Se on vaikuttamista,mitkä asiat nostetaan uutisiksi ja miten kirjoitetaan. Tietysti myös toimittajien itse nostamat jutut ovat vieläkin räikeämpi esimerkki vaikuttamisesta.Tätä vaikuttamista käyttää esimerkiksi YLE. Tämän voi todeta selaamalla YLE:n uutisointia,selkeä agenda.Toki tasapuolisuuden nimissä tehdään sopivasti "tyhmälle kansalle" "kriittisiä" uutisia,jotta voidaan todeta YLE:n toimivan tasapuolisesti.Pitää muistaa että useimmat toimittajat ovat korkeasti koulutettuja jotka hyvin tietää miten propagandaa tehdään.Jutuissa ei siis valehdella tietoisesti,ne vain kirjoitetaan toimittajan ideologiaa mukaillein. Mitä tekee esim JSN? Samat toverit siellä on,joten se "sopivasti" on ärhäkkä ja kansa eikun äänestää!
Vaikuttamisesta
Pravdaontotuus
1
205
Vastaukset
- SOUMI24SENSORI
en estä vaikutamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970