https://www.wps.com
Millainen tuo oikeen on?
WPS Office? Onko kokemuksia?
17
9338
Vastaukset
- Todellahyvä
Se on paras Office mitä on olemassa!
Tosin sitä ei taida saada suomen kielellä!
Niin ja siittä on kotikäyttäjälle ilmaisversio! - jees-vee-pee-äs
Nopein, kompaktein ja näppärin Office. Ikään kuin MS Office, josta on karsittu ylimäääriset koristeet, hyppivät tontut sun muut helkkariin. Vaihdoin aikoinaan MS Office 2000:sta suoraan MS Office 2010:een. Ei helkkari sitä sotkua. Asensin WPS Officen ja taas kaikki on helppoa. Niin, ja kotikäyttäjälle ilmainen.
- Taullukkomasteri
yhdyn arvioon :D
Ilmankos, liian suuri muutos.
MS Office 2000:sta oli tarkoitus siirtyä MS Office 2003:n service packeillä höytettynä joskus vuonna 2005. Siitä sitten MS Office 2010:n.
Nyt alkaisi olla aika siirtyä MS Office 2010:stä MS Office 365:n.- mattitahtotikkarin
Mitä sä sönkötät Mikki$oftan Officesta, kun kerran kysytään kommentteja WPS Officesta.
- keijokosunen
M-Kar kirjoitti:
Ilmankos, liian suuri muutos.
MS Office 2000:sta oli tarkoitus siirtyä MS Office 2003:n service packeillä höytettynä joskus vuonna 2005. Siitä sitten MS Office 2010:n.
Nyt alkaisi olla aika siirtyä MS Office 2010:stä MS Office 365:n.Matilla on luetun ymmärtämisen vaikeuksia...
- Käytänsitä
On, Se on vallan mainio, ehkä paras office
- Sopii-kun-osaa-jo
Siisti, mutta ei Linux ympäristöön, eikä kielitaidottomalle aloittelijalle.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit- ei.linux.ympäristöönkö
Onko se Linux-versio joten huonompi, kun se ei mielestäsi käy?
https://www.wps.com/linux - Siisti-kuin-sika-pienenä
ei.linux.ympäristöönkö kirjoitti:
Onko se Linux-versio joten huonompi, kun se ei mielestäsi käy?
https://www.wps.com/linuxEi ollut huonompi, mutta kun ei vaan ole Linuxin tiedosto formaatteja tukeva, ainostaan Microsoft Office yhteensopivuus luvataan. Nyt on jo aikaa siitä kun viimmeksi olen tuota testannut mutta oikoluku oli toinen tärkeä piirre minulle, jota olisin tarvinnut.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit
- yyhyhyyyyyy
Kukaan ei ketjussa näköjään vielä olekaan itkenyt että kun ei tuota saa suomeksi.
- Todellahyvä
Linuxversio on täysiversio!
- ilmaisversio
Käyttökelpoinen, kunhan estää palomuurilla vakoilut ennen käyttöä
- Anonyymi
saa to suomeksikin!
- Anonyymi
Se yrittää saada sinut kirjautumaan pilvipalveluihinsa. Minulla on joku ihan maksullinen halpa pilvipalvelu. En halua M$:n tai Googlen plaveluita käyttöön, enk WPS:n.
Uusin ilmaisversio tyrkyttää pro versiota tai muuta sellaista, ja se on maksullinen.
Sitten noin 1 kk:n jälkeen persuversio laskee käyttövuorokausia ja toimii vain lukumoodissa käyttäjän .XLS tiiedostoille. Sen WPS:n Word vastinetta en ole käyttänyt, mutta luultavasti käyttää samaa tekniikkaa ja pakottaa maksulliseen versioon.
Kannattaa hommata joku vanha versio, ehkä 2022 WPS vuodelta 2022 joku versio on tapeeksi vanha. Itselläni on vain taulukkolaskennan puolelta kalorien omat laskentataulukot käytössä, itse sinne syöttämäni ruokien määrä grammoina, kcal, hiilihydraattiarvo/100 g ja samanlaiset rasvalle ja proteiinille. Ravintokuitumäärä olisi hyvä olla lisänä, sitten vaikka suolapitoisuus sen laktoositon ja gluteeniton tiedot.
Minulle tulee yksi .xls tiedosto/vrk.
En nyt muista, päivittääkö tuo salaa itsensä uuteen versioon.
Täytyy kokeilla jotain vanhaa versiota. Vaihtoehtona on uusiman version asennus noin 1 kk välein!
En ole oikein perillä, miten siihen WPS taulukkolaskentaan voisi tehdä ns. makroja, joilla voisi esim. nollata syödyn määrän ja laittaa päiväystietoon vaikka tyhjän merkin, siis spacea kaikille ruokariveille. Niitä minulle on kertynyt jo lähes 1300.
Tämä taulukko on niin tehty, että uusin taulukkoni sisältää koko ajan enemmän ruokia kuin edelliset. Vain harvalla rivillä on siis syöntikirjauksia. Taulukossa on vain yhden vrk:n syömiset, usein vain noin 10 kpl nollasta poikkeavia syöntimääriä.
Kuukkeliin haku:
wps office old version for pc - Anonyymi
Se on paras Officeohjelmisto!
- Anonyymi
WPS Office on loistava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733