Uskomatonta

Liinaharja66

Tämä keskustelu on mennyt aivan uskomattoman typeräksi tällä sivulla.Ihmettelen että tälläinen keskustelun taso saa vaan jatkua ja jatkua. Kun poistettaisiin kaikki epäasialliset keskustelut ja annettaisiin vain asiallisten keskustelujen jatkua niin se saattaisi edes vähentää tuota täysin ala-arvoista jankkaamista. Nähtävästi suomalaiset ovat niin turhautuneita eikä keskustelukumppaneita ole niin pitää jollakin palstalla purkaa huonoa oloa. Minusta olisi kiva lueskella ihmisten reissuista ja siitä mitä ovat Alanyassa puuhastelleet. Enkä tarkoita mitään seksipuuhasteluja. Voisi saada itsellekkin jotain uutta ideaa. Että näin, ei puolesta eikä vastaan Alanyaa mutta asiallista keskustelua kaivaten...

12

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heniluiset

      Palstalla ei ole kuin tämä yksi ainoa häiriintynyt Alanya- fani.
      Hän aiheuttaa kirjoituksillaan paljon hallaa ja varmasti lomiaan suunnitteleva miettii toisenkin kerran josko sittenkään menemme Alanyaan.

      • useampi

        Kyllä täällä on useampi törkyjen kirjoittelija.


      • sinäoletyksiheistä

        Sinä olet yksi pahimmista. Nyt vaan mielistelet.


    • eiasiallista

      Täällä ei ole enää mitään asiallista. Siitä pitää muutamat kirjoittajat huolen.

    • Kysynpä-vaan

      Ja sinäkö se haluat päättää myös muiden puolesta mikä on asiallista tai asiatonta, mukavaa tai epämukavaa. Minä, minä, minä, minä, minä. Huomaatko edes itse kuinka itsekäs olet? Mistä edes kumpuaa sellainen ajattelutapa, että tämä palsta olisi vain sinua tai laisiasi varten? Vittu minkälaisia ihmisiä! Miksi et itse perusta sellaista tahtosi mukaista foorumia?

      • sinäoletseyksi

        Sinun kirjoitustyylisi paljastaa, että olet se yksi joka jatkuvasti kirjoittaa tänne paskaa. No ihan sama. Ne jotka suunnittelevat matkaa Alanyaan niin eivät välitä sinun kirjoituksista eivätkä kirjoituksesi vaikuta matkan suunnitteluun.


      • Ikävää-mutta-hauskaa
        sinäoletseyksi kirjoitti:

        Sinun kirjoitustyylisi paljastaa, että olet se yksi joka jatkuvasti kirjoittaa tänne paskaa. No ihan sama. Ne jotka suunnittelevat matkaa Alanyaan niin eivät välitä sinun kirjoituksista eivätkä kirjoituksesi vaikuta matkan suunnitteluun.

        Ovathan nuo välittäneet. Paikka ammotti tyhjyyttään huippusesonkina viime syksynä. Suomalaisten matkat tipahtivat puoleen viime vuonna ja sama puoliintuminen on edessä myös tänä vuonna. Se on jo tiedossa, koska matkatoimistot ovat sen verran vähentäneet matkoja. Toisten maiden kansalaiset ovat kadonneet lähes kokonaan. Vain venäläiset on lisänneet Alanyan matkailua. Ja sen huomaa.


      • pässiänarussako

        Kuka kaipaa matkatoimistoa enää tänä päivänä? Jopa eläkeläiset matkustavat ilman mitään MATKATOIMISTOJA!


      • eimatkatoimistoja
        Ikävää-mutta-hauskaa kirjoitti:

        Ovathan nuo välittäneet. Paikka ammotti tyhjyyttään huippusesonkina viime syksynä. Suomalaisten matkat tipahtivat puoleen viime vuonna ja sama puoliintuminen on edessä myös tänä vuonna. Se on jo tiedossa, koska matkatoimistot ovat sen verran vähentäneet matkoja. Toisten maiden kansalaiset ovat kadonneet lähes kokonaan. Vain venäläiset on lisänneet Alanyan matkailua. Ja sen huomaa.

        Netistä saa varattua/ostettua lennot ja majoitukset. Omatoimimatkailu lisääntynyt huomattavasti. Matkatoimistoja ei tosiaan enää tarvita.


    • Liinaharja66

      Seksipuuhastelu kokemukset Alanyasta kiinnostais...kertokee...

      • EnsimmäinenLiinaharja

        Aloittaja Liinaharjaa ei kiitos kiinnosta mutta tätä toista kuuluu kiinnostavan😉


      • sivustonpilaaja
        EnsimmäinenLiinaharja kirjoitti:

        Aloittaja Liinaharjaa ei kiitos kiinnosta mutta tätä toista kuuluu kiinnostavan😉

        Se on just näitä törkykirjoittelijoita jotka pilaa sivuston.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe