Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?
O. Vehviläinen
14
4809
Vastaukset
- Timppapasanen
Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/
- Anonyymi
Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!
- Anonyymi
Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.
- Anonyymi
Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
- Anonyymi
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Suomea taulut on myynnissä?
- Anonyymi
Arvo maalari. Hyvä tekijä.
- Anonyymi
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku
- Anonyymi
oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on
- Anonyymi
Onko tupla wehviläinen alakulmasss
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3582206IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk511705Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551369Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.891274- 1441223
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten121112Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851102Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481002