Hei, Inglesin reissaajat! Kertokaa realiaikaisten livekameroiden osoitteita. Olisimukava katsella kelejä ja pilvisyyttä jo etukäteen, kun olen tulossa siinne lähiaikoina.
Inglesin Webbikamerat
9
1815
Vastaukset
- komero
osoitteesta webcams in spain näkee suoria kamerakuvia espanjasta , mutta ei yhtään inglesistä .las palmasista kylläkin .
- näitäseurailen
Costa meloneras- maspalomas beach tai webcams in canary islands.
Taikka sitten webcams playa del ingles. Näet reaaliajassa sen hetkisen säätilan. - talvilomalaiset
Ei täällä Inglesissä ole koskaan pilvistä. Jos pilviä ja sadetta etsit niin katso Puerto de la Cruzin kameroita.
- kylmääpuertossa
Puertossa tosiaan sadetta piisaa. Jos ei sada niin on kylmää ja pilvistä. Ingles on ehdoton lomapaikka
- Meterorogineninversio
No nyt pitäis täälläkin sadella joka säätiedon mukaan pe la su
- webbikamra
jumbo center minigolf web kamera,tarkka ja reaaliaikainen kamera siinä voi käydä moikkaamassa kotiväkeä.
- pysykääpoissa
Kuksikaa kuuseen nettikameroidenne kanssa.
- Rikurikas1
Kyllä mä suksin kanarialle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667