Tosi törkeetä palvelua Jokelan R-Kioskin 05400 postissa! Posti siirtynyt R-Kioskin tiloihin hetki sit...! Liekö syynä liika työ vai mikä? Vaalee keski ikänne pyöree mimmi,oli töissä.Rupes sättimään mun teipin käytöstä.Pyysin vaan,jotain roska pahvia,et saa laatikon rennat vahvistaa! Ettei lähetys varioidu nurkista! Hyvä,ettei pyytänyt pahvi kappaleesta hinnan ja käytettyäni teipistä! Enpäs enää lähettele enää sielt mitää tai hae lähetyksiä.Ohjeistan myös kavereita kiertämään paikan..! VAIHTOON KOKO IHMINEN..EI SOVELLU ASIKASPALVELUUN!
SIIRTÄKÄÄ POSTIN PALVELUT MUUALLE..
Reklamaatio
3
175
Vastaukset
- EiTuoVieläMitään
Pari vuotta sitten meillä hoiti postin virkaa R-Kiskan asiamiesposti, eikä sekään oikeen toiminut. Kerran olin siellä hakemassa nettiputiikista tilaamaani pakettia kotiin saapuneen ilmoituslapun kanssa, niin parikymppinen kassaneiti antaa mulle jonkun toisen ihmisen paketin joka oli tullut jostain kiinasta. En vastaanottanut vaan totesin sen olevan jonkun toisen paketti. Vähän aikaa etsittyään tyttö tokaisi ettei täällä ole sitä mulle osoitettua pakettia missään. Eikä sitä sitten löytynytkään. Lähettäjä sai sen vajaan viikon jälkeen palautuksena ja tiedusteli yritetäänkö uudestaan postin kautta. Toisella kerralla paketti tuli perille asti. Pari päivää olin melko varma, että pakettini on annettu yhtä huolimattomasti jollekin toiselle asiakkaalle, kuin tuo minulle tyrkytetty kiinan tilaus.
- Ahistaa
Täysin samaa mieltä että ,kokemuksia huonoja myös (omistaja?) Vaaleasta naisesta. Erittäin tympeä ja epäkohtelias niin minulle kuin lapsilleni. Ylenkatsoo lapsia asiakkaina, syyttelee varkaaksi tilanteessa kun lapsi ottamassa rahaa taskussa. :( boikotoin koko paikkaa...valitettavasti kylän ainoa posti.
- aaamujaa
Onko teille tuttu to nonono-palvelu? Siitä oli juttua aamulehdessä viikko takaperin, voisi ehkä auttaa tässä tapauksessa. Tässä linkki aamulehden juttuun http://www.aamulehti.fi/kotimaa/mies-oli-saada-junan-vessan-peilioven-paahansa-syntyi-idea-julkisen-palautteen-firmaan-24292146/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703