Legoland Dubai

Lapselliset

Onko kellään kokemusta Dubain Legolandista? Tässä kovin pähkäillään mentäiskö maaliskuussa huvipuiston vai vesipuiston puolelle. Olisi kiva kuulla kokemuksia näistä molemmista puistoista.

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gigagoo

      Tuo on aika uusi, joten voi olla ettei suomalaisia ole ehtinyt siellä käymään, kun on vielä melko kaukanakin suomalaisten suosimista alueista. Kommentteja löytyy mm tripadvisor sivulla.

      • Kaislun

        Hei! Laitan tämän viestin myös tänne. Jos tiedätte, että joku on menossa Dubaihin tänä vuonna, ni suositelkaa ehdottomasti tätä kirjaa! Todella suuri apu rahamenoissa! Kirjan voi ostaa myös Dubaista, kuten itse tein alkuvuonna siellä reissatessani, mutta nyt olisi oiva mahdollisuus saada tämä vähänkäytetty kirja edullisemmin minulta! :) Ja kannattaa tinkiä ;) tuo on vain osviittaava hinta :) Yhteystiedot löytyvät tori.fi sivulta tai tähänkin voi kommentoida :)

        MYYDÄÄN! Dubai entertainer 2017 -kirja. Lähes käyttämätön, sillä kirjasta käytetty vain 8 kuponkia. Sisältää edelleen mm. kaksi "osta 2, maksa 1"-kuponkia WildWadi-vesipuistoon. Lisäksi paljon muita "osta 2, maksa 1" -alennuskuponkeja mm. ravintoloihin, kahviloihin, aavikkosafareille, delfinaarioon, golf-radoille yms. aktiviteetteihin. HUOM! Sisältää myös yhden lipun Ferrari Worldiin sekä 3 lippua Abu Dhabin Yas-Waterworldiin. Kirjan lisäksi saa 50aed arvoisen alennuskupongin Borders-kirjakauppaan, josta kyseinen kirja on ostettu. Erittäin kannattava ostopäätös, erityisesti isommalle porukalle! Tosin kaksi henkilöä sai rahansa takaisin jo viidessä päivässä. Kirja maksoi uutena yli 124e. Myyn kirjasettiä ( alennuskuponki) 100e:lla, mutta jos olet eka tarjoaja, KANNATTAA aina yrittää TINKIÄ ( Dubaissakin hyvä taito ;) ). Voin postittaa kirjan tai tuoda sen mahdollisesti jopa Helsinki-Vantaan lentokentälle ennen reissua. Must-ostos Dubaihin matkustaville, jos haluat syödä ja kokea asioita, sekä säästää satoja euroja.

        Legolandiasta ei ole minullakaan valitettavasti tietoa. Yksi paikallinen opas kyllä sanoi, että se on todella kiva paikka! :)
        Me kävimme mieheni kanssa WildWadissa, hauskaa oli sielläkin! :D


    • www.elamaajamatkoja.fi
    • Lapselliset

      Kiitos, blogi luettu ja kivasti vinkkejä saatu :)

      • Kiva, jos sieltä löytyi vinkkejä, :) Mukavaa matkaa Teille!


    • DubaitaRakastava

      Moii ite kävin tos viikko sitten Dubaissa, oleskelin nelisen viikkoa perheen kans. Tuli käytyä wild wadi vesipuistossa, on pakko myöntää että hirveetä rahastusta oli! Maksoi päälle 285 aed eli euroina oli n. 82€ per lärvi. Olin perheen kans, ja jäsenii oli nelisen kappaletta joten kerrotaan hinta 4 joten yhteensä 328€. Mut oli kumminkin todella hauskaa ja sai olla koko päivän siellä vesipuistossa sillä hinnalla. Ja toinen miinus oli se, että omia eväitä ei saanut syödä että joutu ostaa iha paikanpäältä kallista safkaa.
      Dubain legolandissa tuli käytyä, vaikka ite en halunnut käydä, mutta pikkusiskon tahdosta mentiiki ja hinnakastaha se oli D: per lärvin lippu maksoi 210 aed euroina n.53€ eikä mun faija oikee tykänny siitä hinnasta no ei se tykänny edes siitä vesipuiston hinnasta :'D Legolandissa tuli koettuu paljon uutta nähtävää, mutta ei siellä jaksanu khyl koko päivää olla vaikka lippu kesti koko päivän. Oltiin semmoset 5h legolandissa. Porukkaa tuli kokoajan lisää ja lisää legolandiin varsinkin sellasia lapsia jotka juoksentelivat ilman vanhempia minne sattui, mikä oli erittäin ärsyttävää mielestäni. Jos legot kiinnostaa niin kantsii khyl käyä! Legolandis on pikku kauppoikin, josta voi käydä ostaa legoja. Ite olen elänyt legojen ajan jo kauan sitten... ja voin khyl sanoa että Dubaissa helposti se raha lentää käsistä kuin tuulen viemää puhumattakaan metrolla matkustamisesta creek-burj khalifalle aina jäi korttiin joku 1-6 aed jolla ei pysty matkustaa piti olla väh. 7.50aed että pystyi matkustaa johonkin suuntaan.

      Joo kivasti tuli taas kritisoitua, mutta Dubaissa on myös niitä mielestäni parhaita kohteita, missä ei raha lennä kamalasti :'D Mun suosikki kohteita ovat Jumeirah Beach tos Burj Al Arab hotellin vieres, Burj Khalifa, Burj Khalifan vieres olevas joessa joka päivä vesi show 6.00pm alkaen (puolen tunnin välein, ihan ilmast on katselminen), Mall Of The Emirates mall (kaikkein halvimmin saa tuliaisii himaan tai kavereille), The Dubai Mall Aquakvarium & under water zoo, marina beach, wild wadi waterpark.

      Ja hyvää matkaa sinne Dubaihin! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe