Hei!
Tein tänään DeviantArt käyttäjän. Eipä siinä vielä mitään, mutta kun vasta myöhemmin huomasin, että DeviantArt on täynnä turreja! Kauhistuin niin, että suljin välilehden! Oma taiteeni ei liity mitenkään turreihin, mutta lähes kaikki muu taide liittyy. Mitä teen?
Turrit häiritsevät minua niin kovasti, etten tiedä, pääsenkö sivustolle enää saamatta traumoja. Toki löytyy myös muutakin taidetta, mutta valtaosa tuntuu olevan turreja! Turrit pitäisi kieltää lailla!
Suuri virhe.
21
423
Vastaukset
- David.Icke.Taavi.Eipäs
Se oli virrrhe ja ääääd http://static.iltalehti.fi/viihde/hahmokk141011PP_vi.jpg
- Veli.Kehveli
Panisitko tuota?
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Samanlaista porukkaahan te weeabootkin olette.
Olen kyllä weeaboo, mutta en sentään pukeudu anime hahmoiksi. Turrit menee jopa minulta yli hilseen.
Käy kattoo mun kanava :D
https://www.youtube.com/channel/UCXgBnzblHxMEDywrlE8hf9w- Hacko
Sori mutta en pidä sinun kanava
ahh turrih :3
Turrit ovat iso osa Suomen kansaa!!! *murisee*
- Hacko
Oletko koulussa
- HOMOJENHOMO
MURISEN ISÄLLES
- Jenhomo
CP-setä kirjoitti:
Mutta eihän miulla ole isaa
Kaikilla on isä.
- jenhomoHomo
CP-setä kirjoitti:
Niin sitä luulisi.
Synnyttäessä sinua äiteeltä pääsi ripulit ja siitä koprofileasi alkoi
jenhomoHomo kirjoitti:
Synnyttäessä sinua äiteeltä pääsi ripulit ja siitä koprofileasi alkoi
Ei minulla ole äitiä. Mee ulostevammainen vintiö muualle vikisee sun korporaateista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954