Hei, Inglesin reissaajat! Kertokaa realiaikaisten livekameroiden osoitteita. Olisimukava katsella kelejä ja pilvisyyttä jo etukäteen, kun olen tulossa siinne lähiaikoina.
Inglesin Webbikamerat
9
1759
Vastaukset
- komero
osoitteesta webcams in spain näkee suoria kamerakuvia espanjasta , mutta ei yhtään inglesistä .las palmasista kylläkin .
- näitäseurailen
Costa meloneras- maspalomas beach tai webcams in canary islands.
Taikka sitten webcams playa del ingles. Näet reaaliajassa sen hetkisen säätilan. - talvilomalaiset
Ei täällä Inglesissä ole koskaan pilvistä. Jos pilviä ja sadetta etsit niin katso Puerto de la Cruzin kameroita.
- kylmääpuertossa
Puertossa tosiaan sadetta piisaa. Jos ei sada niin on kylmää ja pilvistä. Ingles on ehdoton lomapaikka
- Meterorogineninversio
No nyt pitäis täälläkin sadella joka säätiedon mukaan pe la su
- webbikamra
jumbo center minigolf web kamera,tarkka ja reaaliaikainen kamera siinä voi käydä moikkaamassa kotiväkeä.
- pysykääpoissa
Kuksikaa kuuseen nettikameroidenne kanssa.
- Rikurikas1
Kyllä mä suksin kanarialle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665994Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453