Joo, tällä juttu että opiskelen kuljettaja puolta. 3 vuotta siis.
Oon ollu ennen sitä 2 vuotta valmentavalla, ja siellä suurimman osan ollu työssä oppimassa ja suorittanu sillon myös kaikki atto aineet.
Nyt kun oon muita luokkalaisia edellä. Oon myös saanu tehtyy ammatilliset pisteet ja kaikki tarvittavat kortit ja tälläset.
Oon nyt saanu tapella koulun kanssa kohta 3kk mun valmistumisesta. Koska mulla on kaikki pisteet niin sanotusti kasassa. Ekaksi mulle ei voi antaa kuulemma valmentavilla opiskeltuja atto pisteitä? Anteeks, mite vittuu? Miksei? Sitä oon kysyny, mutta ei olla vastattu tähän.
Toinen homma tuntuu että mua väkisin pidetään koulun kirjoilla, mitään perustelua, koska kaikki pisteet on kasassa.
Aina kun yritän saada vastausta, siihen miksen voi valmistautua, ei vastata.
Ja mulle on jo 3x luvattu valmistua, noh yhtäkkiä on aina puuttunu mystisesti joku opintopiste tai jotain muuta paskaa.
Anteeks, mutta ite en enää tiijä mitä tehä...
Siksi kysyinsin apua tähän? Ja myös onko muilla ollu samanlaisia kokemuksia.
Koska eihän koulu voi mua väkisin pitää mua, koska oon jo kaiken suorittanu.
Kun koulu ei anna valmistua aikaisemmin
3
308
Vastaukset 3
- Aikuisiälläopiskellukans
Koulun rehtori pystynee selvittämään asian. Meinaan, ei koulun pitäisi pystyä pitämään opiskelijoita turhan päiten kirjoilla.
Elikkäs tässä tapauksessa viisainta lienee ottaa yhteyttä kuljettajayksikön johtajaan. Jos ei homma ala lutviutua, niin siitä seuraava vaihtoehto on tehdä valitus aluehallintavirastoon.
Kysy ihmeessä jos tulee tarvis lisätiedoille. - mitemite
Jos opiskelun kesto on 3 vuotta, se on ne 3 vuotta. Valmentava on valmentavaa eikä vaikuta tähän.
Koulu tuskin haluaa sinua pitää päivääkään kauempaa kuin on pakko. Kasvamista sinulla vielä on. Siitä kertoo ilmauksesi: "Anteeks, mite vittuu?" En huolisi töihin sinua eikä varmasti moni muukaan.- MrMaverick
Ei sinulle kukaan töitä haluaiskaan tehdä. En ymmärrä tätä ammattikoulun logiikkaa myöskään, että miksei opiskelija '' saa '' valmistua aikaisemmin, hän voi käydä vaikka iltakoulussa suorittamassa jotain tutkintoon liittyvää jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501178- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 16421
- 34404
- 34402
- 35399