Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?
O. Vehviläinen
14
3938
Vastaukset
- Timppapasanen
Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/
- Anonyymi
Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!
- Anonyymi
Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.
- Anonyymi
Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
- Anonyymi
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Suomea taulut on myynnissä?
- Anonyymi
Arvo maalari. Hyvä tekijä.
- Anonyymi
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku
- Anonyymi
oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on
- Anonyymi
Onko tupla wehviläinen alakulmasss
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983