Olen kohta vuoden unettomuudesta/väsymyksestä kärsinyt 50-vuotias työssä käyvä ja (työssä haluan käydä) nainen. Lääkäreillä olen laukannut mukaan lukien erikoislääkärit (psykiatrit, keuhkolääkäri, gynekologi jne.), joten miltei kaikki on tutkittu moneen kertaan. CPAP-laitekin on ollut käytössä ilman helpotusta. Olen alkanut epäillä B12-vitamiinin puutosta yhtenä vaihtoehtona. Olisiko homeopatiasta apua?
Onko kokemuksia ja/tai hyviä homeopaatteja tiedossa?
Mitä tuollaiset käynnit maksaa?
Tiedosta kiitollinen
Homeopatiaa Pohjois-Karjalan alueella
6
223
Vastaukset
- VVHkannattaja
Ihmiset, jotka ovat vaihtaneet ruokavalionsa vähähiilihydraattiseksi ja runsas rasvaiseksi kertovat nukkuvansa paremmin kuin aikoihin. Unettomuus voi johtua vatsan toiminnasta, joka taas johtuu viljat-tai maitotuotteista.
Kuukausi ilman näitä tuotteita ja kuulostelee miltä olo tuntuu. Voi palata takaisin aikaisempaan päiväjärjestykseen jos ei ole havaittavissa muutoksia. Kirjastosta löytyy hyvää tietoa. - Hiekkaankovaluuelämä
Kiitos vastauksesta. Itse asiassa ruokavalioni on jo ollut yli puoli vuotta terveellinen ja vähähiilarinen. Kärsin refluksista ja joudun käyttämään lääkkeitä tähän. Olen kuullut/ymmärtänyt näiden lääkkeiden aiheuttavan B12-vitamiinin puutosta. Siksi liitin vitamiinit aiheeseen.
- Skepponen
Ulkoistat omat psyykkiset ongelmasi.
- skepposet
Skepponen kirjoitti:
Ulkoistat omat psyykkiset ongelmasi.
Suosittelen Camilla Holmströmiä. Hän taitaa myös yksisarvis-CAM hoidot, kuhnekylvyt, voodooinsesti-CAM:n, kaukoparannuksen ym. Hinnoittelu sopiva.
- perholainen
skepposet kirjoitti:
Suosittelen Camilla Holmströmiä. Hän taitaa myös yksisarvis-CAM hoidot, kuhnekylvyt, voodooinsesti-CAM:n, kaukoparannuksen ym. Hinnoittelu sopiva.
Älä hulluja puhu! Sillä on sellainen harsu tukka, että ei vakuuta. Edes sitä ei ole saanut hoidoillaan kuntoon.
- Magn
Magnesiumin puutos aiheuttaa unettomuutta. Jotain muuta kuin Magnesium oksidia isoa annosta muutama viikko niin eiköhän ala nukuttamaan. Lisäksi moni B-vitamiinia ja jos ollut kovaa stressiä, niin vielä vahvaa B1 B6 B12 vitamiinia viikon kuuri. Vahvaa B6 vitamiinia ei saa ottaa montaa viikkoa. Magnesiumia ei saa lopettaa myöhemminkään, mutta B-vitamiinit voi jättää monivitamiinien varaan, jos ei stressiä. D-vitamiinia 100mg ja E-EPA:a myös,, auttaa nostamaan mielialaa. mielialaan.
Lähetä palautetta, jos auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276