kun kirjoittaa sen rekisteröintikoodin, niin pitääkö ensin poistaa se reglock, ja sitten käynnistää dsj3 ja kirjoittaa koodi vai mitä? ja olisko joku niin ystävällinen ja kertoisi sen rekisteröintikoodin niin olisin ikuisesti kiitollinen...
rekisteröintikoodi dsj3.1.1:lle
14
18953
Vastaukset
- kalui
nii i sitä samaa mäki kyselen....
- IHMINEN
KATO BLONDI HUOPPI
Ei tarvi olla blondi jos ei tajuu jotain. Maailmassa on monia blondeja jotka on viisaampia ku sä.
- onnellinen mäkihyppääjä
Ei tarvitse. Kirjoittaa vaan sen rekisteröintikoodin minkä on tilannut, niin helppoa se on. Taidanpa ilmoittaa viestisi www.mediamond.fi:n väelle niin ne osaavat auttaa sinua eteenpäin. He ottavat varmasti asian hoitaakseen, LAKIMIEHIEN KERA.
- heli
todellako? mitä jos sanoisin olevani mediamondin agentti, joka etsii koodin kertojia? mitenkäs sitten suu pannaan?
ja ehkä ne nyt eivät minua haastaisi muutenkaan, vaan sen kuka sen koodin antaa.
eikä edes sitä, sillä ne joutuu maksamaan oikeuskuluja enemmän kuin mä maksan!
SPEDE! joskus on vaan parempi pitää suu kiinni! - aaa
heli kirjoitti:
todellako? mitä jos sanoisin olevani mediamondin agentti, joka etsii koodin kertojia? mitenkäs sitten suu pannaan?
ja ehkä ne nyt eivät minua haastaisi muutenkaan, vaan sen kuka sen koodin antaa.
eikä edes sitä, sillä ne joutuu maksamaan oikeuskuluja enemmän kuin mä maksan!
SPEDE! joskus on vaan parempi pitää suu kiinni!tajuutteko te jotka sanoo et se on rikos, niinku se onki, mut tajuutteko et seki on rikos jos ajaa pyöräl ilman kypärää!! haha:D että sikäli..
- valtteri93
nimi: mark kunn s/n:6985-2377-4361-2630-3009
- jörkke
tietääkö joku mistä sen reglock jutun löytää??
- m.j.jj
hei pitäiskö ton koodin toimia 1,5 versiossa..
pitääks siinä tehä muutaku kirjottaa se koodi sinne rekisteröinti juttuun.? - Valdemar93
m.j.jj kirjoitti:
hei pitäiskö ton koodin toimia 1,5 versiossa..
pitääks siinä tehä muutaku kirjottaa se koodi sinne rekisteröinti juttuun.?Toi Mark Kunn koodi toimii 1,4 versiossa, täytyy ladata torrentti, suoraan netistä lataamalla siitä tulee automaattisesti pelin uusin versio.
- jörkke
Valdemar93 kirjoitti:
Toi Mark Kunn koodi toimii 1,4 versiossa, täytyy ladata torrentti, suoraan netistä lataamalla siitä tulee automaattisesti pelin uusin versio.
viitsitkö laittaa linkin josta näkee sen osotteen mistä sen torrentin voi ladata??
- XD-XD-XD
Voisko kukaan kertoo DSJ3 Rekisteröinti koodia mistä sen saa ilmaseks tai ostettua???
- dghfffffdfdfd
ostettua meidiamondin sivulta
- eero8v
paljo maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014398Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743691136- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83863- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806