Onko joku ollut osasairaspäivärahalla ja jos on, millä tavoin työvuorolistat on suunniteltu esim. kolmen viikon jaksoissa? Voiko suunnitella tunnit niin että on suunnilleen kaksi viikkoa vapaalla ja yhden viikon aikana tekee kaikki kolmen viikon tunnit? (siis jos tekee 50% työaikaa).
Vuorotyö ja osasairaspäiväraha
2
68
Vastaukset
- Osasaikkulainen
No mietipä osasairaspäivärahan tarkoitusta... Oletko sä sillon sellaseen oikeutettukaan, jos kuitenkin pystyt tekemään tuplavuoroja tai muuten extraa saadakses pidemmän vapaan? Itse olen tällä hetkellä osasaikulla työuupumuksen jälkeen ja teen sen 4 h / pvä arkipäivisin... Koska ajattelen, että se ei palvele tarkoitusta, jos teen jonku kauheen putken ja sitten olen ihan rätti seuraavan vapaajakson kuitenkin, enkä ehdi palautua, kun taas jo pukkaa seuraavaa putkee... Mutta kai sen noinkin voi tehdä, mutta onko siinä mitään järkee ja onko se oikeudenmukaista muita kohtaan.
- Siilimuorikka3
Kiitos. Minäpäs keskustelen tästä listan tehneen esimiehen kanssa :).Itse olen kanssasi samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755