Onko Olavi Vehviläinen kenellekkään tuttu taidemaalari?
onko hänen tauluillaan arvoa?
O. Vehviläinen
14
4519
Vastaukset
- Timppapasanen
Vehviläisen taulu löytyy sivustosta www.artei.fi/tuote/o-vehviläinen-67/
- Anonyymi
Tuttu, jo edesmennyt taidemaalari. Ostan kaikki Vehviläisen taulut, kenellä sattuu olemaan!
- Anonyymi
Mitähän maksat? Minulla on kaksi hänen työtään.
- Anonyymi
Minulla olisi yksi taulu, olen juuri laittamassa myyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
- Anonyymi
Mulla on useita osa tauluista maalattu Ivalon aikaan. Isoja ja pieniä talvi että ruska muutama kesäkuvaus. Ei käy ole myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään vastannut ostaja?
Asia unohtui. Missä päin Suomea taulut ovat? Itse asun Helsingissä t.Markku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Suomea taulut on myynnissä?
- Anonyymi
Arvo maalari. Hyvä tekijä.
- Anonyymi
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän maksaa Vehviläisen taulu, en aio satasen tarjouksia edes vastaanottaa, roikkukoon seinällä, on ollut jo 20 vuotta
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo ostaja uskalla sanoa, mitä hän maksaisi arvotaiteesta?
En ole muistanut. Asun Helsingissä, missä päin taulut ovat? t.Markku
- Anonyymi
oha se aika tuttu ku oma isoso isä on ja kyllä niillä kuulema jonki laista arvoa on
- Anonyymi
Onko tupla wehviläinen alakulmasss
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610545Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554707
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144041Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243395- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2203039