http://yle.fi/uutiset/3-9443535
"Potilas sytytti tulipalon Niuvanniemen sairaalassa"
Sitä ne halpahallin halvimmat Windows-tabletit teettävät.....†
Kari sytytti tulipalon
25
328
Vastaukset
- tohtori.kerkko.koni
Vitsi vitsi, ei täällä ole ketään Karia, yks täyskahjo Linuxhihhuli kyllä löytyy.
- Jallu_vauhdissa
Jalluko se siellä taas jokeltelee.
- Anonyymi
On huomattu. Windows 10 on paha mielenterveydelle, kun se nostaa hermot pintaan toimimattomuudellaan.
joo. - Anonyymi
Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...
- Anonyymi
Jallu_vauhdissa kirjoitti:
Jalluko se siellä taas jokeltelee.
vai oliko -Ap Seppo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai oliko -Ap Seppo
Pyrömaani-kari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu. Windows 10 on paha mielenterveydelle, kun se nostaa hermot pintaan toimimattomuudellaan.
joo.Tuoksataa vaapun parru. w10 kernel panikoili eli BSOD niin yleistä. Niimpä. On se kamala, tuo W1O
t. Windows1O_Reikämiehet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...
Pyllymajan touhuja! "Kauha"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu. Windows 10 on paha mielenterveydelle, kun se nostaa hermot pintaan toimimattomuudellaan.
joo.Pyromaanikolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrömaani-kari!
Pyllymajan touhuja! "Kauha-Kolli"
- Anonyymi
Ammattilainen ei käytä windowsia. Vaappuhan sitä ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...
Vihapappa tarvii henkista valmennusta. Hp pios poltti pyllymajan!
- Anonyymi
Jallu_vauhdissa kirjoitti:
Jalluko se siellä taas jokeltelee.
Vaappu siellä jokeltelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä windows, siellä tekokyrpä anuksessa...
Pyromaanikolli poltti pyllymajan.
- Anonyymi
Jallu_vauhdissa kirjoitti:
Jalluko se siellä taas jokeltelee.
JATKOA SEURAS
Vakava haavoittuvuus miljoonassa Windows-koneessa – hakkereiden verkot jo vesillä.
Toistaiseksi BlueKeep-haavoittuvuutta hyödyntäviä haittaohjelmia ei ole liikkeellä, mutta lukuisia sitä käyttäviä esimerkkikoodeja on kehitetty. Luultavasti onkin vain ajan kysymys, milloin BlueKeep-hyökkäyksiä nähdään, Kyberturvallisuuskeskus arvioi.
GreyNoise-tietoturvayhtiö on havainnut verkossa liikennettä, joka pyrkii etsimän haavoittuvia koneita. Skannausta tekevä taho on piiloutunut Tor-verkon taakse, joten skannaajasta tai skannauksen tarkoitusperistä ei ole tietoa.
- Mikan_Deputin_Tuhoo
Mikalla näitä hauskoja juttuja aina riittää.........hi hi hi hi......†
- Tyhmä_konitohtori
Eiköhän niitä ole yhtä paljon kuin karejakin.......†
Tyhmä_konitohtori kirjoitti:
Eiköhän niitä ole yhtä paljon kuin karejakin.......†
En usko - sinullahan on satoja, ellei ziljoonia - nimimerkkejä.
- Konitohtori_tuhhoo
Koni taas epätoivoissansa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo....heh heh heh......†
Mutta laitappa se bongipiippu vähäksi aikaa syrjään, niin kyllä se pää siittä taas selviää - ainakin huomiseksi! - win_on_tubutin
Konitohtori_tuhhoo kirjoitti:
Koni taas epätoivoissansa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo....heh heh heh......†
Mutta laitappa se bongipiippu vähäksi aikaa syrjään, niin kyllä se pää siittä taas selviää - ainakin huomiseksi!Laitapa sinä, ......†, se tietokoneesi vaikkapa viikoksi ( hui! ) syrjään, niin kaikki muut ovat tyytyväisiä.
- Linuks_seurankipeä
Sinullepa tulee ikävä......hi hi hi hi......†
- Wain_Windows_Kelpaa
"Sitä ne halpahallin halvimmat Windows-tabletit teettävät.....†"
Mikä tahansa Windows tuote on parempi kuin yksikään tubutin †- Windows_tubutin_tuhoo
Mutta niin siinä vain kävi, että linuks wintubutintabletti kärähti.
- Anonyymi
Windows_tubutin_tuhoo kirjoitti:
Mutta niin siinä vain kävi, että linuks wintubutintabletti kärähti.
Tiettävästi Windows-tabletteja ei ole koskaan syttynyt itsekseen tuleen, mutta linuks-ydin anderoita senkin edestä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
