Ruuhkat elokuussa?

Ensikertalaiset

Hei! Onko elokuussa omatoimilomailleita 🙂? Ainoa ajankohta saada reissu sopimaan on heti elokuun puolen vĂ€lin jĂ€lkeen. Huoneistoja löytyy hyvin, mutta onko bussit ruuhkaisia (Dubrovnik-Makarska-Split -akselilla)? LaivaretkillĂ€ tilaa? Kannattaako nĂ€itĂ€ etukĂ€teen netistĂ€ tilata? Rannoilla varmaan vĂ€keĂ€, mutta sopiiko sekaan?

3

334

    Vastaukset

    5000
    • a-antti

      Nettilaus on huomattavasti kalliimpi, ainakin Istria-Venetsia oli. Laivareissuna voi ajatella myös vierailun lÀhisaarelle linjalautalla, jadrolinija.hr.

      Elo-ruuhkista ja -paahteesta ei ole kokemusta. Vuokra-auto on kĂ€tevĂ€. Rantapaikan voi löytÀÀ sivummaltakin. Kroatiassa on meidĂ€n kaltaiset jokamiehen oikeudet, Jugoslavian peruja. Jugo=etelĂ€, kuna=nÀÀtĂ€, lipa=lehmus, kieliplĂ€jĂ€ys 😉
      Palstan ketjuja kannattaa lueskella, ovat asiallisia.

    • Busseista en tiedĂ€... Dubrovnik on varmuudella turvoksissa, ja SplitissĂ€kin jengiĂ€ piisaa. Trogiriin mars mars :)
      KyllÀ laiva/yhteysalusliput kannattaa hieman ennen reissua varmuudeksi ostaa etukÀteen. SplitistÀhÀn pÀÀsee kaikille isoille saarille. Hvar/Hvar Town suosituin; oma suosikkini on Stari Grad (Hvarissa sekin) - sinnekin useita laivavuoroja pÀivÀssÀ.

      Rannoille mahtuu - toki esim. joku Primosten ranta on pullollaan - paikallisista lÀhinnÀ; koululaisia :)
      -S

    • Ensikertalaiset

      Jospa vastaan itse jÀlkikÀteen! Dubrovnikissa oli vÀkeÀ, muurilla jopa vÀljÀÀ kuitenkin. Makarskan rannalta piti vÀhÀn kÀvellÀ ja katsella paikkaa, ettÀ kolme pyyhettÀ mahtui vierekkÀin, mutta aina löytyi paikka. Splitin vanhassa kaupungissa oli keskipÀivÀllÀ ahdasta, mutta ruokapaikan löysi joka paikassa helposti. Bussiliput ostin etukÀteen netistÀ, olisi varmaan ehtinyt ostaa paukanpÀÀllÀkin. Aivan upea reissu kaiken kaikkiaan -suosittelemme lÀmpimÀsti, jopa elokuussa!

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      16
      1981
    4. KyllÀ poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa hÀirikköÀ ja tiedustelin, eikö sitÀ saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. NÀin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hÀnen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      IkÀvÀ
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhÀt"

      Painukaa helvettiin, mÀ tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. EhkÀ Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe