Sadettako?

Sunnuntainameno

Hei Khao Lakissa olleet/olevat, miten siellä tuo sade on tehnyt tuhojaan? Vai onko ollenkaan? Sunnuntaina lähdössä.

9

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomafiilis

Viikko oltu.Kaksi ensimmäistä päivää oli pieniä sadekuuroja ja pilvisempää.Pari päivää auringon paistetta.Mitään tuhoja en ole nähnyt.

• Tupuka

Hei, tultiin maanantaina kahden viikon reissulta Khao Lakista, satanut sielläkin on , mutta ei mitään tulvia. Huomasi ainoastaan rehevämpänä luonnossa, ei mitään tuhoja ole tehnyt. Tai ei ainakaan turistirannalla.

Jos olet sinne menossa, ni ei muuta kuin hyvää ja rentouttavaa lomaa.

• 3764992

Kaikki paikat kunnossa ja hinnat pilvissä jo täälläkin paska paikka

• PientäNousuaHinnoissa

Kaikki Ok Hinnat ei nyt missään pilvissä ole vrt. Suomi tai Phuket ja Hua Hin. Joillekin se 10 bahtin korotus taitaa tuntua.

• Yesno

Aloittaja ei kysellyt hintoja. Ainoastaan säätilaa.
        Minä olen ollut nyt toista viikkoa koillis thaimaassa .Yöt ovat vähän viileitä.Aamuisin on noin 17 astetta.Päivällä mittari näyttää 35
        Hyvin pärjää eikä sadekuurokaan pahaa tekisi.
        Hyvää ja lämmintä lomaa

• 3764992

Mekin lähdetään ... tosin maaliskuun alussa. Tarvittaessa törmäillään.

• elt

Ollan oltu Khao Lakissa nyt kaksi viikkoa ja yksi sadekuuro on ollut ja sekin 14 jälkeen päivällä. lämpötila on ollu yli 30 ja illallakin tarkenee hyvin shortseilla. Täydelliset kelit on, tervetuloa

• Thaifani

Upeat kelit ja kiva paikka, kaksi viikkoa mekin oltu täällä Khao Lakissa, jossain vaiheessa siirrytään Phuketin Karonille,
      mutta nyt nautitaan vielä Kha Lakin rauhasta!

• Määääää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      122
      1816
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      270
      1539
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      73
      1453
    5. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      77
      1396
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1130
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1116
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe