Nyt ahdistaa!! Yhteishaku kohta , en tie mihin haen, ihmset sairastuu ja delaa ympäriltä, masentaa, en saa kesätöitä, ei oo rahaa, luokkakaverit on kusipäitä selkäänpuukottajia,vastuu kasvaa liikaa liian nopeesti, haluun olla vielä pieni :( en oo ikin ees seurustellu, haluun kokee jotain kivaa, ääh kohta oon 90 ja en enää ehdi, en saa varmaa ikinä perhettä, enkä työtä, joudun hakee sossutukee, sitä alkaa kolmas maailman sota ja kaikki räjähtää ja kaikki menee pieleen tai ei mene koska kaikki meni jo pieleen, mitä vittua teen elämälläni ......
Joo, älkää kysykö..
16 ikävuoden kriisi :D
fgyunkjv
6
114
Vastaukset
- 3568833857
Kyllä se siitä. Juot vain tarpeeksi.
Minulla ei tälläistä kriisiä koskaan ollut. Olenko normaali?
- Hgyyjv
Kyllä olet, ongelma onkin, että minä en ole normaali :)
Eksistentaalinen kriisi on yleinen ilmiö.
Ainakin meidän vähän autistisempien poikien keskuudessa...- pokmn
No minä olenkin tyttö, ja itseasiassa, omaan autismin kirjon piirteitä :D
Elä stressaa vaan pelkästään elä. Toisin kuin ihmiset luulevat, se ei oikeasti ole kovin monimutkainen temppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641208Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1631015- 61868
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67767Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269766Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6731- 65711
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180679Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31655- 29648