En tiiä mitä tehdä tässä tilanteessa.. olen alkoholisti ja sekakäyttäjä wannabe pikkunarkki. Olen siis 17 vuotias jolla opiskelut menee päin helvettiä jonka takia vedän pään sekaisin. Haluaisin olla ihan normaali auttakaa jos vaan pystytte olen tosissani!!! Olen ihan tosissani joten vittuilkaa rauhassa vaa ja sekavaa tekstiä kun en uskalla kertoa selvin päin
TARVITSEN APUA
3
207
Vastaukset
- MeeKeskusteleen
ööö onhan se 17v ikä eräänlainen elämän käännekohta, alkaa seurustelut, pitäisi tietää mitä tulevaisuudelta tahtoo, lähteä lisää opiskelemaan yms. tunnekuohut...
Että on iha normaalia kokeilla kemikaaleja ja päihteitä, viihdekäyttää mut ne suurimmat ongelmat lienee siinä että olet nyt 17v ja kohta 18 ja niin edelleen, vanhenemiselta et pääse pakoon. Nyt kun olet teini niin kohta huomaat ettet enää olekaan ja alkaa taas uusi identiteetti 'kriisi', kriisistä kriisiin... Miksi haluat olla pikkunakki? Ruokafetissi?
- 6737
Ihminen on viiden lähimmän ihmisen keskiarvo. Vaihda kaveripiiriäsi jos se vain on mahdollista. Et kadu sitä kun olet 25.
Usein elämän muutokset alkaa pienistä tapojen muutoksista. Teet joka viikko jonkun asian "paremmin". Tämä täytyy tehdä tehdä riippumatta siitä mitä tunnet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417