Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?
O. Vehviläinen
14
4789
Vastaukset
- Timppapasanen
Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/
- Anonyymi
Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!
- Anonyymi
Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.
- Anonyymi
Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
- Anonyymi
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Suomea taulut on myynnissä?
- Anonyymi
Arvo maalari. Hyvä tekijä.
- Anonyymi
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku
- Anonyymi
oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on
- Anonyymi
Onko tupla wehviläinen alakulmasss
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101441Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201185Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81921010Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67795- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42624