elekma oy täyttä kusetusta

varokaakusettajaa

Tätä firmaa kannattaa varoa viimiseen saakka. Muutama keskustelu oli jo ennen ja eräs yrityskin varoitti tästä firmasta, noh silti halvan hinnan perässä ostin autonostimen mikä hajosi takuuaikana, jättää aina auton ylös kuulemma sellaista sattuu ja luvanneet jo usean kuukauden lähettää huoltomiehen mikä minun pitäisi maksaa... pesivät kätensä täysin ja nyt paska nostin millä ei mitään virkaa... samaa sanoi eräs yritys ilmastointilaitteesta, kesti n10kpl ilmastoinnin huoltja jonka jälkeen oli vuoden remontissa eikä edelleenkään toimi ja kehtasivat laittaa laskua korjauksesta vaikkei laite tullut edes kuntoon...syynä oli kärähtänyt piirilevy ja syyttivät hallin sähköjä :D

18

10407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elekma

      Vastaan tähän Elekma Oy yrityksen omistajana ja toimitusjohtajana:
      Tunnistan ja myönnän, että tuollainen ilmastoinnin huoltolaitteen rikkoutuminen tapahtui ja vieläpä takuuaikana. Se mitä tässä kommentissa ei mainita niin piirikortilta oli varistorit palaneet ja asiakas myönsi käyttäneensä laitetta pakettiautossa invertterillä. Laitteen käyttöohjeessa sanotaan takuuehtojen raukeamisesta, mikäli jännitelähde ei ole stabiili.

      Piirikortin tutki kolmas osapuoli ja totesi vian tosiaan olevan varistoreissa ja Launch ei myöntänyt korjausta takuun piiriin. Tästäkin huolimatta me maksoimme yli 400 euron piirikortin goodwillinä, mutta korjaustyön kustannuksia emme suostuneet maksamaan vaan ne jäivät asiakkaan maksettavaksi. Kone tuli kyllä kuntoon loppujen lopuksi kuntoon.

      Tuo toinen nostimista kerrottu tarina on ihan keksittyä juttua ja kirjoituksen tehnyt on nimenomaan tuo ilmastoinnin huoltolaitteen asiakas, joka haluaa hallaa meidän nostinmyynnille. Missään nostimessa ei ole ollut tuollaista ongelmaa, että auto jäisi ylös ja vaikka sähköt katoaisivat hallistakin niin nostimen saa aina alas turvallisesti hätälaskuventtiilin kautta. Väittäisin, että Elekmalla hoidetaan näiden edullisten nostimien takuuasiat parhaiten, mitä kellään muulla Suomessa. Joskus on saattanut jonkin osan toimitus kestää pidempään, jos sitä ei ole ollut suoraan hyllyssä, mutta aina kaikki on hoidettu.

    • Neroja

      Suoraan Kiinasta tilaamalla tulee laadukasta tavaraa edullisesti!

      • Anonyymi

        Elekma on hyvä yritys ps maatalanostin on hyvä ostos


    • nosinhankkija

      Tilasin juuri autonnostimen Elekmasta. Luotan Suomalaiseen yritykseen. Olisin toki voinut ostaa vaikkapa Virosta, mutta enpä ostanut. Hintakin oli niin edullinen, etten olisi muualta saanut. Eikä muuten ole maksettu mainos.

    • nosinhankkija

      No nyt nostin pihamaalla, aikaa toimitukseen kului 4 vuorokautta. Nopea toimitus siis. Ulkomaan paketti näköjään on, puran keväämmällä

    • Tyytyväinen

      Omat kokemukseni Elekmasta ovat pelkästään positiivisia. Ystävällinen ja nopea palvelu puhelimessa, myös neuvonta toimi. Takuuna sain uuden ballastin seuraavana päivänä, ilman kuluja! Olisi monella firmalla syytä ottaa oppia heistä. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Hei!
        Nyt on pakko kirjoittaa.
        Tapauksesta on kulunut jo aikaa,
        mutta kerrataan sitä vielä.
        Ostin Volvoon vikakoodeja lukevan laitteen.
        Laite tuli ja lunastin sen Lahdessa postiennakolla.
        Kuinka ollakaan sattui sellainen Volvo, muistaakseni
        5252 koneella, johon lukija ei sopinutkaan, eikä
        löytynyt sopivaa lukijaa siihen aikaan koko firmasta.
        Palautin laitteen sovitusti kun olin asian puhelimessa
        sopinut toimitusjohtajan kanssa. Maksamani
        rahat tuli tililleni muutamassa päivässä.
        Olen asiaa levittänyt sen jälkeen moneen suuntaan.
        Terveisin, voin Elekmaa suositella lämpimästi…
        Nykypäivänä hyvä palvelu on todella tärkeää.


    • Anonyymi

      Vikakoodinlukija
      Mainostettiin että vain heillä suomivalikko.
      No oli kyllä mutta heikko suomivalikko eli oletin ainakin itse että olisivat itse koodanneet suomivalikon eikä huono google käännös valikko.

      • Anonyymi

        Hei,

        Edelleen toimitusjohtajana vastaan väitteisiin:
        Kyllä noissa meidän E-Skanneri laitteissa on itse suomennettu valikko ja vikakoodit. Joka ikinen rivi joita on muuten yli 13000 on suomennettu ihmisen toimesta ja sellaisen ihmisen, joka ymmärtääkin näiden asioiden päälle. Voi olla, että tästäkin huolimatta voi olla virheitä, joita me voimme niistä ilmoitettaessa korjata ohjelmistoon. Joku ei välttämättä tykkää esimerkiksi käännöksestä "Instrument cluster -> Kojetaulun elektroniikka", kun se voisi olla myös mittaristo tmv., mutta kyllä se on ihmisen suomentama. Toinen esimerkki voisi olla "Brake Electronics -> jarrujen elektroniikka) kun taas voisi olla ABS-jarrut ehkä kuvaavampi sana, mutta silloin joku etsisi taas ESP-yksikköä ja ei löytäisi tuota moduulia vaikka sama yksikkö hallinnoi molempia toimintoja.

        Tällä hetkellä E-Skanneri laitteissa ja NL100 laitteissa on ihmisen suomentama ohjelmisto. Jos sen sijaan olet käyttänyt jotain muuta laitetta kuin NL100:aa Nexastech:ltä niin niissä on suomennosprosessi vielä kesken ja virheitä voi olla paljonkin.


      • Anonyymi

        kyllä intsrument cluster tulee aina suomentaa nimenomaan mittaristoksi. muu on huuhaata. Mittaristo on selkein sana kuvaamaan kohdetta. Kaikki autoalan dokumentit käyttävät tätä termiä sekä toki myös kaikki muut testilaitteet.


    • Anonyymi

      Tuolla ylempänä Elekma OY:n toimitusjohtaja otti kantaa ja selitti mielestäni hyvin yrityksensä toiminnasta ja toimintatavasta erään tyytymättömän asiakkaan reklamointiin. Minut se vakuutti ja välillä' ottaa hiukka päähän kun kaiken maailman nillittäjät yrittävät pilata jonkun maineen ja varsinkin kun itse oli "särkenyt" tuotteen omalla toiminnallaan.

      Siispä, ebaystä olisin saanut muutaman kympin halvemmalla i980 - iCarsoft i980 Mercedes/Smart vikakoodinlukijan mutta päädyin tilaam sen Elekmasta. Laite maksoi itsensä takaisin hyvin nopeasti, airbagin hälyt sain kuitattua pois istuimen kaapelivian aiheutettua sen. Lisäksi kaverini autosta meni juuri samaisena päivänä etäisyyssensori takaa ja siihenkin hommaan laite oli oiva apu. Kertoi suoraan mikä anturi on viallinen.

      Laite on hyvä, tuote tuli nopeammin ja jatkossakin meinaan asioissa Elekma OY:n kanssa.

    • Anonyymi

      Hyvä firma sain apua nostimen vian selvityksessä johtajalta vaikkei kyseinen nosturi ollut sieltä ostettu ja osat löytyi hyllystä ja tuli postitse seuraavana päivänä. Tilannut kymmeniä kertoja muutakin tavaraa ja ei ole ollut ikinä ongelmia

    • Anonyymi

      Huijaat hyvin kaikki mitä ostat elekmallta niin älä mulle vittuille

    • Anonyymi

      Huijaat hehe
      Ps olen youtubettaja

    • Anonyymi

      Pelkkiä hyviä kokemuksia Elekmasta minulla. Luotettavaa ja rehellistä toimintaa kaikin puolin!

    • Anonyymi

      Olen tilannut Elekmasta testereitä ja erikoistyökaluja.Tavarat ovat saapuneet nopeasti ja laitteet pelanneet hyvin.Nyt olen harkinnassa tilata sieltä matalanostimen ja soittanut ja keskustellut parhaista minun talliini sopivista nostinmista.Olen kyllä tosi tyytyväinen Elekman toimintaan ja tuotteisiin.

    • Anonyymi

      Omalla kohdalla ei ole ollut mitään ongelmaa elekman kohdalla ja on ollut yksi takuu juttukin. Asiat hoidettiin niinkuin takuun kuuluukin toimia. Eipä ole valittamista. Nyt etsiskelen matala nostimista jotain versiota ja elekmalta voin aivan hyvin tilata koska luotan takuun tarvittaessa toimivan. En vain vielä ole päättänyt millaisen mutta halvemman puoleisen( halpaa ostaa sitä saa pitää myös muistaa) mutta tallini on matala ja joku kymmen senttiä vain on varaa nostaa autoa joka painaa n 2000kg... Pitääpä tutkiskella mihin päädyn köyhyyksissäni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe