Nöffien omistajat

pallo

Mitä harrastatte koiranne/koirienne kanssa?

Miten hyvin nöffit jaksavat liikkua? Tarkoitan tällä sitä että jaksavatko juoksulenkkejä/pitkiä kävelylenkkejä ja joskus hieman raskaampaakin liikuntaa? Jaloista kuitenkin taitaa olla melko kipeä rotu.

Niin mahtava rotu mutta tuo liikkuminen epäilyttää, itse kun olen melko kova urheilemaan ja olisi mukavaa jos se koira sitten jaksaisi mukana pysyä kun avokkikaan ei jaksa.

Kiitoksia vastauksista.

9

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu

siitä nöffi tykkää. Olen käynyt pitkillä kävelyillä koirien kanssa. Hyvin jaksaa jos mennään heidän vauhtia. Hirveän pitkiä juoksu lenkkejä en nöffin kanssa tekisi. Metsässä tykkäävät myös remuta! Ja vesilätäkössä ja ojassa....

• miiting

jaksaa ne mielestäni juostakkin kun ulkoilen kyllä nöffiini menisi aivan liika lujaa,mitä sitä energiaa aina piisaakin!

• Riikka-Liisa

Eipä sitä muuta harrasteta kuin http://www.geocities.com/Petsburgh/8354/Inrico.jpg ja kävelyä. Carlolla vikaa lonkissa ja etupäässä, mutta kyllä hän 10km lenkin kävelee. Juoksulenkki-koiraksi nöffistä ei kyllä taida olla (terveestäkään).

• mä vaan

voi oi irti oolessaan nöffit kaahaa lumi hangessakin kattsokaa sivut www.karhukumpu.fi tai com siellä on tietoo saako juosta ja saa,ei te tai toi yks tiiä mitään mistään väitti et,mulla on lansu nöffi meinasin kuolla nauruun hahaaa.

• karhukumpulainen
        mä vaan kirjoitti:

voi oi irti oolessaan nöffit kaahaa lumi hangessakin kattsokaa sivut www.karhukumpu.fi tai com siellä on tietoo saako juosta ja saa,ei te tai toi yks tiiä mitään mistään väitti et,mulla on lansu nöffi meinasin kuolla nauruun hahaaa.

Kas kas, kennel Karhukummullakin on kotisivut!! Kumpikinn noista osoitteista ei kuitenkaan toimi, sivuille ei pääse googlettamalla eikä osoittetta löydy virallisen sivun kasvattajalistalta. Itselläni on karhukumpulaisia, joten please, laitathan toimivan osoitteen näkyviin.

• miiting
        karhukumpulainen kirjoitti:

Kas kas, kennel Karhukummullakin on kotisivut!! Kumpikinn noista osoitteista ei kuitenkaan toimi, sivuille ei pääse googlettamalla eikä osoittetta löydy virallisen sivun kasvattajalistalta. Itselläni on karhukumpulaisia, joten please, laitathan toimivan osoitteen näkyviin.

Ootas kun katson mistä löysin,täälä on kaikki tieto www.koirat.com ja sit valkkaa newfounlandinkoiran ja karhukumpu ok oleppa hyvä!

• karhukumpulainen
        miiting kirjoitti:

Ootas kun katson mistä löysin,täälä on kaikki tieto www.koirat.com ja sit valkkaa newfounlandinkoiran ja karhukumpu ok oleppa hyvä!

Kiitos tiedosta. Karhukummulla on näemmä Koirat.comissa kennelmainos, mutta ei siis varsinaisia kotisivuja kuten arvelinkin.

• miiting
        karhukumpulainen kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Karhukummulla on näemmä Koirat.comissa kennelmainos, mutta ei siis varsinaisia kotisivuja kuten arvelinkin.

Hyvä kun löytyi,selailin itsekkin aika kauan ja sit vasta jotain,kun etsin niin kappas vaan täälähän se hakemani sivukin oli!Mä kysäsin kyllä kennelliitostaki ja selvisi jotenki,sillai.

• sulle parempi

ei se niin superliikkuja ole, esim juoksulenkeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      193
      6586
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5493
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3467
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      126
      3465
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2445
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2145
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1876
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1862
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1427
    Aihe