Hei!
Tein tänään DeviantArt käyttäjän. Eipä siinä vielä mitään, mutta kun vasta myöhemmin huomasin, että DeviantArt on täynnä turreja! Kauhistuin niin, että suljin välilehden! Oma taiteeni ei liity mitenkään turreihin, mutta lähes kaikki muu taide liittyy. Mitä teen?
Turrit häiritsevät minua niin kovasti, etten tiedä, pääsenkö sivustolle enää saamatta traumoja. Toki löytyy myös muutakin taidetta, mutta valtaosa tuntuu olevan turreja! Turrit pitäisi kieltää lailla!
Suuri virhe.
21
501
Vastaukset
- David.Icke.Taavi.Eipäs
Se oli virrrhe ja ääääd http://static.iltalehti.fi/viihde/hahmokk141011PP_vi.jpg
- Veli.Kehveli
Panisitko tuota?
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Samanlaista porukkaahan te weeabootkin olette.
Olen kyllä weeaboo, mutta en sentään pukeudu anime hahmoiksi. Turrit menee jopa minulta yli hilseen.
Käy kattoo mun kanava :D
https://www.youtube.com/channel/UCXgBnzblHxMEDywrlE8hf9w- Hacko
Sori mutta en pidä sinun kanava
ahh turrih :3
Turrit ovat iso osa Suomen kansaa!!! *murisee*
- Hacko
Oletko koulussa
- HOMOJENHOMO
MURISEN ISÄLLES
- Jenhomo
CP-setä kirjoitti:
Mutta eihän miulla ole isaa
Kaikilla on isä.
- jenhomoHomo
CP-setä kirjoitti:
Niin sitä luulisi.
Synnyttäessä sinua äiteeltä pääsi ripulit ja siitä koprofileasi alkoi
jenhomoHomo kirjoitti:
Synnyttäessä sinua äiteeltä pääsi ripulit ja siitä koprofileasi alkoi
Ei minulla ole äitiä. Mee ulostevammainen vintiö muualle vikisee sun korporaateista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä6910810Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13410221- 237973
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776414Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.405280- 704934
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354235Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas133822Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313524- 663237