Anonyymi

        Ammattilainen ei käytä windowsia. Vaappuhan sitä ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...

        Vihapappa tarvii henkista valmennusta. Hp pios poltti pyllymajan!


      • Anonyymi
        Jallu_vauhdissa kirjoitti:

        Jalluko se siellä taas jokeltelee.

        Vaappu siellä jokeltelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...

        Pyromaanikolli poltti pyllymajan.


      • Anonyymi
        Jallu_vauhdissa kirjoitti:

        Jalluko se siellä taas jokeltelee.

        JATKOA SEURAS
        Vakava haavoittuvuus miljoonassa Windows-koneessa – hakkereiden verkot jo vesillä.

        Toistaiseksi BlueKeep-haavoittuvuutta hyödyntäviä haittaohjelmia ei ole liikkeellä, mutta lukuisia sitä käyttäviä esimerkkikoodeja on kehitetty. Luultavasti onkin vain ajan kysymys, milloin BlueKeep-hyökkäyksiä nähdään, Kyberturvallisuuskeskus arvioi.

        GreyNoise-tietoturvayhtiö on havainnut verkossa liikennettä, joka pyrkii etsimän haavoittuvia koneita. Skannausta tekevä taho on piiloutunut Tor-verkon taakse, joten skannaajasta tai skannauksen tarkoitusperistä ei ole tietoa.


    • Mikan_Deputin_Tuhoo

      Mikalla näitä hauskoja juttuja aina riittää.........hi hi hi hi......†

      • Hetkinen... Onko näitä "Mikoja" useampi?


      • Tyhmä_konitohtori

        Eiköhän niitä ole yhtä paljon kuin karejakin.......†


      • Tyhmä_konitohtori kirjoitti:

        Eiköhän niitä ole yhtä paljon kuin karejakin.......†

        En usko - sinullahan on satoja, ellei ziljoonia - nimimerkkejä.


      • Konitohtori_tuhhoo

        Koni taas epätoivoissansa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo....heh heh heh......†
        Mutta laitappa se bongipiippu vähäksi aikaa syrjään, niin kyllä se pää siittä taas selviää - ainakin huomiseksi!


      • win_on_tubutin
        Konitohtori_tuhhoo kirjoitti:

        Koni taas epätoivoissansa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo....heh heh heh......†
        Mutta laitappa se bongipiippu vähäksi aikaa syrjään, niin kyllä se pää siittä taas selviää - ainakin huomiseksi!

        Laitapa sinä, ......†, se tietokoneesi vaikkapa viikoksi ( hui! ) syrjään, niin kaikki muut ovat tyytyväisiä.


      • Linuks_seurankipeä

        Sinullepa tulee ikävä......hi hi hi hi......†


    • Wain_Windows_Kelpaa

      "Sitä ne halpahallin halvimmat Windows-tabletit teettävät.....†"

      Mikä tahansa Windows tuote on parempi kuin yksikään tubutin †

      • Windows_tubutin_tuhoo

        Mutta niin siinä vain kävi, että linuks wintubutintabletti kärähti.


      • Anonyymi
        Windows_tubutin_tuhoo kirjoitti:

        Mutta niin siinä vain kävi, että linuks wintubutintabletti kärähti.

        Tiettävästi Windows-tabletteja ei ole koskaan syttynyt itsekseen tuleen, mutta linuks-ydin anderoita senkin edestä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe