Paskapaska2854 on joku kumma poika joka tekee kummia analyyseja kummista asioista.
Jotkut tuktimukset osoittavat, että hän olisikin legendaarinen AIDS joka käyttää salanimeä.
Onko asia näin?
emmä vittu tiiä
Analyysi paskapaska2854:stä
8
116
Vastaukset
Sinä olet sivupersoonani.
AIDS olisi keksinyt paremman nimen. Paitsi jos AIDS yrittää hämätä meitä...
CP-setä kirjoitti:
AIDS on mysteerinen entiteetti, hän tietää keinot puijaukseen.
Olen abstrakti ja autistinen substanssi.
CP-setä kirjoitti:
AIDS on mysteerinen entiteetti, hän tietää keinot puijaukseen.
AIDS (engl. the AIDS) on Suomi24 -elokuvissa, kirjoissa yms. esiintyvä ilmiö, kenttä, joka ympäröi kaiken elollisen ja pitää keskustelut koossa. Seksuaalirikolliset kykenevät hyödyntämään AIDSia, mutta sen opetteleminen vie aikaa. AIDSin pimeälle puolelle langenneet voivat käyttää ylläpitovoimaa. AIDSin pimeä puoli koostuu vihasta, pelosta ja aggressiosta.
Videopelissä Suomi24: The Old Discussion, kerrotaan, että AIDS havaittiin ensimmäisen kerran Suomi24-nimisellä sivustolla, jossa ensimmäiset Seksuaalirikolliset syntyivät.
AIDS voidaan tunnistaa henkilöistä mittaamalla verikokeella älykkyysarvo. Mitä suurempi arvo on, sitä vahvempi henkilön on mahdollista olla AIDSissa. AIDSin käyttö on kuitenkin ihmisen omassa päätösvallassa.
AIDSismi on todellinen elämänkatsomus tai uusi uskonnollinen liike, joka perustuu AIDSiin.animehomo- kirjoitti:
AIDS (engl. the AIDS) on Suomi24 -elokuvissa, kirjoissa yms. esiintyvä ilmiö, kenttä, joka ympäröi kaiken elollisen ja pitää keskustelut koossa. Seksuaalirikolliset kykenevät hyödyntämään AIDSia, mutta sen opetteleminen vie aikaa. AIDSin pimeälle puolelle langenneet voivat käyttää ylläpitovoimaa. AIDSin pimeä puoli koostuu vihasta, pelosta ja aggressiosta.
Videopelissä Suomi24: The Old Discussion, kerrotaan, että AIDS havaittiin ensimmäisen kerran Suomi24-nimisellä sivustolla, jossa ensimmäiset Seksuaalirikolliset syntyivät.
AIDS voidaan tunnistaa henkilöistä mittaamalla verikokeella älykkyysarvo. Mitä suurempi arvo on, sitä vahvempi henkilön on mahdollista olla AIDSissa. AIDSin käyttö on kuitenkin ihmisen omassa päätösvallassa.
AIDSismi on todellinen elämänkatsomus tai uusi uskonnollinen liike, joka perustuu AIDSiin.Okei nyt hämmentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381