Kun koulu ei anna valmistua aikaisemmin

Meneehermotluoviin.com

Joo, tällä juttu että opiskelen kuljettaja puolta. 3 vuotta siis.
Oon ollu ennen sitä 2 vuotta valmentavalla, ja siellä suurimman osan ollu työssä oppimassa ja suorittanu sillon myös kaikki atto aineet.

Nyt kun oon muita luokkalaisia edellä. Oon myös saanu tehtyy ammatilliset pisteet ja kaikki tarvittavat kortit ja tälläset.

Oon nyt saanu tapella koulun kanssa kohta 3kk mun valmistumisesta. Koska mulla on kaikki pisteet niin sanotusti kasassa. Ekaksi mulle ei voi antaa kuulemma valmentavilla opiskeltuja atto pisteitä? Anteeks, mite vittuu? Miksei? Sitä oon kysyny, mutta ei olla vastattu tähän.
Toinen homma tuntuu että mua väkisin pidetään koulun kirjoilla, mitään perustelua, koska kaikki pisteet on kasassa.
Aina kun yritän saada vastausta, siihen miksen voi valmistautua, ei vastata.
Ja mulle on jo 3x luvattu valmistua, noh yhtäkkiä on aina puuttunu mystisesti joku opintopiste tai jotain muuta paskaa.

Anteeks, mutta ite en enää tiijä mitä tehä...
Siksi kysyinsin apua tähän? Ja myös onko muilla ollu samanlaisia kokemuksia.

Koska eihän koulu voi mua väkisin pitää mua, koska oon jo kaiken suorittanu.

3

308

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuisiälläopiskellukans

Koulun rehtori pystynee selvittämään asian. Meinaan, ei koulun pitäisi pystyä pitämään opiskelijoita turhan päiten kirjoilla.

Elikkäs tässä tapauksessa viisainta lienee ottaa yhteyttä kuljettajayksikön johtajaan. Jos ei homma ala lutviutua, niin siitä seuraava vaihtoehto on tehdä valitus aluehallintavirastoon.

Kysy ihmeessä jos tulee tarvis lisätiedoille.

• mitemite

Jos opiskelun kesto on 3 vuotta, se on ne 3 vuotta. Valmentava on valmentavaa eikä vaikuta tähän.

Koulu tuskin haluaa sinua pitää päivääkään kauempaa kuin on pakko. Kasvamista sinulla vielä on. Siitä kertoo ilmauksesi: "Anteeks, mite vittuu?" En huolisi töihin sinua eikä varmasti moni muukaan.

• MrMaverick

Ei sinulle kukaan töitä haluaiskaan tehdä. En ymmärrä tätä ammattikoulun logiikkaa myöskään, että miksei opiskelija '' saa '' valmistua aikaisemmin, hän voi käydä vaikka iltakoulussa suorittamassa jotain tutkintoon liittyvää jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      172
      1135
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      45
      763
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      723
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      137
      718
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      679
    6. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      221
      669
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      635
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      602
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      600
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      580
    Aihe