O. Vehviläinen

Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?
144902
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/

Äänestä

Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!

Äänestä
  • Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.

Äänestä

• Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.

Ei näköjään vastannut ostaja?

Äänestä

• Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei näköjään vastannut ostaja?

Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.

Missä päin Suomea taulut on myynnissä?

Äänestä

Arvo maalari. Hyvä tekijä.

Äänestä
  • Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta

No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?

En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku

Äänestä

oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on

Äänestä

Onko tupla wehviläinen alakulmasss

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

taulu112 kirjoitti:

Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu