En voi sietää puolisoni lasta. Että näin.

Terkkujavaan

No niin, suoraan sanottuna en voi sietää puolisoni 14 vuotiasta poikaa. Asumme kaikki yhdessä ja pojan äiti on kuollut vuosia sitten. Poika on mukava ja fiksu mutta en voi asua yhdessä. Mustasukkainen en ole. On vain tunne etten halua yhteiseloa. Pitää vissiin erota. Itselläni ei ole lapsia ja nyt olen tajunnut haluavani lapsia mutta en uusperheitä. Lapsi paras tehdä ns. Ensikertalaisen kanssa. Kokemuksia????

47

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitipuolikasjakokonainen

      Siis poika on mukava ja fiksu, mutta et voi sietää häntä? Erikoista.

      • sodbgir

        Mitäs ihmeellistä siinä on? En mäkään sietänyt mun exän 10v lasta. Vuoden verran oltiin yhdessä mutta sitten päätin erota. Nyt olen ollut sinkkuna muutaman kuukauden. Voin juoda silloin kun haluan, voin lähteä minne ja milloin haluan, ei tarvitse enää kuunnella sen nulikan valitusta, ei tarvitse vahtia että yrittääkö se nulikka taas viedä mun tavaroita..."ja elämä on helppoo".


      • ensietänytmiehenkakaroi
        sodbgir kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä siinä on? En mäkään sietänyt mun exän 10v lasta. Vuoden verran oltiin yhdessä mutta sitten päätin erota. Nyt olen ollut sinkkuna muutaman kuukauden. Voin juoda silloin kun haluan, voin lähteä minne ja milloin haluan, ei tarvitse enää kuunnella sen nulikan valitusta, ei tarvitse vahtia että yrittääkö se nulikka taas viedä mun tavaroita..."ja elämä on helppoo".

        No en mäkään voinut sietää miehen tyttöjä ja sitä vauva vekaraa ja hänen exän sä oli ruma ja ihan hullu, myös äitinsä , mun tuleva noppi oli kaamea kotka.
        Monet ihmettelikin että miten olen eksynyt moiseen perheeseen kun yleensä kason tarkkaan mihin asetun, vaatimukset on aina kovat.
        Kkarat oli huutajia ja sotkuisia ja likaisia, ex vaimo haukkui aina mun tekemiset ja kavatusmetodit ja säännöt, anoppi taas teetti mulla likaset hommat, siivoukset ja sen semmoset, kun olin niin ihana miniä.
        Lapset inhotti, kun en tykkää toisten kakaroista omat ovat ihnaia mutta että alat kasvattaa vieraita kakaroita, siinä menee raja.
        Onneksi meis tajusi ja sanoi ettei ota lapsiaan enää meille, kun eivät osaa käyttäytyä. Nyt ovat onneksi jo 18 v ja sinne päin, ettei tarvi meidän apua ja neuvoja enää, joten voimme elää oman perheen kesken, mutta se äitipuolen olotila oli aivan kaameeta, olin kuin piika talossa. Pikkukakarat on kauheita. Onneksi meis jäi mun luo, ja nyt on kivaa.


      • edellinen
        sodbgir kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä siinä on? En mäkään sietänyt mun exän 10v lasta. Vuoden verran oltiin yhdessä mutta sitten päätin erota. Nyt olen ollut sinkkuna muutaman kuukauden. Voin juoda silloin kun haluan, voin lähteä minne ja milloin haluan, ei tarvitse enää kuunnella sen nulikan valitusta, ei tarvitse vahtia että yrittääkö se nulikka taas viedä mun tavaroita..."ja elämä on helppoo".

        Jos sinun lapsipuolesi on valittanut (jatkuvasti?) ja varastanut tavaroitasi, niin ymmärrän jos se on tuntunut vaikealta. Mutta aloittaja kirjoitti, että puolison lapsi on mukava ja fiksu... Eikös mukavien ja fiksujen ihmisten kanssa tule yleensä hyvin juttuu, ovat sitten lapsia tai aikuisia?


      • ensietänytmiehenkakaroi
        ensietänytmiehenkakaroi kirjoitti:

        No en mäkään voinut sietää miehen tyttöjä ja sitä vauva vekaraa ja hänen exän sä oli ruma ja ihan hullu, myös äitinsä , mun tuleva noppi oli kaamea kotka.
        Monet ihmettelikin että miten olen eksynyt moiseen perheeseen kun yleensä kason tarkkaan mihin asetun, vaatimukset on aina kovat.
        Kkarat oli huutajia ja sotkuisia ja likaisia, ex vaimo haukkui aina mun tekemiset ja kavatusmetodit ja säännöt, anoppi taas teetti mulla likaset hommat, siivoukset ja sen semmoset, kun olin niin ihana miniä.
        Lapset inhotti, kun en tykkää toisten kakaroista omat ovat ihnaia mutta että alat kasvattaa vieraita kakaroita, siinä menee raja.
        Onneksi meis tajusi ja sanoi ettei ota lapsiaan enää meille, kun eivät osaa käyttäytyä. Nyt ovat onneksi jo 18 v ja sinne päin, ettei tarvi meidän apua ja neuvoja enää, joten voimme elää oman perheen kesken, mutta se äitipuolen olotila oli aivan kaameeta, olin kuin piika talossa. Pikkukakarat on kauheita. Onneksi meis jäi mun luo, ja nyt on kivaa.

        Tai en minä sen kakaroiden ikiä nyt tarkkaan muista, mitä väliä.


    • Zcdfff

      Miski rikoit laspi perheen olet perheen rikkoja häivy ja mene töihin ja hanki omatt kalja ja tupaki rahat.

      • Cdxf

        Olis sitä voinu odottaa että exä kuolee ja sitte vasta ottaa se nies.


    • kummastunutäitipuoli

      Eipä niitä tarvi sietääkkään. Pääasia et kersa rakastaa äitipuolta eikä ala kenkkuilemaan häntä vastaan vaan tekee mitä sanotaan. Siihen miehen kersat on opetettava heti alusta alkaen. Lapset eivät hypi äitipuolen silmille mutta äitipuoli saa ohejistaa miehen kersoja ja näyttää miten toimitaan ja kunnioitetaan aikusia.
      Miksi se lapsi ei voi muuttaa pois vaikka mummolaan tai jonneen, ja antaa rauhan teille asua yhdessä? Jos olet läytänyt miehen niin eihän nyt yksi lapsi voi määrätä mitään. Sanot miehelle et etsii lapselle kodin jossa voi sitä käydä vilkasemassa.
      Toihan on kurjaa jos ei voi kotona pariskunta asua,.

      • Järky

        Onpas edellisellä äitipuolella sydämetöntä tekstiä. Vai onko toi joku tsoukki juttu. Kyllä pojan täytyy saada isänsä kanssa asua ja elää,eikä mitkään äitipuoliehdokkaat voi tulla häätämään poikaa pois isänsä luota. Julmaa touhua,todella.Toivottavasti isä on tolkuissaan ,ja pitää poikansa luonaan.


      • Mutta kun ei ole mikään puoliäiti vain isin pano nimeltään oyp lissu


      • Etköhän sinä Lissu voi sen porttolan itse perustaa ja antaa lapsen olla kotonaan


    • Jos puolisosi poika ottaa päähän ilman syytä niin todennäköisesti omakin lapsi ottaisi päähän. Jos haluat lapsen opettele pärjäämään sen 14-vuotiaan kanssa ei se niin kauhean vaikeata voi olla.

      • äitipuoletkummissaan

        Kaikki ei pidä kakaroista. Jotkut tekee niitä vaan huvikseen tai muka vahingossa. Sillonei äitipuolen tarvi tykätä jos ei itse pidä lapsista. Miksi pakolla pitää kasvtttaa toisten kakaroita? Ne kasvattaa joka ne on tehnykki.


      • äitipuoletkummissaan kirjoitti:

        Kaikki ei pidä kakaroista. Jotkut tekee niitä vaan huvikseen tai muka vahingossa. Sillonei äitipuolen tarvi tykätä jos ei itse pidä lapsista. Miksi pakolla pitää kasvtttaa toisten kakaroita? Ne kasvattaa joka ne on tehnykki.

        Niin isä on toinen tekijöistä ! Ja isän lapsi on kotonaan isän luona


      • vainyksikoti
        radikaal kirjoitti:

        Niin isä on toinen tekijöistä ! Ja isän lapsi on kotonaan isän luona

        Jos lapsi asuu äidin kanssa se on hänen koti, jos isä on lähtenyt lätkimään tai jonkun sutturan perään ja hylännyt lapsen ei se isän majapaikka ole lapsen koti. Kellään ei ole kahta kotia. Se on koti minne posti tulee.
        Olisi järkkyy jos meillä olisi kaksi taloa, kuka siivoos, kuka maksaa kahden talon lakskt??? Ei kellään ole varaa kahteen taloon. Miksi olisi, eihän kukaan voi kahta kotia edes asua, se olis hukkaan heitettyä rahaa.


      • vainyksikoti kirjoitti:

        Jos lapsi asuu äidin kanssa se on hänen koti, jos isä on lähtenyt lätkimään tai jonkun sutturan perään ja hylännyt lapsen ei se isän majapaikka ole lapsen koti. Kellään ei ole kahta kotia. Se on koti minne posti tulee.
        Olisi järkkyy jos meillä olisi kaksi taloa, kuka siivoos, kuka maksaa kahden talon lakskt??? Ei kellään ole varaa kahteen taloon. Miksi olisi, eihän kukaan voi kahta kotia edes asua, se olis hukkaan heitettyä rahaa.

        Kyllä isän koti on lapsen koti! Ja JOS lähtee lätkimään niin vanhemmuus ei lopu eroo ! Ja onneks mulla ei ole em. Ongelmaa minun koti on lapsen koti ja äidin koti on lapsen koti vaikka ei muuta kuin vierailee äitinsä luona... ...eikä mellä ole pakon omaista tarvetta käskyttää koska asiat hoituu pyytämälläkin !


      • meillävaanyksi
        radikaal kirjoitti:

        Kyllä isän koti on lapsen koti! Ja JOS lähtee lätkimään niin vanhemmuus ei lopu eroo ! Ja onneks mulla ei ole em. Ongelmaa minun koti on lapsen koti ja äidin koti on lapsen koti vaikka ei muuta kuin vierailee äitinsä luona... ...eikä mellä ole pakon omaista tarvetta käskyttää koska asiat hoituu pyytämälläkin !

        Ei me olla ainakaan asuttu muualla kuin täällä yhdessä kodissa lasten kanssa.Koskaan ei olla siivottu kuin yhtä kotia, laskut tulee tänne ja yhtä kotia olemme asuneet. Vaikke köyhiä olla normaalit tulot niin emme pystyisi maksamaan kuin yhden talon laksut ja elämään ydhessä kodissa. Meillä ei ole ollu koskaan kuin yksi koti. Lapsetkin ihmettelevät että onko joillaan kaksi taloa?


      • meillävaanyksi kirjoitti:

        Ei me olla ainakaan asuttu muualla kuin täällä yhdessä kodissa lasten kanssa.Koskaan ei olla siivottu kuin yhtä kotia, laskut tulee tänne ja yhtä kotia olemme asuneet. Vaikke köyhiä olla normaalit tulot niin emme pystyisi maksamaan kuin yhden talon laksut ja elämään ydhessä kodissa. Meillä ei ole ollu koskaan kuin yksi koti. Lapsetkin ihmettelevät että onko joillaan kaksi taloa?

        No sinunkohdalla se voi pitää paikkaansa koska olet erottaja vanhempi


      • Köyhätkyykkyyn
        vainyksikoti kirjoitti:

        Jos lapsi asuu äidin kanssa se on hänen koti, jos isä on lähtenyt lätkimään tai jonkun sutturan perään ja hylännyt lapsen ei se isän majapaikka ole lapsen koti. Kellään ei ole kahta kotia. Se on koti minne posti tulee.
        Olisi järkkyy jos meillä olisi kaksi taloa, kuka siivoos, kuka maksaa kahden talon lakskt??? Ei kellään ole varaa kahteen taloon. Miksi olisi, eihän kukaan voi kahta kotia edes asua, se olis hukkaan heitettyä rahaa.

        Kyllä monilla on ns. Sijoitus asuntoja.


      • trweyrweyy
        Köyhätkyykkyyn kirjoitti:

        Kyllä monilla on ns. Sijoitus asuntoja.

        Hakemasi sana on "sijoitusasuntoja."


      • Fxfdxzf

        Pehreenrikkojilla ei ole mitää siotusasuntoja he elvät miehen siivellä kaljottelevat mihen ja lasten rahoilla.


      • korkkikiinnipliis
        Fxfdxzf kirjoitti:

        Pehreenrikkojilla ei ole mitää siotusasuntoja he elvät miehen siivellä kaljottelevat mihen ja lasten rahoilla.

        pehreenrikkojilla siotusasuntoja mihen


    • No sinun lienee syytä tutkituttaa pääsi, ennen kuin rupeat on lasta hommaamaan. Parempi selvittää miksi inhoat mukavaa ja fiksua lasta jos et ole mustasukkainenkaan.

      • Esesesezezrxr

        Parin vuoden päästä nainen on kinuamassa pojalta jormaa.


    • Ihansimppelisti

      Onhan se toki ihan selvää, että onnistumisen mahdollisuudet ovat paremmat, kun ensikertalaisina molemmat ovat perhettä perustamassa. Tämähän on tilastollinen totuus.
      Hienoa, että olet hoksannut, että uusperhe ei sovi sinulle. Lapsettomia on Suomi täynnänsä, joten etsit vain sopivamman yksilön kuin tämä nykyinen perheen perustamiseen.

      • kaheleitamaapullollaan

        Kaikista naisista ei ole äidiksi ei edes lasten hoitajaksi jos miehellä on lapsia ennestään. Miehen lapset ovat erittäina rvokkaita isälle joten miehen pitää tarkkaan katsoa millasen ihmiset ottaa kotiinsa siivellä asumaan ja vo olla parasta että pitää ja suojaa lapset uuden tyttöystävän läheltä. Koskaan ei tiedä millainen kaheli ja ongelmanainen, viinaan menevä siellä miehen mielessä on.


      • kaheleitamaapullollaan kirjoitti:

        Kaikista naisista ei ole äidiksi ei edes lasten hoitajaksi jos miehellä on lapsia ennestään. Miehen lapset ovat erittäina rvokkaita isälle joten miehen pitää tarkkaan katsoa millasen ihmiset ottaa kotiinsa siivellä asumaan ja vo olla parasta että pitää ja suojaa lapset uuden tyttöystävän läheltä. Koskaan ei tiedä millainen kaheli ja ongelmanainen, viinaan menevä siellä miehen mielessä on.

        Sinäpä sen sanoit ja siksi erosinkin lasteni äidistä


      • Lissuonongelmainen
        kaheleitamaapullollaan kirjoitti:

        Kaikista naisista ei ole äidiksi ei edes lasten hoitajaksi jos miehellä on lapsia ennestään. Miehen lapset ovat erittäina rvokkaita isälle joten miehen pitää tarkkaan katsoa millasen ihmiset ottaa kotiinsa siivellä asumaan ja vo olla parasta että pitää ja suojaa lapset uuden tyttöystävän läheltä. Koskaan ei tiedä millainen kaheli ja ongelmanainen, viinaan menevä siellä miehen mielessä on.

        Niinpä Lissu ,sinun exäsi pääsi onneksi eroon juuri tuollaisesta kahelista viinaan menevästä ja siipeilijästä.


      • Ihansimppelisti
        kaheleitamaapullollaan kirjoitti:

        Kaikista naisista ei ole äidiksi ei edes lasten hoitajaksi jos miehellä on lapsia ennestään. Miehen lapset ovat erittäina rvokkaita isälle joten miehen pitää tarkkaan katsoa millasen ihmiset ottaa kotiinsa siivellä asumaan ja vo olla parasta että pitää ja suojaa lapset uuden tyttöystävän läheltä. Koskaan ei tiedä millainen kaheli ja ongelmanainen, viinaan menevä siellä miehen mielessä on.

        Kahelilta kuulostat, täytyy myöntää. :)
        Mutta aiempaan aiheeseen palatakseni, uusperhekuviot eivät sovi kaikille. Itse en ole koskaan uusperheessä elänyt ja olisin varmaan jäänyt enemmin vanhaksi piiaksi, kuin ryhtynyt äitipuoleksi. Onneksi oli sen verran järkeä, että eronneet ja karanneet sulhasehdokkaat karsin pois ja löysin ihanan, lapsettoman, komeankin 3-kymppisen miehen. Minulle juuri sen oikean.

        Avaajan tapauksessa antaisin ajan kulua ja heittäisin verkkoni muualle. Miksi ottaa miestä, jolla on lapsia, jos itsellä ei ole lapsia ja haluaa perustaa perheen mieluummin lapsettoman kanssa, jolloin vanhemmuuteen voi kasvaa puolison kanssa yhdessä.

        Tämä 14-vuotiaan poitsu isä voi etsiä yyhoon ja saa poikakin sitten valmiita sisaruksia. Ei tarvitse enää edes tehdä sisaruspuolia.


      • uturturt

        Tilastollinen totuus on myös se, että alueilla, joissa pesii enemmän haikaroita, syntyy enemmän lapsia, sekä se, että mitä enemmän palopaikalla on paloautoja, sitä suuremmat ovat palovahingot.


    • Rakasta.ei.hylkää

      Koska te uusperheiden vanhemmat opitte oikeaa rakkautta??? Vain itsekkäästi omien himojenne perässä menette ajattelematta laajemmin ihmissuhteita?
      Jos rakastaa oikeasti puolisoa on hänen lapsensakin tärkeä ja hänestä on pidettävä yhtä hyvää huolta kuin omastaan. Lapset on aina vain lainassa ja he muuttaa kotoa aikanaan.
      Kerro miehen lapsen äidin kuolleen ellet provolla aloittanut?

      • Eitarpeeksirakas

        Eihän avaaja ollut valmis uusperheen vanhemmaksi, joten niputit hänet aivan väärään ryhmään?
        Mielestäni avaajalle mies ei ollu niin tärkeä, että hän voisi ajatella jäädä suhteeseen. Pystyn hyvin ymmärtämään, miksi avaajaa ei suhde tähän mieheen kiinnosta, mutta ei siitä kenenkään kuuluisi katkeroitua.


    • sääälii

      Herran isä. Kuinka voi sanoa, että ei siedä puolison lasta. Häpeäisi. Mitenkä sietää puolisoa.
      Puhuisi tälle pojalle ja kuuntelisi, mitä poika haluaa sanoa. Pojalla ei ole äitiä.
      Menisi mukaan pojan harrastuksiin. Kyllä nyt äitipuolella on peiliin katsomisen paikka.
      Olisi miettinyt, ennen kuin ryhtyy vanhemmaksi.
      Poika on niin nuori vielä, että se tarvitsee aikaa.

    • vaadinjkajdföa

      No yleensä miehen lapset ovat onglemallisia. Heillä ei ole kunnon kasvatusta eikä käytöstapoja,näin on usealla miehellä, mikähän siinä onkin ettei lapisa osata enää kasvattaa. Sitten kun äitipuoli ryhtyy kasvattamaan sitä ei saisi tehdä ja siitä saa haukut niskoilleen vaikka lapsetkin rakastavat uutta äitipuolta.
      Meillä minä aluksi vihaisin niitä kun mitään eivät osanneet, nyt kun olen opettanut heitä kuuntelemaan, tekemään kotityöt, kunnioittamaan minua ja puhumaanminulle kohteliaasti, niin alkaa vähän tykkäämään, mutta vieläkin on ogelmia valtavasti, ihme etteimuut sitä huomaa. Äitipuolet vaan on niin hyviä. Harvoin saa kiitosta, ellei sitä siiten vaadi.

      • Lakkaaprovoomasta

        Ei sulla ole ikinä ollut miestä eikä lapsia ,peräkammarin poika ,kun olet.


    • Näinminätein

      Ap, ajattelet asian väärinpäin. Ei kyse ole siitä, jaksammeko me äitipuolet kantaa raskaan taakkamme, vaan siitä, osaavatko miehen kakarat käyttäytyä. Miehen lapselle osoitetaan kaapin paikka ja jos ei kelpaa, painukoot.

      Olen ollut kanssasi samanlaisessa tilanteessa ja lopulta ratkaisin asian tekemällä itsestäni lastensuojeluilmoituksen. Miehen kakarat otettiin huostaan ja saimme alkaa elää laatuaikaa kahdestaan.

      • Lapset ovat isäsä lapsia ja isän luona kotonaan joten voit arvsta kuka lähtee ... ...Lissu


      • Näinminätein

        Näin kuitenkin kävi! Jippii!


    • Per-kel

      Noh, eihän se ihan helppoa ole kun käenpoika tulee pesään.- Vuosien varressa kuiteski olot normalisoituu ja ollaan yhtä perhettä !

      • uitiutiuietui

        Ai jaa, omituista että miehen exä ja ex lapset keltaa miehelle sitten myöhemmin ja ollaan perhettä... kyllä me ei ainkaan otettas miestä takasin jos lähtee. Likaiset miehet eivät kuulu elämämme enää koskaan, jos kerran lähteee lähtee lopullisesti.
        Lapsetkin ihmetteli että millasia on perheet joissa isä ei ole isää ja vaihtaa lapset pois eikä enää halua heitä nähdä. Sanoin että luusereita ne on, eikä heitä tarvi edes katsoa eikäouhua, semmoienn ei ole isä vaan luuseri.


    • oppiivarmaanjoskus

      No en minäkään, miehen koko suku on outo verrattuna minun sukuun joka on fiksu ja hienostunut. En edes kehtaa esitellä miehen lapsia suvulleni, kun tiedän reaktion. Kerrankin kun läytyi kiva mies niin siten riippakivenä on kauhea suku ja kakarat.
      Olen tottunut asumaan hienosti ja elmään hienojen ihmisten kanssa, niin hyppys oli valtava tähän suhteeseen. Miehelle olenopettanut puhkeutumista siististi ja kohteliasta käytöstä kun sukuni mun ja hän tapaavat, jotta sukuni saa hyvä kuvan, yleensä puhun hänen puolestaan niin mieheni ei tarvi suutaan avata.

      Nykyaikana erot kun on lisääntyneet niin kosakaan ei tiedä millanen mies sitä kulman takaa tulee. Onni käy harvoilla, mutta joskus se on vaan kestettävä ja otettava semmonen mies josta olisi omaan kotiin talkkariksi, nyt on talkkari mutta mies puuttuu.... t. hieno nainen

      • Sesiitähienoudests

        Olet sinä niin hieno nainen, mutta koulusi on jäänyt ala-asteelle, lukemaan ja kirjoittamaan et siellä oppinut ,olet niin hieno nainen ,mutta täys pölvästi, kyllä häpeisin sinua ,jos mun muija olisit.


      • upeavaimomiehelleni
        Sesiitähienoudests kirjoitti:

        Olet sinä niin hieno nainen, mutta koulusi on jäänyt ala-asteelle, lukemaan ja kirjoittamaan et siellä oppinut ,olet niin hieno nainen ,mutta täys pölvästi, kyllä häpeisin sinua ,jos mun muija olisit.

        No olen minä erittäin hieno nainen, upeaa ssukua ja näin. Ei kyllä olen korkeasti koulutettu ja puhun montaa kieltä,kateeksi käykö???? Voi ihme opiskele sinäkin.

        No siitä olemme samaa mieltä, en koskaan ole kenenkään muija vaan ihana vaimo, ja valkkasin tarkkaan miehen itselleni, korkealla oli kriteeri ei kuka tahansa kelvannut, sinä et olisi päässyt edes valikkoon... kaykä kateeksi mun miestä?? No niin pitääkin, semmoista se on kun ei osaa olla ihminen.


      • sesiitähienousest
        upeavaimomiehelleni kirjoitti:

        No olen minä erittäin hieno nainen, upeaa ssukua ja näin. Ei kyllä olen korkeasti koulutettu ja puhun montaa kieltä,kateeksi käykö???? Voi ihme opiskele sinäkin.

        No siitä olemme samaa mieltä, en koskaan ole kenenkään muija vaan ihana vaimo, ja valkkasin tarkkaan miehen itselleni, korkealla oli kriteeri ei kuka tahansa kelvannut, sinä et olisi päässyt edes valikkoon... kaykä kateeksi mun miestä?? No niin pitääkin, semmoista se on kun ei osaa olla ihminen.

        Ei käy kateeksi luku ja kirjoitustaidotonta moukkaa, et osaa edes äidinkieltäsi saatikka jotain muuta kieltä, elät mielikuvitus maailmassa, eikä sinulla ole mitään perhettä, olet yksinäinen vanha mielenterveyspotilas.


      • twwewerty
        upeavaimomiehelleni kirjoitti:

        No olen minä erittäin hieno nainen, upeaa ssukua ja näin. Ei kyllä olen korkeasti koulutettu ja puhun montaa kieltä,kateeksi käykö???? Voi ihme opiskele sinäkin.

        No siitä olemme samaa mieltä, en koskaan ole kenenkään muija vaan ihana vaimo, ja valkkasin tarkkaan miehen itselleni, korkealla oli kriteeri ei kuka tahansa kelvannut, sinä et olisi päässyt edes valikkoon... kaykä kateeksi mun miestä?? No niin pitääkin, semmoista se on kun ei osaa olla ihminen.

        Kävit siis yläasteen läpi, onneksi olkoon


    • Fjnklbb

      Minuakin ärsytti puolison lapset. Tyttö nokkava joka asiaan kärkkäästi kommentoiva. Jopa aamupalalla leipää söin, tyttö ihmettelee kärkkäästi, miten sä voit syödä leipää. Silitysrauta ol outo. Kaikki omat kupit sun muut jätetään aina pöytään. Ei kulkeudu ees tiskipöydälle. Joka työpäivän jälkeen sama näky keittiössä. Kaikki levällään pöydässä voita myöten. Olin ensimmäinen kotiin tulija. Lapset laihoja, syövät kun linnun poikaset. Ei normaalia. Mitään toisen ihmisen kunnioitusta ei oo. Töksäytellään kommentteja ilkeesti. Ovat koulussa neroja, kymppejä tulee. Sitä kyllä kehutaan, mutta kotona ei tarvii tehdä mitään. No, kaks vuotta elin siinä, sit hommasin oman kodin takaisin. En eronnu miehestä. On vaan omat kodit ja nähdään vkl : na. Näin hyvä.

      • äitipuolijuttelee

        Mä olen kanssa kyllästynyt leikkimään äitiä miehen lapsille. Kun en ole heidänäiti mutta odotetaan että teen samoja asioita kuin oikea äiti. Ärsyttää silti että puhutaan kun en jaksaisi kuunnella tyhjänpäiväisiä jollotuksia, huudetaan, heitellään tavaroita, ei siivota, ei kysytä saako jonkun tavaran ottaa tai käydä jääkaapilla. Mulel kettuillaan aina ja haukutaan ja minä en koskaan hauku kentään, kohteliaita ei olla. Minä sentään kasvatan ja pesen pyykkiä teen upeeta ruokaa ja haukut saan silti. Oma äiti kerää rahat ja minä vaan teen kaiken ilmaiseksi.
        Kun vertaa omiin lapsiin niin ero on kuin yö ja päivä. Mun lapset ovat ihania ja Äitipuoli on kuitenkin erittäin tärkeä lasten elämässä, jolla on säännöt ja kasvatus asiat kohdillaan ja osaa vaatia eikä lelliä lällyjä pullamössöjä. Elämä olisi helpompaa ilman noita, mutta en luovuta sillä mies on mun. Äidit opettakaa lapsenne kunnioittamaan ja kohtelemaan äitipuolta arvokkaasti ja hienosti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe