Jos kaipaat Mandriva niin tässä on ?

Niin_On

Niin erittäin hyvä siihen on ROSA R8, toimi kuten VR;n WC

https://distrowatch.com/table.php?distribution=rosa

Tuli ihan 90-luku mieleen tästä Rosasta, mutta tosi vakaalta tuntuu,
ja uusia pakettia löytyy. ;)

(Omassa Lenovo Ideacentre 300 pöytätietokone 6. sukupolven Intel Core i5 -suorittimella, nopealla DDR4 8GB-RAM-muistilla)

3

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debiantestingxfce

Miten noissa marginaailaidistroissa toimi Steam ja linuxille tehdyt 3d fp pelit kuten Tomb Raider 2013 (maksaa) tai War Thunder (ilmainen)? Miten samanlaiset dx9 pelit toimii wine-staging csmt avulla? Entäpä Rosegarden ja softasyntetisaatorit?

• lisakyssa

Onko tuoreimman Mesan asennus yhtä helppoa kuin Oibaf ppa avulla? Entä nvidian ajurit nvidian sivulta?

• Niin_On
        lisakyssa kirjoitti:

Onko tuoreimman Mesan asennus yhtä helppoa kuin Oibaf ppa avulla? Entä nvidian ajurit nvidian sivulta?

"nvidian ajurit"

En tiedä noista nvidian ajurista tähän koneeseen, kun tässä on Intel,
        Ne ainakin se haki itse asennuksessa. Muutenkin tuo päivitys toimii hyvin.

Eli kun tuon esiasennuksen asentaa kovalevylle niin pian siihen asentuu lähes koko järjestelmä uusiksi. Ainut vika oli että Rosan oma Grup ei toiminut, mutta kun asensin toisen grubin niin toimi myös Rosa ?

Tosin tässä koneessa on asennettu seitsemän eri käyttöjärjestelmää.

Noista peleistä en tiedä kun en ole koskaan ollut niistä kiinnostunut.

Ainakin vanhoihin Mandrivoihin sai asennettua deb-paketteja ja muita,
        ja kun tähän saa asennettua myös vanhoja pakettia, niin tuskin silloin senkään suhteen ei ole ongelmia.

Aika kattava on Rosan oma paketti valikko, taisi jossain olla että niitä on 40 000 pakettia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe