Onko elämällä väliä?

aivotonsipuli

Elikkäs tätä mä siis kirjotan yöllä. Mä en tiiä mitä tehdä,ku en pärjää lukiossa enkä usko et mun tulevaisuudesta tule mitään. En halua sellaista työtä mitä aion vihata. Haluun joko nuoriso-ohjaajaks tai jotain eläimiin liittyvää asiaa,eli et voin auttaa/pelastaa eläimiä, mutta en tajuu mitä koulutusta niihin tarvii mitä voin tehdä. En haluu käydä koulua,töissä ja kuolla. Haluan elää. Haluan auttaa tai luoda jotain kaunista mutta en tiedä miten voin tehdä näitä asioita. Tämä teksti oli kyl sekava mut oli pakko purkaa tää jonnekki

12

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dbv

      Kävi mitä kävi, tulevaisuutesi tulee olemaan vain työtä ja veronmaksua.

    • Pilkun jälkeen tulee väli.

    • Elämällä ei ole väliä, mutta ennen itsemurhaa kannattaa tehdä jotain miellyttävää. Kuten peruskouluun meneminen, jotta oppisit sen että pilkun jälkeen tulee väli.

      • andeherson

        Ei tule aina. Taitaa cp-setä olla se jonka pitäisi mennä kouluun.


      • andeherson kirjoitti:

        Ei tule aina. Taitaa cp-setä olla se jonka pitäisi mennä kouluun.

        Tässä postissa on kolme kohtaa johon kuuluisi tulla väli pilkun jälkeen.

        Kävin peruskoulun kotona ja en mennyt ysin jälkeen mihinkään koska en tarvitse sitä (en löytänyt opiskelupaikkaa).


    • Eksitentaalinen kriisi ❤

      • Huomaatteko virheen?


      • Pyähäähää
        AIDS kirjoitti:

        Huomaatteko virheen?

        Virhe on siinä ,kun kirjotit tänne.


      • AIDS kirjoitti:

        Huomaatteko virheen?

        Eikö se ole eksistentiaalinen?


    • TJLLJT

      Olen itse 25 v. ja olen kelaillut paljon samoja asioita. Itse asiassa olen nuorisotyötä tehnyt ja järjestöissä muutenkin auttamistyötä. Olet ilmeisesti herkkä ihminen koska koet elämän noin. Ja sinulla on ymmärrys siitä, että elämän ei kuulu olla suoritettua liukuhihnatyötä vaan mielekästä ja elämältä maistuvaa. Elämme hullussa maailmassa. Monin tavoin ihmisvastaisessa, mikä on hullua, koska ihmiset tätä rakentavat. Meidän kaltaisten on vaikeampi löytää täältä paikkaansa, koska meidän tie ei ole se valtatie mitä suurin osa tajuamattaan sokeasti kulkee. Olisi mukava vaihtaa enemmänkin ajatuksia tästä asiasta, mutta tällä sivustolla en sitä jaksa alkaa käymään. Kyllä sinä löydät vielä oman väyläsi elämän sekamelskasta :).

    • opotäti

      Tämähän on ihan helppoa. Suoritat ammattikoulussa artesaanin tutkinnon. Valitset vaan itsellesi mieluisan alan esim. sisustus.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe