rekisteröintikoodi dsj3.1.1:lle

heli

kun kirjoittaa sen rekisteröintikoodin, niin pitääkö ensin poistaa se reglock, ja sitten käynnistää dsj3 ja kirjoittaa koodi vai mitä? ja olisko joku niin ystävällinen ja kertoisi sen rekisteröintikoodin niin olisin ikuisesti kiitollinen...

14

19003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalui

nii i sitä samaa mäki kyselen....

• IHMINEN

KATO BLONDI HUOPPI

• Ei tarvi olla blondi jos ei tajuu jotain. Maailmassa on monia blondeja jotka on viisaampia ku sä.

• onnellinen mäkihyppääjä

Ei tarvitse. Kirjoittaa vaan sen rekisteröintikoodin minkä on tilannut, niin helppoa se on. Taidanpa ilmoittaa viestisi www.mediamond.fi:n väelle niin ne osaavat auttaa sinua eteenpäin. He ottavat varmasti asian hoitaakseen, LAKIMIEHIEN KERA.

• heli

todellako? mitä jos sanoisin olevani mediamondin agentti, joka etsii koodin kertojia? mitenkäs sitten suu pannaan?

ja ehkä ne nyt eivät minua haastaisi muutenkaan, vaan sen kuka sen koodin antaa.

eikä edes sitä, sillä ne joutuu maksamaan oikeuskuluja enemmän kuin mä maksan!

SPEDE! joskus on vaan parempi pitää suu kiinni!

• aaa
        heli kirjoitti:

todellako? mitä jos sanoisin olevani mediamondin agentti, joka etsii koodin kertojia? mitenkäs sitten suu pannaan?

ja ehkä ne nyt eivät minua haastaisi muutenkaan, vaan sen kuka sen koodin antaa.

eikä edes sitä, sillä ne joutuu maksamaan oikeuskuluja enemmän kuin mä maksan!

SPEDE! joskus on vaan parempi pitää suu kiinni!

tajuutteko te jotka sanoo et se on rikos, niinku se onki, mut tajuutteko et seki on rikos jos ajaa pyöräl ilman kypärää!! haha:D että sikäli..

• valtteri93

nimi: mark kunn s/n:6985-2377-4361-2630-3009

• jörkke

tietääkö joku mistä sen reglock jutun löytää??

• m.j.jj

hei pitäiskö ton koodin toimia 1,5 versiossa..
        pitääks siinä tehä muutaku kirjottaa se koodi sinne rekisteröinti juttuun.?

• Valdemar93
        m.j.jj kirjoitti:

hei pitäiskö ton koodin toimia 1,5 versiossa..
        pitääks siinä tehä muutaku kirjottaa se koodi sinne rekisteröinti juttuun.?

Toi Mark Kunn koodi toimii 1,4 versiossa, täytyy ladata torrentti, suoraan netistä lataamalla siitä tulee automaattisesti pelin uusin versio.

• jörkke
        Valdemar93 kirjoitti:

Toi Mark Kunn koodi toimii 1,4 versiossa, täytyy ladata torrentti, suoraan netistä lataamalla siitä tulee automaattisesti pelin uusin versio.

viitsitkö laittaa linkin josta näkee sen osotteen mistä sen torrentin voi ladata??

• XD-XD-XD

Voisko kukaan kertoo DSJ3 Rekisteröinti koodia mistä sen saa ilmaseks tai ostettua???

• dghfffffdfdfd

ostettua meidiamondin sivulta

• eero8v

paljo maksaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27