Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TARVITSEN APUA

Tääeioobaitauttakaa

En tiiä mitä tehdä tässä tilanteessa.. olen alkoholisti ja sekakäyttäjä wannabe pikkunarkki. Olen siis 17 vuotias jolla opiskelut menee päin helvettiä jonka takia vedän pään sekaisin. Haluaisin olla ihan normaali auttakaa jos vaan pystytte olen tosissani!!! Olen ihan tosissani joten vittuilkaa rauhassa vaa ja sekavaa tekstiä kun en uskalla kertoa selvin päin

3

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeeKeskusteleen

      ööö onhan se 17v ikä eräänlainen elämän käännekohta, alkaa seurustelut, pitäisi tietää mitä tulevaisuudelta tahtoo, lähteä lisää opiskelemaan yms. tunnekuohut...

      Että on iha normaalia kokeilla kemikaaleja ja päihteitä, viihdekäyttää mut ne suurimmat ongelmat lienee siinä että olet nyt 17v ja kohta 18 ja niin edelleen, vanhenemiselta et pääse pakoon. Nyt kun olet teini niin kohta huomaat ettet enää olekaan ja alkaa taas uusi identiteetti 'kriisi', kriisistä kriisiin...

    • Miksi haluat olla pikkunakki? Ruokafetissi?

    • 6737

      Ihminen on viiden lähimmän ihmisen keskiarvo. Vaihda kaveripiiriäsi jos se vain on mahdollista. Et kadu sitä kun olet 25.

      Usein elämän muutokset alkaa pienistä tapojen muutoksista. Teet joka viikko jonkun asian "paremmin". Tämä täytyy tehdä tehdä riippumatta siitä mitä tunnet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe