Tuntuu siltä kuin uuden Opel Astra K hyvä menekki harmittaisi osaa ihmisistä.
Haetaan vikoja vuosikymmenien takaa ja kuvitellaan ne tähän päivään.
Uuden Astran menekki harmittaa
3
267
Vastaukset
- kyllävitutttaaa
Hinnoissa on kyllä harmittamista loppuun saakka.
http://www.intercar-24.de/go.to/modix/now/Opel.de.html - Tekniikan_taso
Opel vs. Ford on asianmukainen vertailu. Saksassa, keskim. Opel maksaa n. 15t€, Ford 17t€. Opel myy autot keskim. n. 200€ tappiolla, Ford nettoaa n. 700€/auto. Ahaa-elämys tulee marginaalien pienuudesta. Saksan TV:n HR-kanavan MEX-ohjelma avasi luvut juuri auki, Hessenin alueella Opelin menestyksellä onkin merkitystä. Toki esim. Der Spiegeliä tarkkaan lukemalla, on teollisuuden liikkumavara selvinnyt jo ajat sitten.
- Pierre_
Suomessa Opel on harmittavan kallis.
Maahantuoja tai valmistaja yrittävät äkkirikastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503954
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342871Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 421925
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51869- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258