Rempseä, huumorintajuinen nainen hakee matkaseuraa mukavasta immeesestä, joka ei niuhota ja osaa sopeutua tilanteisiin. Olen 66v ja vielä liikuntakykyinen ja mieli tosi virkeä. Kiertomatkat ulkomailla ja Suomessakin kiinnostavat, mutta en viitsisi maksaa yhden hengen huonelisää. Kiertäminen voi tapahtua valmismatkoilla tai henkilöautolla, jos sinä uskallat ajaa. Kohde sovitaan yhdessä - tietenkin! Jokin kylpyläkohdekin ulkomailla voisi tulla kyseeseen.
Matkaseuraa kiertomatkalle
3
297
Vastaukset
- metlo
Hei olisko minusta matkaseuraksi mikä ajan kohtasi ? olen 55v nainen soputuvainen
- Matkaan1
Hei, samantapaiset unelmat minullakin. Mieli tekee matkustella, aikaa on, mutta budjetti rajallinen. Olen 69 v. eteläsuomesta, ajokortti on, uteliaisuutta löytyy s sekä myös huumoria :-). Ota yhteyttä: [email protected]
- matkailuautomatkaaja
Kiinnostaisiko matkailu matkailuautolla. Olen samaa ikäluokkaa, ajettuja kilometrejä n. 3000000, Autolleni vaadittu C luokan ajokortti voimassa, tarvitaan vain kartanlukija. Hotelleja ei näinollen tarvita, koska majoitus ja eväitten rakentelu onnistuu omassa matkakodissa. Jos kiinnostaa, [email protected], tai tekstiviesti 0414904041
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837