Erään tutkimuksen mukaan muukalaisten sieppaamiksi joutuneet ihmiset voi tunnistaa käyttäytymisen perusteella. Kukaan ei voi muistaa sieppausta, koska muukalaiset käyttävät pitkälle kehittynyttä teknologiaa, jonka avulla he voivat pyyhkiä ihmisten muistin. Silti joskus jopa muukalaisten tekniikka pettää, ja jotkut siepatut muistavatkin hämärästi joitakin tapahtumia.
Jos olet huomannut itsessäsi seuraavanlaisia piirteitä, olet mitä luultavammin joutunut jossakin elämäsi vaiheessa siepatuksi:
- Nukut kasvot käännettynä seinään päin
- Näet joskus vaatekaapin hohtavan vihertävää valoa (öisin)
- Sinulla on pakommainen tarve sulkea verhot tiukasti ennen nukkumaasi menoa
Onko sinua siepattu?
23
4081
Vastaukset
- Abductedi ?
Nukun mielelläni kasvot käännettynä seinäänpäin ja vedän aina verhot kunnolla kiinni ennen nukkumaan menoa. En kuitenkaan ole nähnyt koskaan vaatekaappini hohtavan missään väreissä.
Muutamia muita "juttuja" minulla kuitenkin on.
- en saa joskus henkeä ja herään siihen
- tunnen olevani kauttaaltani aivan jäykkä ja en saa silmiäni auki kunnolla, tähän yleensä herään aika äkkiä
-on tunne että huoneessa on muitakin, yleensä kolmesta henkilöstä
-tunne että makuuhuoneeni ovella on joku
-pistäviä tuntemuksia käsivarsissani, kämmenselällä
Olen joskus ajatellut että voisinko todellakin olla kontaktihenkilö. Olenhan nähnyt yhden selittämättömän ilmiön yö-taivalla. - N/A
Koen olevani "ufosiepattu" tai paremminkin kontaktihenkilö tai "kaksoiskansalainen".
Antamasi kuvaus siepatusta henkilöstä on kyllä surkein lukemani.
Epäilenpä kovasti että muistamattomuus tai muistaminen ei liity mitenkään käytetyn tekniikan tai menetelmän tai vastaavan onnistumiseen tai epäonnistumiseen. Tietysti näinkin voi olla, mutta epäilenpä että se on harvinaista.- Luukkasen
Vai?
- Bumberi
Luukkasen kirjoitti:
Vai?
jorkke?
- Sekopää
Tuli outo tunne, kun luin tuon viestin. Kauheat viluväreet, tunne, että pitäisi muistaa jotakin tärkeää. Ei tosin mitään oikeaan elämään liittyvää.
Nukun useinkin kasvot seinään päin. Suljen myös verhot yöllä. Kerran heräsin, kun olin näkevinäni vaatekaappini suunnalta välähdyksen. Ihan kuin salamavalo. Katsoin ikkunaan. Verhot olivat tiukasti kiinni, eikä ulkoa tullut valonpilkettäkään.
Tämä valojuttu kuitenkin ehkä oli unta. Tosin pidin sitä herättyäni ihan totena.
Joskus vähän aikaa sitten kävi niin, että kävelin kotiinpäin noin kello kahdelta päivällä. Noin sadan metrin päässä kotoa kaikki pimeni. Muistikuvia ei ole. Seuraavaksi muistan, että heräsin kuudelta illalla omassa sängyssäni. Olin ihan ihmeissäni, mutta en silti kertonut tästä kenellekkään.
Oon varmaan sekoamassa, kun kuvittelen ja selitän tämmöisiä. Ootte varmaan samaa mieltä, eikö?
Oon varmaan sekoamassa tai jotakin.Ihmiselle voi tulla muistinmenetyksiä. Jos on lyönyt pään niin muisti voi kadota pitkältäkin ajalta. Eikä siihen iskuun ehkä tarvitse pyörtyä.
Tuli yks juttu mieleen että heräsin siihen ja mielestäni koko huone oli täysin valosa. Ulkoa kuului kova jylinä, ihan kuin Finnairin MD-11 olisi eksynyt meidän pihalle :D
Veljeni ei herännyt tähän.
Saatto olla lumiaura.
Sitten kerran heräsin (yllätys) ja tunsin kuin joku tärinä olisi mennyt talon läpi. Vaikea selittää.
Tähän en keksi selitystä.- Sekopää
lammas-jr kirjoitti:
Ihmiselle voi tulla muistinmenetyksiä. Jos on lyönyt pään niin muisti voi kadota pitkältäkin ajalta. Eikä siihen iskuun ehkä tarvitse pyörtyä.
Tuli yks juttu mieleen että heräsin siihen ja mielestäni koko huone oli täysin valosa. Ulkoa kuului kova jylinä, ihan kuin Finnairin MD-11 olisi eksynyt meidän pihalle :D
Veljeni ei herännyt tähän.
Saatto olla lumiaura.
Sitten kerran heräsin (yllätys) ja tunsin kuin joku tärinä olisi mennyt talon läpi. Vaikea selittää.
Tähän en keksi selitystä.Niin. Kolautin kylläkin pääni tosi kovaa yhteen paperitelineeseen. Se tosin tapahtui kuutta tuntia ennen muistin menetystä.
Taitaa iskeä varhaisdementia.
Onhan noista juttuja ollu. Joillakin ihmisillä on jotain harhakuvio oudoista olennoista ja aamulla herännyt arpi mahassa.
Itelläni ei ole minkään näkösiä ufo kokemuksia. Paitsi kerran vessassa katoin ikkunasta ulos, niin ihan kuin siinä olis hitaasti lähteny jalkapallon kokoinen harmaa pallo pois päin. Mutta onhan näitä näköharhoja.
Väsyneenä kyttää omia finnejään peilistä ja kattoo ikkunaan niin silmät tavallaa hakee oikeeta tarkkuutta niin se varmaan saa aikaan tommosta.
Verhoja en ikinä sulje, enkä ole koskaan nähny vaatekaapin hohtavan yhtään mitään.
Mutta nukun kasvot seinään päin. Mutta luulisin sen olevan normaalia. Kaikkihan joskus niin on nukkunut. Unissaankin voi kääntyä seinään päin ja herätessään on seinä naaman edessä. Olen myös nukkunut kasvot kattoon päin.
Syy siihen miksi usein nukun seinään päin on, että en jaksa kattoa tietokoneen modeemin vilkkuvia valoja ja pöydän jalkoja. Olen nähkääs sen verran outo, että nukun pää jalkopäässä :)
Minullakin on kättä kihelmöinyt kun olen herännyt. Joskus herään yöllä ja jompi kumpi käsi on aivan tunnoton enkä pysty sitä liikuttamaan. Syyn luulisi olevan, että olen nukkunut käteni päällä. Se tuntuu aika hassulta.- ihan
prikulleen nukun minäkin,munkin on pakko nukkua naama seinääpäin,kun muuten tietokoneen valot häiritsee.ja mäkin nukun pää jalkopäässä,ja jompikumpi käsi on välillä puutunut pökkelö.en ikinä suostuisi nukkumaan ikkunan alla,olis kokoajan tunne et joku kyttää.mulla on vielä lisänä sängyn ympäri verhot,tosin viritin alkujaa ne kesällä suojaamaan ötököiltä,ja auringon valolta.tykkään nukkua pilkkopimeässä.ja ne on nyt vaan jäänyt jäädäkseen.
- meredith
Enpä usko joutuneeni siepatuksi, vaikka kaikki kolme sopivat minuun. Selitykset:
Nukun kasvot seinään päin, koska tykkään nukkua kyljelläni ja toisella puolella sänkyäni nyt sattuu olemaan seinä!
Näin vaatekaappini hohtavan ja liikkuvan. Minulla tosin oli 39 astetta kuumetta...
Suljen verhot tiukasti ennen nukkumaanmenoa. Tietenkin suljen. Ikkunan takana on vilkas piha enkä halua että koko kansa näkee kun vaihdan yöpaitaa päälle!
Nuo "oireet" ovat kyllä todellakin erittäin huonoja... - moon
En usko, että ihmiset jotka on siepattu kokevat noita kuvailemiasi juttuja : ), mutta se voi olla totta, että henkilöt eivät ehkä muista sieppauksiaan. Ne voivat tehdä ihmisille kokeita tai sitten antaa jotain tietoa jota eivät ole omanneet. Toisille (tosin harvoille) ovat nämä olennot jopa komminikoineet pitkäänki ja antaneet arvokasta tietoa kaikesta mahdollisesta ja toisia on jopa käytetty heidän kotiplaneetallaan ja muualla avaruudessa. En sitten ymmärrä mikseivät ne ota yhteyttä sellaisiin ihmisiin jotka haluaisivat, vaan kohteeksi joutuu yleensä sattumanvaraiset ihmiset tai henkilöt joilla on erittäin henkisiä kykyjä.
- Humanoidi-tyttö
Voi olla itseasiassa aivan mahdollista! Nukun AINA kasvot seinään päin, muu asento tuntuu ahdistavalta. Ja olen pienestä pitäen ollut kiinnostunut ufoista yms. ilmiöistä. Mutta en kyllä ole muistaakseni nähnyt mitään outoa huoneessani, saati sitten taivalla outoa valoilmiötä tmv. Joskus olen vaistonnut, että huoneessani olisi joku.. Joskus öisin kuuluu outoja piippaavia ääniä huoneestani.
Outoa on kyllä se, että pelkään kuollakseni nukkua pimeässä. Minulla täytyy olla aina jonkinlainen yövalo, muuten en pysty nukkumaan. En tiedä, mistä tämä pelko olisi saanut alkunsa, mutta se on kuulemma ollut minulla jostain 3-vuotiaasta asti! Ehkä olen nähnyt jotain outoa huoneessani pimeässä ja pelkoni on lähtenyt siitä.
Yksi outo asia on myös outojen merkkien ilmestyminen eri puolelle kehoani yön aikana. Siis tämä on aika uusi asia. (Olen nyt 18) Kerran oli outoja verisiä arpia reisien sisäpuolella, ja nyt pari päivää sitten ilmestyi kolme tasavälein olevaa arpea jalkaani. Nämä voi tietysti olla vain jotain ihottumaa tmv. mutta voisiko sieppaus olla yksi mahdollisuus?!
Lapsena minulla oli outoja nenäverenvuotoja. Heräsin yleensä siihen, että sänkyni oli aivan veressä. Olen nähnyt jo useita vuosia outoja unia, joissa olen ufossa tai keskustelen humanoidien kanssa, mutta herätessäni en muista kaikkea keskustelun sisällöstä tmv. ns. tärkeitä asioita.
Voi kyllä olla, että mielikuvitukseni vain lentää, koska olen aina ollut niin kiinnostunut ufoista! Mitä mieltä olette?- salamasusi
Hyvin mahdollista paikkaansa pitävyys. Itselläni ei tosin koskaan ole vuotanut verta, mut kaikkea muuta mahdollista on ollut.
- aero
itseasiassa luulen että annat mielikuvituksesi lentää vähän liiankin korkealla. ;)
1) monet lapset tykkäävät nukkua kasvot seinää kohden. turvallisuuden tunteen haku? seinät lahellä tms???
2) pimeänpelko, sekin on erittäin todennäköistä ja yleistä. näköaisti on ihmisen tärkein aisti, voit siis kuvitella syyn pelkoosi kun et voi käyttää tärkeintä aistiasi pimeässä ympäristösi havainnointiin!
3) veriset arvet? yhtäkaikki, yleisiä. voivat johtua ruumiinosan, esim. reiden äkillisestä tilavuuden laajenemisesta, esim. nopeasta lihomisesta. iho ei ehdi mukautua ja kasvattaa uutta ihoa --> iholle muodostuu punertavia arpia. vähän samanlaisia kuin raskausarvet. voivat johtua myös sinusta itsestäsi; unissaan ei tiedä mitä tekee, näinollen olet aivan hyvin vinut itse raapia naarmut. (tämä selittäisi tasaisen jälkien välimatkan, sormien etäisyys toisistaan tms.)
4) nenäverenvuoto, jälleen hyvin yleinen. esim nukkuessaan ei välttämättä huomaa nenänsä vuotavan verta. yleensä vuoto kyllä tyrehtyy kohtiaikaan itsekseen. aiheutuvat usein tiedostamattomasta nenän raapimisesta sormella unissaan tai kolhusta.
käsittääkseni selitin kaikki oireesi melko tyhjentävästi. itsekin olen erittäin kiinnostunut näistä ilmiöistä, mutta en uskomis mielessä. haluan vain selittää selittämättömän piikkiin menneet asiat. ;)
ps. pimeänpelko on ollut mullakin riesana tohon 15v asti suunnilleen. enää ei ole sitä ongelmaa (oon nyt 18). hyvä keino siihen on siedätyshoito.
toimii!
-aero - mika
nyt olen alkanu sitäkin,kun aloin ajattelee että siitä on haittaa tunkeutujalle. ja pienenämielikuvitus oli villi.
- mika
mika kirjoitti:
nyt olen alkanu sitäkin,kun aloin ajattelee että siitä on haittaa tunkeutujalle. ja pienenämielikuvitus oli villi.
just tajusin ettmulle ilmesty syksyl arpia selkään. enkä tiedä mist ne on tullu ja ne on nii ioja että niitten onollu pakko sattua
- Humanoidi-tyttö
Kokemuksia yms. ufosieppauksista.
http://www.abduct.com/
http://www.near-death.com/experiences/triggers19.html
http://anw.com/aliens/52questions.htm
http://www.crystalinks.com/abduction.html - erno
Ihme, ettei kukaan ole laittanut vielä seuraavia linkkejä. Pyydän jo etukäteen anteeksi, jos tämä tuottaa pettymyksiä.
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/valveuni.html
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ufosieppaus.html - salamasusi
Nukun AINA kasvot ikkunaan päin. Johtuu siitä, että tällä tavalla kukaan ei pääse yllättämään selän takaa..Verhot tiukasti kiinni ja pelkäsin lapsena pimeässä nukkumista. Mitään valoja ei ainakaan mistään kaapeistä ole tullut, vaan ikkunasta.
Eli täyttä biolania tuo väite. - aero
käden puutuminen on aivan normaalia yöllä jos nukkuu kätensä päällä tai muuten huonossa asennossa. näiden muiden juttujen suhteen olen myös hyvin skeptinen, sillä monetkin unet tuntuvat erittäin tosilta. itsellenikin on tapahtunut monia kertoja näin että näen jotain kun kesken unen avaan silmät yllättäin. viimeksi näin kiikkutuolin ovensuussa! ;)
pidän itsekkin nukkumisesta seinää vasten ja suljen kyllä verhot nukkumaan mennessäni. valoja en ole nähnyt, mutta monesti olen havahtunut jonkin sorttisiin unensekaisiin aistiharhoihin, joissa tunnen että pääni yläpuolelta katosta roikkuisi narua kasvoilleni. unisena kosketankin "niitä" ja tunnen ne, mutta mitä enemmän havahdun, ne myöskin katoavat sitä mukaa. silti en usko niiden olevan mitään sen kummenpaa jälkimuisti juttua.
asiahan on myös muuten hyvin outo. ihminen nääs on psykologisesti sellainen olento joka alkaa pikkuhiljaa uskomaan omiin mielikuvituksensa tuotteisiin, kun tarpeeksi kauan asian epäilee tapahtuneen. selitys löytyy siitä kun aivot eivät keksi vastaväitteitä omalle ajatukselleen...
-näin tänään, aero. - Kontaktihenkilö
-Nukun kasvot aina johonkin seinään päin koska en nuku ulkona
-Suljen verhot koska ikkunani takana on kirkkaita pihavaloja
-Vaatekaapissani on stereot jotka hohtaa kylläkin sinistä valoa
-Tietokoneeni sisältä tulee sininen valo
-Herään usein öisin kamalaan pissahätään kun alienit on tehny mulle testejä
-Kerran riitelin muijani kanssa ja ilmassa lensi paljon tunnistamattomia, lautasmaisia esineitä
-Osaan puhua englantia, suomea ja ruotsia sekä vähän saksaa
-Viime lauantaina join kotonani erinäisiä juomia enkä muista mitään aikaväliltä klo.17-seuraava aamu jolloin olo oli taas kaamea, ilmeisesti joidenkin solukokeiden vuoksi joita alienit teki- Inquieto
Toi oli hyvä.
Ylensä kaikki yliluonnolliset ilmiöt ovat täysin selitettävissä, eikä niissä ole mitään ihmeellistä.
Yleensä
...
- mika
nää on pelottavia juttuja. itse vstaan näin mä nukun aina selkä seinää vastaan, kun on tullut vähn noita traumoja kun porukkaa rynti sisää kerran (ei ollu ufoja vaaan vihamielisiä ihmisiä). sitten verhot pidän kiinni, mielikuvituksen syystä. ei tuo kaappi yleensä hohda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467