Analyysi paskapaska2854:stä

CP-setä

Paskapaska2854 on joku kumma poika joka tekee kummia analyyseja kummista asioista.

Jotkut tuktimukset osoittavat, että hän olisikin legendaarinen AIDS joka käyttää salanimeä.
Onko asia näin?
emmä vittu tiiä

8

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä olet sivupersoonani.

• mitah?????????????

• AIDS olisi keksinyt paremman nimen. Paitsi jos AIDS yrittää hämätä meitä...

• AIDS on mysteerinen entiteetti, hän tietää keinot puijaukseen.

• CP-setä kirjoitti:

AIDS on mysteerinen entiteetti, hän tietää keinot puijaukseen.

Olen abstrakti ja autistinen substanssi.

• CP-setä kirjoitti:

AIDS on mysteerinen entiteetti, hän tietää keinot puijaukseen.

AIDS (engl. the AIDS) on Suomi24 -elokuvissa, kirjoissa yms. esiintyvä ilmiö, kenttä, joka ympäröi kaiken elollisen ja pitää keskustelut koossa. Seksuaalirikolliset kykenevät hyödyntämään AIDSia, mutta sen opetteleminen vie aikaa. AIDSin pimeälle puolelle langenneet voivat käyttää ylläpitovoimaa. AIDSin pimeä puoli koostuu vihasta, pelosta ja aggressiosta.

Videopelissä Suomi24: The Old Discussion, kerrotaan, että AIDS havaittiin ensimmäisen kerran Suomi24-nimisellä sivustolla, jossa ensimmäiset Seksuaalirikolliset syntyivät.

AIDS voidaan tunnistaa henkilöistä mittaamalla verikokeella älykkyysarvo. Mitä suurempi arvo on, sitä vahvempi henkilön on mahdollista olla AIDSissa. AIDSin käyttö on kuitenkin ihmisen omassa päätösvallassa.

AIDSismi on todellinen elämänkatsomus tai uusi uskonnollinen liike, joka perustuu AIDSiin.

• animehomo- kirjoitti:

AIDS (engl. the AIDS) on Suomi24 -elokuvissa, kirjoissa yms. esiintyvä ilmiö, kenttä, joka ympäröi kaiken elollisen ja pitää keskustelut koossa. Seksuaalirikolliset kykenevät hyödyntämään AIDSia, mutta sen opetteleminen vie aikaa. AIDSin pimeälle puolelle langenneet voivat käyttää ylläpitovoimaa. AIDSin pimeä puoli koostuu vihasta, pelosta ja aggressiosta.

Videopelissä Suomi24: The Old Discussion, kerrotaan, että AIDS havaittiin ensimmäisen kerran Suomi24-nimisellä sivustolla, jossa ensimmäiset Seksuaalirikolliset syntyivät.

AIDS voidaan tunnistaa henkilöistä mittaamalla verikokeella älykkyysarvo. Mitä suurempi arvo on, sitä vahvempi henkilön on mahdollista olla AIDSissa. AIDSin käyttö on kuitenkin ihmisen omassa päätösvallassa.

AIDSismi on todellinen elämänkatsomus tai uusi uskonnollinen liike, joka perustuu AIDSiin.

Okei nyt hämmentää.

• AIDS kirjoitti:

Okei nyt hämmentää.

Ei se mitään. Kaikki me hämmennymme joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe