Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.Ei näköjään vastannut ostaja?0ÄänestäKommentoi
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Ei näköjään vastannut ostaja?Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.Missä päin Suomea taulut on myynnissä?0ÄänestäKommentoi
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuottaNo, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 14
Vanhimmat
Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/
Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!
Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.
Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin
Ei näköjään vastannut ostaja?
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.
Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku
Missä päin Suomea taulut on myynnissä?
Arvo maalari. Hyvä tekijä.
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku
oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on
Onko tupla wehviläinen alakulmasss