Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?
O. Vehviläinen
14
4801
Vastaukset
- Timppapasanen
Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/
- Anonyymi
Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!
- Anonyymi
Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.
- Anonyymi
Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
- Anonyymi
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Suomea taulut on myynnissä?
- Anonyymi
Arvo maalari. Hyvä tekijä.
- Anonyymi
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku
- Anonyymi
oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on
- Anonyymi
Onko tupla wehviläinen alakulmasss
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671659Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71607Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471503Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911434Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096