onko amerikankettukoira hyvä ajamaan?
amerikankettukoira!
10
5816
Vastaukset
- jenkki
ei voi valittaa ajotaitoa.ilmiömäisiä hakijoita.vauhti kovaa jotenka ajot ei välttämättä pitkiä.OIKEITA KETTUKOIRIA.onhan näissäkin suutareita.mut ei samassa mittakaavas ku suomalaisis.
- PYHÄ JYSÄYS
Amerikankettukoirat ovat hetken hurmio. En usko, että ne saavat paljon jalansijaa maastamme. Joku tekee hieman pfyffeä niillä, pääasiassa. Kannattaa pysyä tutuissa ja turvallisissa roduissa. AK-koirien historiaa ei edes pysty selvittämään kovin pitkälle. Mutta toisaalta jokainen taaplaa tyylillään.
- .ertsu.
saa nähdä.ajaa ne joka tapauksessa.luonteeltaa kovempia ku kotimaiset pullan jauhajat.
- Uppista!
.ertsu. kirjoitti:
saa nähdä.ajaa ne joka tapauksessa.luonteeltaa kovempia ku kotimaiset pullan jauhajat.
..keväällä, kun otat ajolta pois ja viet syksyllä samaan paikkaan, niin ajo jatkuu taas samaa jälkeä. Herättelevät vielä lokakuussa elokuiselle jäljelle.
- Kettukalle
Uppista! kirjoitti:
..keväällä, kun otat ajolta pois ja viet syksyllä samaan paikkaan, niin ajo jatkuu taas samaa jälkeä. Herättelevät vielä lokakuussa elokuiselle jäljelle.
No tuollaisia koiriahan on joka rodussa... Suomalaisisssa paljonkin. Ei kannata yleistää, jos kokemusta on ainoastaan muutamasta koirasta tai yhden suvun koirista.
- .ertsu.
Kettukalle kirjoitti:
No tuollaisia koiriahan on joka rodussa... Suomalaisisssa paljonkin. Ei kannata yleistää, jos kokemusta on ainoastaan muutamasta koirasta tai yhden suvun koirista.
muistakaa jenkki puhdas METSÄSTYS koira.suomalaiset pilattu näyttelytouhulla,mikä mielestäni pellen touhua.suomalainen puhas kehäkoira.kaikkee rotuu kuuluu koirien eriasteinen kehittyminen,myös suomalaisiin.tosiasiassa jenkistä saat varmemmin jonkin tason ajokoiran"kettu".kuin kotimaan lurpasta.
- kettukalle
Suomenajokoiria ja amerikankettukoiria omistaneena ja niiden kanssa jahtailleena sanoisin, että amerikank.koira on hyvä vaihtoehto kun on käytössä suuret jahtialueet. Pienille alueille se on liian nopea. Mahtavia koiria on molemmissa roduissa vaan on niitä huonojakin. Amerikank.koira on varmasti tullut jäädäkseen. Sen verran on hyviä näyttöjä antaneet - myös kokeissa. Vaan ei ne amerikkalaisetkaan tee sadetta poutasäällä...
- kettukalle
Rotua sen enempää kehumatta, kun katsoo koetuloksia ja rekisteröintimääriä (etenkin uusimpia), niin siitäpä selviää onko rotu saanut pysyvän jalansijan Suomessa vai ei...
- JYSÄRI
ASIAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749