Taloudet ja Tontit poistuu??

playsims

Mulla on nyt lähiaikoina ollut sellainen ongelma sims 4 kanssa että kun avaan ihan normaalisiti originin ja menen sims 4:seen nii mun kaikki vanhat taloudet ja tontit on poistunut!? näin on käynyt nyt noin viikon ajan joka päivä, tarkoitan nyt siis että ihan KAIKKI taloudet ja talot on poistunut vaikka aina kun lopetan pelin tallennan ensiksi pelin nimellä sitten tallennan ja vielä kerran tallennan ennen kuin painan poistu päävalikkoon- nappia. Jos jollain on tämä sama ongelma niin PLIIIIIISSSSS auttakaa :((((

3

1930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

" Jos jollain on tämä sama ongelma niin PLIIIIIISSSSS auttakaa :(((("

Sadoilla pelaajilla on ollut joko täysin sama tai samankaltainen ongelma. Ks. esim: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/INFO-REQUEST-Houses-Lots-disappear/td-p/4620279
      (keskustelu on vanha ja ikuisen pitkä, mutta ongelmaa näkyy ilmenneen vielä mm. viime vuoden joulukuussa jne.)

Auttaisin, mutta epäilen osaanko. Eräitä asioita kannattanee silti tarkistaa, esimerkiksi:
      - onko käyttömuisti koneella kovin vähissä. Jokainen tallennus vaatii keskimäärin muutaman megan muistia. Ellei sitä löydy, ilmenee ongelmia tallennusten kanssa.
      - antaako ohjelma virheilmoituksia? Jos, niin niistä saa yleensä vihjeitä homman ratkaisua varten.

Ellei edelläolevista ole kyse, voisi kenties kokeeksi:
      - tallentaa talouksia omaan kirjastoon ja ladata sieltä peliin. Mitä sen jälkeen tapahtuu voi paljastaa jotain ongelman luonteesta.
      - korjata tai ladata pelin uudelleen
      - tarkistaa onko käyttänyt esimerkiksi modeja tai ladattuja talouksia tai muuta kamaa. JOS sellaisia on, ne on varmaan mahdollista poistaa siksi aikaa, että kokeilee toimiiko peli paremmin ilman niitä. Kokeilun jälkeen voi halutessaan vaikkapa korjata ladatut esimerkiksi korjausohjelmalla (tai manuaalisesti tai modi/CC-analysaattorin avulla tms.) tai ainakin jättää epäilyttävimmät pois käytöstä
      - ottaa yhteyttä EA-tukeen ja kysyä sieltä ratkaisuja

• Anonyymi

Kiitos simahtanut! Kun mulle kävi sama juttu, sain talot ja taloudet takaisin kun painoin lataa peli.

• Elli-Maaria

Kokeile painaa siinä alotusnäytössä siitä "lataa peli" koska mulla ainaki katos kaikki perheet ja taloudet ku painoin siitä "uusi peli" kohdasta, koska siitä luodaan kokonaan toinen maailma:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3072
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      316
      2730
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1506
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1141
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      77