Hanian lentokenttä

EllijaElmo

Joko remontti kentällä on valmis?

13

6101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisin myös kiinnostunut. Näköjään 9.4.2017 on jo ekat lennot Finnairilla. Jos joku menossa voisko kertoa. Olemme 9.5:ttä Haniaan menossa ja kiinnostaisi tietää onko kentällä "putket" terminaaliin vai mennäänkö busikuljetuksella?

    • Ylipainoakin

      Onko jollain tietoa,minäkin jalkavaivainen kompura.

      • uimaritäti

        Hei, jalkavaivainen! Täällä selkävaivainen, oletko ollut Marinassa vai missä? Olisi kiva kuulla, millaista on liikkua kun ei ole ihan "tikissä". Ehkä kannattaisi hommata kävelykeppi, koska en uakalla niillä pyörillä varmaan ajaa, mitä siellä vuokrataan. Olen kotimaassa ihan riippuvainen polkupyörästäni :) Tämä tulee olemaan minun viimeinen matkani. Ei pitänyt tätäkään enää tehdä, mutta...;) Pärjäsin Rhodoksellakin ihan ok, koska meri , kaupat ja ravintolat olivat lähellä.


    • chaniaman

      Bussilla ainakin vielä viime kesänä siirryttiin koneelta terminaaliin ja luulen että sama käytäntö edelleen.

    • hislop

      Luulo ei ole tiedon värtti.
      Miksi vastaat jos et tiedä.

    • realiaika

      Porista näyttää lento juuri laskeutuneen Haniaan, ,klo 10.39.
      Eli lennot Suomesta alkaneet, huomenna pitäis meidän kone laskeutua sinne klo, 15.00.
      Sittenhän lentokentän tilanne selviää.

    • ruthuju

      Tulin juuri viikon matkalta Plataniaksesta. Edelleen on bussikuljetus koneelta terminaalille, vaikka matka on muutamia kymmeniä/sata metriä.

      • Toinen-Kyselijöistä

        Kiitos Tiedosta 9. toukokuuta olis lähtö.


    • EllijaElmo

      Lähtöaula on nyt väljempi ja mikä parasta, laukkua ei tarvitse enää raahata chekkauksen jälkeen läpivalaisuun , vaan se lähtee hinnalla saman tien. Turvatarkastus on melko tukkoinen ja ahdas, jos useampi koneellinen lähtee samaan aikaan. Taxfree on edelleen melko pieni, vaikka odotushalliin on ilmestynyt toinen, pienempi myymälä. Kahvilatuotteet tyhjentävät loput eurot matkakassasta.

    • Arkadi2

      Lentosasemalla ei ole putkia, eikä niitä sinne tulekaan. Bussilla mennään. Lentoasema on melko hyvin uudisrakennuksen osalta kunnossa ja matkaanlähtö sujuu huomattavasti aiempaa helpommin. Tällä sivulla on myös Iraklionin lentoaseman sivulinkki: https://kreeta.info/liikenne/reaaliaikaiset-liikennekartat/

      • Toinenkyselijä

        Kiitos tiedosta .Tiistaina olis lähtö ,eikä ennen ole käytykään. Kiva lähtee viikoks lämpimään.


    • Omatoimimatkalainen

      Onko kentällä Check in itsepalvelu- laitteita? Joista siis saa tulostettua Boardig passin ? Entä käykö mobiilisovelluksella tehty check in? Onko kentällä jo lukulaitteet mobiilisovelluksiin?

      • Anonyymi

        Ei ole chekkausautomaatteja. Vaikka olin tehnyt finnairin mobiilin check-inin jo hotellilla, niin matkatoimiston opas kehoitti kentällä vielä käymään näyttämässä se miehitetyllä checkin-tiskillä, jossa virkailija printtasi paperisen bording-kortin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe