opel vectra c 1.8 -03 moottorin häiriövalo syttyy pienen ajon jälkeen ei oireile, katsastuksessa päästöt kunnossa, vaihdettu molemmat lambadat ja ilma määrämittari. antaa vikakoodia p0170 ja p0130.vaihtelevasti molempia tai vain toista, missä mahtaa olla vika?
Missä vika
paaliinko
3
223
Vastaukset
- AjatPommilla
Vika on automerkissä.Ympyrä ja salama tarkoittaa välähtävää räjähdystä ja se juuri on sinulle käynyt.Osta Dacia niin saat toiset viat mutta halvemmat.
- investointi
Opeli kaipaa uutta osaa! Etumainen happi antura ja sit vielä toi ilmamäärä mitsku niin alkaa rullaa taas!
- Korkki_kiinni
Ei kannattaisi lähteä jurrissa autokaupoille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087