Minulla on ongelma... aika yleinen tämä on mutta niin... Olen koulussa hyvin epäsuosittu ja minusta puhutaan usein pahaa... Minulla on melko huono itsetunto sillä olen vähän pyöreä enkä meikkaa ja hiuksiinkaan en ole tyytyväinen. Etsin omaa tyyliäni ja itseäni muutenkin, mutta olen hyvin epävarma itsestäni. En uskalla kokeilla kauheasti mitään uutta koska kuitenkin haukutaan.. Olen joskus töykeä ja sitä pitäisi muuttaa! AUTTAKAA!
Miten olla suosittu koulussa!?
10
402
Vastaukset
- 420blsase
Se on ainoastaan oman pääsi sisällä, voit olla suosittu kunhan uskallat puhua suosituksi kokemiesi ihmisten kanssa, sopeudut hyvin joukkoon... Kehottaisin tietysti ostamaan Supreme ja Thesher-magazine vaatteita ja polttamaan huumekasveja niin saat suosiota.
- 78587487
Jos olet jo yläkoulussa, niin lohduttaudu sillä, että ei se koulu niin kauan kestä. Vuosi tai pari on ihmiselämässä lyhyt aika. Myöhemmin elämässä ihmisten toiminta ei enää perustu niin paljon lapselliseen suosimiseen kuin varhaisteineillä.
- Suosioonpääsy
Kyllä mä koulusta silti tykkään! :)
- 78587487
Sepä hyvä! Vaihtoehto suosion kasvattamiselle on muuten vielä se, että kokeilee, voisiko välittää hieman vähemmän siitä, mitä muut ajattelevat...
- Suosioonpääsy
78587487 kirjoitti:
Sepä hyvä! Vaihtoehto suosion kasvattamiselle on muuten vielä se, että kokeilee, voisiko välittää hieman vähemmän siitä, mitä muut ajattelevat...
Voi olla :)
- tiedäntunteen
mulla on sama juttu, mutta mua ei kiinnosta olla pinnallisten ihmisten kanssa missään tekemisissä... ihmiset on niin vittumaisia tunteettomia pinnallisia itserakkaita mulkkuja, jotka syrjii ihmisiä, jos on vähänkään erilainen ja oma ittensä. en meikkaa enkä värjää hiuksia koska se on luonnotonta, haitallista terveydelle ja aidon ulkonäön peittämistä. suositut juntit on teeskenteleviä kateellisia kylmäverisiä hyväksikäyttäjiä jotka pönkittävät omaa egoaan ja teeskentelevät olevansa jotain muuta kuin oikeesti on ja jos niille esim. lainais rahaa, eivät palauta ja oli se summa mikä tahansa. ymmärrän sinua, koska olen koulukiusattu ja syrjitty oppilas ja musta on puhuttu kaikkea paskaa ympäri koulua. on se kumma kun kaikilla on aina jotain mua vastaan. jumalauta tekis mieli vetää turpaan joka ikistä mulkkua kunnolla, niin että menevät äitillensä itkemään saatana. menetin kiinnostuksen ihmisiin kiusaamisen takia ja ainoa kaveri joka mulla on, on tietokone. onneksi tämä paska elämän vaihe menee pian ohi ja tulevaisuus saattaa luvata paljon parempaa. tunnen itseni enemmän suosituksi aidon ystävän kanssa kuin minkään pinnallisen ison lauman. ps.Aito kaveri hyväksyy ihmisen sellaisena kun on, on läsnä myös vaikeinakin hetkinä ja aito ystävyys on pysyvää.
- Ongelmanuori8
Sama ongelma
- 1029384756
Eihän tossa vielä mitään, odota vaan kun oot vanhempi ja tajuut ettei maailmassa oo mitää elämisenarvosta. Ellei itsetuno parane nyt niin voipi käydä pahasti.
- ajattelu_uusiksi
Kannattaa ajatella toisista ihmisistä hyvää. Ajatuksissa kun on valtavasti maagista taikavoimaa. Jos ajattelee joka hetki että toiset ovat pinnallisia ja itsekkäitä egoisteja niin elämä menee kyllä hankalaksi. Maailmaa ei voi muuttaa. Maailma kulkee aina omia polkujansa. Itseänsä ja omia asenteitansa voi aina uudistaa ja kehittää. Joku ehdotti että koettaa kestää. Sellainen ajattelu ei oikeastansa johda mihinkään. Parempi elämä tulee, kun pohtii tässä ja nyt (tänään) mitä voi tehdä toisin parantaaksensa omaa elämäänsä mahdollisimman nopeasti. Esimerkiksi. Jos on pullukka niin voi aloittaa aluksi yksinkertaisen kuntoilun (kotivoimistelu 10 minsaa aamu ilta ) ja tsekata mikä siinä omassa ruokavaliossa on nyt pielessä. Ulkonäkö paranee silloin parissa kuukaudessa valtavasti. Itsellensä kannattaa tehdä alustava lista pitkäntähtäimen elämäntavoitteista ja ruveta touhuamaan tavoitteidensa puolesta jo tänään. Mitä teen kun olen 20v, 25, 30v. Kun itsellä on vahvat tavoitteet se näkyy olemuksessa säteilynä. Se, että omat tavoitteet ovat a) seuraavan koulupäivän selviäminen ja b) viikkonlopun odotus, ei johda taatusti mihinkään. Fundeerailepa. Haluanko opetella soittamaan ukulelea, heittämään frisbeetä, tanssimaan, vetämään leukoja, kokkaamaan sapuskaa, koodaaman softaa, piirtämään sarjakuvaa etc. etc.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057