Nöffien omistajat

pallo

Mitä harrastatte koiranne/koirienne kanssa?

Miten hyvin nöffit jaksavat liikkua? Tarkoitan tällä sitä että jaksavatko juoksulenkkejä/pitkiä kävelylenkkejä ja joskus hieman raskaampaakin liikuntaa? Jaloista kuitenkin taitaa olla melko kipeä rotu.

Niin mahtava rotu mutta tuo liikkuminen epäilyttää, itse kun olen melko kova urheilemaan ja olisi mukavaa jos se koira sitten jaksaisi mukana pysyä kun avokkikaan ei jaksa.

Kiitoksia vastauksista.

9

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu

      siitä nöffi tykkää. Olen käynyt pitkillä kävelyillä koirien kanssa. Hyvin jaksaa jos mennään heidän vauhtia. Hirveän pitkiä juoksu lenkkejä en nöffin kanssa tekisi. Metsässä tykkäävät myös remuta! Ja vesilätäkössä ja ojassa....

    • miiting

      jaksaa ne mielestäni juostakkin kun ulkoilen kyllä nöffiini menisi aivan liika lujaa,mitä sitä energiaa aina piisaakin!

    • Riikka-Liisa

      Eipä sitä muuta harrasteta kuin http://www.geocities.com/Petsburgh/8354/Inrico.jpg ja kävelyä. Carlolla vikaa lonkissa ja etupäässä, mutta kyllä hän 10km lenkin kävelee. Juoksulenkki-koiraksi nöffistä ei kyllä taida olla (terveestäkään).

      • mä vaan

        voi oi irti oolessaan nöffit kaahaa lumi hangessakin kattsokaa sivut www.karhukumpu.fi tai com siellä on tietoo saako juosta ja saa,ei te tai toi yks tiiä mitään mistään väitti et,mulla on lansu nöffi meinasin kuolla nauruun hahaaa.


      • karhukumpulainen
        mä vaan kirjoitti:

        voi oi irti oolessaan nöffit kaahaa lumi hangessakin kattsokaa sivut www.karhukumpu.fi tai com siellä on tietoo saako juosta ja saa,ei te tai toi yks tiiä mitään mistään väitti et,mulla on lansu nöffi meinasin kuolla nauruun hahaaa.

        Kas kas, kennel Karhukummullakin on kotisivut!! Kumpikinn noista osoitteista ei kuitenkaan toimi, sivuille ei pääse googlettamalla eikä osoittetta löydy virallisen sivun kasvattajalistalta. Itselläni on karhukumpulaisia, joten please, laitathan toimivan osoitteen näkyviin.


      • miiting
        karhukumpulainen kirjoitti:

        Kas kas, kennel Karhukummullakin on kotisivut!! Kumpikinn noista osoitteista ei kuitenkaan toimi, sivuille ei pääse googlettamalla eikä osoittetta löydy virallisen sivun kasvattajalistalta. Itselläni on karhukumpulaisia, joten please, laitathan toimivan osoitteen näkyviin.

        Ootas kun katson mistä löysin,täälä on kaikki tieto www.koirat.com ja sit valkkaa newfounlandinkoiran ja karhukumpu ok oleppa hyvä!


      • karhukumpulainen
        miiting kirjoitti:

        Ootas kun katson mistä löysin,täälä on kaikki tieto www.koirat.com ja sit valkkaa newfounlandinkoiran ja karhukumpu ok oleppa hyvä!

        Kiitos tiedosta. Karhukummulla on näemmä Koirat.comissa kennelmainos, mutta ei siis varsinaisia kotisivuja kuten arvelinkin.


      • miiting
        karhukumpulainen kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Karhukummulla on näemmä Koirat.comissa kennelmainos, mutta ei siis varsinaisia kotisivuja kuten arvelinkin.

        Hyvä kun löytyi,selailin itsekkin aika kauan ja sit vasta jotain,kun etsin niin kappas vaan täälähän se hakemani sivukin oli!Mä kysäsin kyllä kennelliitostaki ja selvisi jotenki,sillai.


    • sulle parempi

      ei se niin superliikkuja ole, esim juoksulenkeillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe