Rempseä, huumorintajuinen nainen hakee matkaseuraa mukavasta immeesestä, joka ei niuhota ja osaa sopeutua tilanteisiin. Olen 66v ja vielä liikuntakykyinen ja mieli tosi virkeä. Kiertomatkat ulkomailla ja Suomessakin kiinnostavat, mutta en viitsisi maksaa yhden hengen huonelisää. Kiertäminen voi tapahtua valmismatkoilla tai henkilöautolla, jos sinä uskallat ajaa. Kohde sovitaan yhdessä - tietenkin! Jokin kylpyläkohdekin ulkomailla voisi tulla kyseeseen.
Matkaseuraa kiertomatkalle
3
302
Vastaukset
- metlo
Hei olisko minusta matkaseuraksi mikä ajan kohtasi ? olen 55v nainen soputuvainen
- Matkaan1
Hei, samantapaiset unelmat minullakin. Mieli tekee matkustella, aikaa on, mutta budjetti rajallinen. Olen 69 v. eteläsuomesta, ajokortti on, uteliaisuutta löytyy s sekä myös huumoria :-). Ota yhteyttä: [email protected]
- matkailuautomatkaaja
Kiinnostaisiko matkailu matkailuautolla. Olen samaa ikäluokkaa, ajettuja kilometrejä n. 3000000, Autolleni vaadittu C luokan ajokortti voimassa, tarvitaan vain kartanlukija. Hotelleja ei näinollen tarvita, koska majoitus ja eväitten rakentelu onnistuu omassa matkakodissa. Jos kiinnostaa, [email protected], tai tekstiviesti 0414904041
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu332906- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti162134Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151873- 161386
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061304
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21939